Voor Espritfreak en Inge

Hoi,

Spannend hoor morgen al de echo! Waarom ga je naar meerdere scholen kijken dan? Wij zijn maar naar 1 school gegaan (hier in de buurt). Alle buurkindjes gaan ook naar die school. Wij hebben 1st nog even getwijfeld, omdat dit een katholieke school is en wij dit zelf niet zijn. Maar na uitleg op school over het reilen en zeilen daar, was m'n gevoel goed en zijn we ook niet naar andere scholen gaan kijken.
Hoe is 't met de misselijkheid? Ik zit inmiddels op dag 42 van m'n cyclus en ik ben (volgens mij) nog steeds in afwachting van m'n eisprong. M'n borsten zijn vooral 's avonds een beetje gevoelig en ik heb ook al de hele week een specifiek gevoel in m'n mond dat ik ook altijd heb als ik over moet geven. Maar ik ben niet misselijk, dus ..... Momenteel heb ik ook het idee dat ik een brok in m'n keel heb, dus wat dat nou is??? M'n man heeft vd week ook 2 dagen over moeten geven, dus denk dat het van hem naar mij overgewaaid is, maar niet doorzet.

Heel veel succes morgen enne laat je ff weten hoe het is gegaan, ben erg benieuwd!

vervelend he zo'n rare smaak en brok in je keel en nou idd maar hopen dat je geen buikgriep krijgt.

Wij gaan naar twee scholen kijken omdat de school waar we vandaag geweest zijn mijn oude school is en ik het een goede school vind en maandag gaan we naar een school hier in de buurt kijken en dan ons gevoel volgen. Als de eerste echt beter voelt, dan maar naar de andere kant van de stad.

Ja spannend morgen echo, heb net bij de buren gevraagd of de oudste daar kan spelen, dus kan manlief mee naar binnen bij de echo. De jongste zetten we gewoon in de buggy met rozijntjes ofzo, die vermaakt zich wel ff. De oudste wil ik liever niet bij de echo hebben omdat ik denk dat die inwendig wordt en zal hij niet leuk vinden. Hij is wel eens mee geweest naar de dokter en vind het maar niks als ze aan zijn moeder zitten. Hij noemt me trouwens al weken "zijn prinsesje" en is niet bij me weg te slaan, wil de hele dag knuffelen enzo. Vandaag had hij al voor de tweede keer deze week samen met oma bloemen gekocht voor zijn prinsesje. Echt super lief!

Nou ik ga maar eens wat eten, want als ik nu die medicijnen neem en vaak wat eet gaat het redelijk goed (wel erg sloom, moe, duizelig enz. maar dat is een bijwerking van de medicijnen)

groetjes

Heey,

Ik was ff nieuwsgierig, heb je de echo al gehad?

Wat lief van je zoontje zeg, onze dochters zijn (bijna altijd) ontzettend lief en knuffelachtig voor elkaar. Onze oudste kan soms ook zo bij mij komen zitten en dan over m'n arm wrijven en zeggen Mama ik vind je heel erg lief, zo schattig!

Ik ga ff eten en daarna m'n kleine meissie ophalen op de crèche, tot later!

Jaaaaaaaaaaaa  een super goede echo! Het hartje klopt en het kindje is 1,3 cm groot. Loopt helemaal mooi op schema voor 7 en een halve week. Uitgerekende datum blijft 18 november. Echt super leuk dat alles goed is, weet ik meteen weer als ik misselijk ben waar ik het voor doe.

Schattig he als ze zo lief voor elkaar zijn. Zijn ze hier vaak ook, maar ze kunnen ook al echt ruzie maken haha.

ga ff relaxen groetjes

Super dat alles goed was met de echo en inderdaad dan neem je de misselijkheid op de koop toe. Jouw zoontje was de 20e jarig of niet? Hebben jullie al besloten of jullie willen weten wat het wordt? Ga je nog een nekplooimeting oid doen?
De dames hier kunnen ook wel met elkaar katten hoor. De jongste laat zich echt niet op de kop zitten en kat net zo hard terug.
Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij hebben morgen een erg druk programma. Zondag nog niks gepland, behalve dan de kids 's morgens ophalen. Gaan morgen logeren nl.
Hier begint de vakantie te kriebelen, we willen eigenlijk nog wel ff weg deze zomer, maar ook weer niet zoveel geld uitgeven. Vliegen valt dus af. We willen dan wel wat zuidelijker gaan, waar je toch een grotere kans hebt op mooi weer en waar je òf dichtbij zee òf een meertje zit. Tips zijn altijd welkom hahaha.
Nou ga ff All you need kijken!
Alvast een fijn weekend enne rustig aan hè?

goeiemorgen

wat lekker de kindjes even uit logeren. Vinden ze vast heel leuk.
En ja op vakantie, das altijd moeilijk he is allemaal leuk maar vaak ook duur haha. Wij gaan straks naar caravan kijken en als dat doorgaat zal het wel bestemming nederland worden of de ardennen ofzo.
Ik ga geen nekplooimeting enzo laten doen. Ben 31, heb twee gezonde kinderen geen gekke dingen in de familie, dus hoop dat het gewoon goed gaat. Wel wil ik een 20 weken echo laten maken. Ik blijf onder controle van de gyn en heb over 4 weken ook weer een echo dus dat is wel leuk.

Geniet van het weekend, ik hoop dat het weer wat beter wordt

liefs

oja ons zoontje is idd de 20e jarig. Mijn vriend zei gisteren tegen de gyn `het wordt toch een keizersnee` en hij zei ws wel. Dat is makkelijker te plannen dus niet op de verjaardag van mijn zoontje.
Ik wil denk ik niet weten wat het wordt. We wisten het bij de jongste wel en dat vond ik ook wel leuk maar ik denk dat ik het leuker vind om het niet te weten helemaal omdat we ws al precies weten op welke dag hij geboren gaat worden enzo.

Hai,

Fijn zo'n druilerige zaterdag, ben al meerdere keren nat geworden vandaag!
Ik kan me voorstellen dat jullie niet willen weten wat het wordt, omdat ook waarschijnlijk de ks al gepland wordt. Een buurvrouwtje hier zou ook bevallen met een ks, maar deze werd niet gepland. Zij moest zichzelf melden als de bevalling zich aandiende, vond ik wel vreemd want het was bij haar de 2e en dan kan zo'n bevalling wel erg snel gaan.
Vannacht bijna de hele nacht wakker geweest. M'n mannetje heeft heel erge buikgriep, hij zat om de 15 minuten op het toilet. Daarnaast waren de kindjes ook nog ah spoken, was dus erg gezellig en vandaag natuurlijk superfit (ehum). Het gekke was wel dat ik vanmorgen om 4.30 uur een soort van buikpijn helemaal onderin m'n buik had, en nu was vanochtend m'n temp iets hoger, zou ik dan m'n eisprong gevoeld hebben?Als dat zo is ben ik bang dat er van zwanger worden deze ronde niets komt, we hebben woensdagavond het laatst geklust en ik zie het ook niet gebeuren dat we vandaag gaan klussen. Nou ja, 1st maar eens afwachten of de tempverhoging door gaat zetten. Ben zelf nl ook een beetje grieperig.

Groetjesssss!

Terug
Bovenaan