Voor Espritfreak en Inge

Hai,

Jee das balen zeg. Maar wel goed dat je er toch naar hebt laten kijken, is de kleine tijdens die harde buiken ook heel onrustig? Hoeveel weken ben je nu? Die harde buiken moeten toch ergens vandaan komen hè. Ik hoop dat het met rust beter gaat en dat je ook een beetje aan je rust toekomt, want het valt natuurlijk ook niet echt mee om het rustig aan te doen als er nog 2 kids thuis rondlopen. Nou hou je me op de hoogte? Succes, ik leef met je mee!
Liefs!

he hoi,

nou hier alles oke. Gisteren bij de gyn geweest en die heeft nog eens gekeken en ik heb geen ontsluiting en alles ziet er goed uit. Wel rustig aan doen omdat hij nu nog geen "grapjes" wil. Ik ben nu 30 weken en 2 dagen.
Vandaag bloeduitslag ijzer en suiker allebei goed. Dus ff niet aan het werk en relaxen, wat me niet zo makkelijk af gaat, vind het nu al erg saai. Het komt er een beetje op neer dat de dingen die "moeten" zoals het huishouden toch wel doorgaan en dat alle extra's (leuke dingen) af gezegd worden. Maargoed alles voor ons kleine meisje.

Hoe is het bij jullie? en met je kleine meisje? Is die alweer opgeknapt? Er schijnt nu wel griep te heersen en de jongens hier zijn verkouden.

Wanneer is je 20 weken echo?

Groetjes babymama

Hoi,

Gelukkig dat je ook vd gyn de bevestiging hebt gekregen dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je je verveelt, want ja de alledaagse (en soms ook minder leuke) dingen gaan inderdaad gewoon door.Maar ja, je weet wel dat je 't doet voor je meissie hè?

Hoeveel uren kraamzorg heb je nu eigenlijk toegekend gekregen?

Ik heb de 24e de 20 weken (eigenlijk 21,5 week) echo. Ik moet zeggen dat ik nog steeds twijfel of ik wil weten wat het wordt. Gek is dat hè, 1st wilde ik het wel weten en naarmate de echo dichterbij komt, is daar de twijfel. Ben bang dat de spanning weg is. Hoe vind jij het, ben je blij dat je 't weet, of heb jij ook een beetje het gevoel dat de spanning weg is?

Nou ik ga m'n kleine meisje vd crèche ophalen en daarna onze oudste naar school brengen.

Geniet van deze zonnige dag!

hoihoi,

dat is al best snel he die echo. Spannend.
Ik wist bij de eerste niet dat het een jongen was en bij de tweede wel Nu weten we het dus weer. Ik vind het er niet minder spannend van worden en vind het nu wel leuk om te weten. Had het ook goed gevonden als ik nog niet wist dat het een meisje is. Ik vind het wel leuk dat je nu een soort van extra voorpret hebt en het allemaal wat "echter" wordt.

Ik heb volgens mij 53 uur kraamzorg gekregen, maar dat wordt ws meer als ik de ks heb gehad, dat indiceren ze niet van te voren. Ik heb 4 uur extra omdat de jongens dan allebei nog geen 4 zijn. (Jesse wordt 4 2 dagen na de uitgerekende datum).
Ook kan eventueel BI een extra indicatie zijn.

Hoe gaat het verder? Valt het zwanger zijn een beetje mee met die twee meiden erbij? Ik vind deze zwangerschap tot nu toe (behalve het kotsmisselijk zijn) minder zwaar dan de tweede. Gek eigenlijk he. Ik heb bijvoorbeeld veel minder bekken klachten, terwijl ik dacht dat dat zeker zo erg teurg zou komen.

Ik ga ff opruimen en afwassen en met de kindjes spelen.

Groetjes

Hai,

Hoe is 't met jou? Kun je merken dat de rust je goed doet en heb je minder harde buiken?
Hier precies dezelfde ervaring als jij. Tot nu toe valt deze zwangerschap mij ook heel erg mee. Wat ik wel heb is als ik veel gelopen heb dat ik last van m'n binnenkant liezen heb en soms wat stijf ben bij m'n billen. Ook als ik langer fiets is het net of ik een soort van zadelpijn heb. Maar ja als 't daar bij blijft .....
Nou het valt me nog mee hoeveel uren je hebt gekregen aan kraamzorg. Ben benieuwd hoeveel uur ik eruit weet te slepen.
Nou ik ga voor de buis, lekker ff liggen, was er vanochtend om 5.30 uur uit en heb 't eigenlijk wel gehad voor vandaag. Kijken of ik wakker kan blijven.
Alvast een fijn weekend!

he hoi,

hoe is het? Lekker aan het genieten van het weekend?

Hier gaat het goed, gisteravond wel weer pijn en harde buiken maar gewoon gaan slapen en dat hielp. Het gaat duidelijk beter als ik rustiger aan doe. Woensdag weer naar de gyn en volgende week weer een groei echo. Ben erg benieuwd hoe groot deze uk is, aangezien de vorige twee redelijk groot waren.

Vanmiddag op kraamvisite geweest. Schattig klein meisje van 2 weken oud. Is toch weer erg klein hoor ookal was ze ruim 8 pond bij de geboorte.

Daarna heel even naar de kermis en gezondigd met een ijsje. Nu mijn suiker weer goed is moet dat af en toe kunnen he.

Nou daarna maar weer snel relaxen en nu net de kindjes in   bed en lekker op de bank voor de tv.

Morgen ff naar een maxi taxi onderstel kijken via marktplaats en verder niks doen dit weekend want ben bang dat het dan weer teveel wordt.

Hebben jullie nog plannen dit weekend? Het is best lekker weer he?

Nou maak er wat moois van.

Groetjes

Haihai,

Hier vanmiddag genoten van het mooie, maar toch best frisse weer. Vanmorgen druk geweest op de bovenverdieping. Ik heb alle vitrages/gordijnen gewassen en de ramen gewassen. Ik had er erg zin in zeg maar! Heb nu wel weer een voldaan gevoel.

Moet jij nu iedere week naar de gyn, of stond deze afspraak al gepland? Vond je het op kraamvisite niet een gek idee dat je straks zelf ook weer zo'n klein ukkie   hebt? Bij ons is de buurvrouw  voor de 3e keer (hoezo toevallig?)  iets eerder uitgerekend als ik   en ik weet nog vd vorige keren dat ik het toch erg onwerkelijk vond toen ik dat kleine ukkie zag en vasthield.

En ach als je suiker goed is, waarom zou je dan geen ijsje mogen met het mooie weer? Moet gewoon kunnen toch?

Nou morgenmiddag verjaardag en als 't weer morgen verder goed is, wie weet morgenvroeg ff richting kinderboerderij of richting de dag van het paard (onze meiden zijn gek op paarden) hier in de buurt.

Nou geniet nog ff van jullie weekend!

Hey,

Jeetje zeg, jij bent aardig actief aan het poetsen haha. Heb ik ook steeds wel zin in hoor, maar hubhet even bij kleine klusjes. Ben bezig met de babykleertjes en vandaag via marktplaats een maxi taxi gekocht.
Heb ook een lijstje gemaakt wat er allemaal nog moet gebeuren en gekocht moet worden. Ook het geboortekaartje is "af". Alleen natuurlijk de goede datum en gewicht enzo.

Ik moest nu extra naar de gyn en volgende week heb ik een groei echo en die stond al gepland. Daarna weet ik eigenlijk niet, dan ben ik ondertussen 32 weken. Ga je dan normaal gesproken elke 2 weken?

Kraamvisite was idd erg leuk en een heel gek idee dat wij ook weer zo'n ukkie krijgen. Kan me er nog weinig bij voorstellen dat het echt weer zo'n kleintje is.

Weet je al of je wilt weten of je een klein jongetje of meisje in je buik hebt bij de 20 weken echo? Toch best spannend he zo'n echo. Ik was deze keer meer gespannen dan bij de tweede. Bij de eerste kreeg je die echo nog niet.

Nou ik ga ff kopje thee maken.

Groetjes

Terug
Bovenaan