Voor Filiz_27

A

Anoniem

Guest
Heeej,

Dit praat even makkelijker!

Maar dan heb je idd wel geluk gehad dat je tijdens je eerste zwangerschap er niet zoveel last van hebt gehad, alleen wel minder dat je daarna wel last kreeg.

Ik wist toevallig dat het met de schildklier te maken heeft omdat mijn moeder er ook veel last van heeft... tijdens haar zwangerschappen heeft ze ook enkele miskramen gehad omdat hij schildklier niet goed werkte... maar nu is ze goed ingesteld en heeft ze nergens geen last meer van.. (ze is en word niet meer zwanger hoor haha begrijp me niet verkeerd..)
Vervelend hoor... hoop dat ze je goed in kunnen stellen...

Wat betreft het zwanger worden, khoop dat je snel zwanger zult zijn en dat je er net zoals de eerste zwangerschap er geen last van zult hebben...
Ik moet nog even een paar maandjes wachten met zwanger worden, maar kan denk ik echt niet zolang wachten... poeehhh, wat is dit moeilijk zeg...

Nou ik hoop je weer te spreken!

Liefs, Maaike

Ooooo wat lief,
Heb mijn eigen topic gekregen
Thanks Maaike.

Schildklier is echt een rot ziekte, je zit je er je hele leven aan vast eigenlijk.
Maar ja, er zijn ergere dingen op de wereld, mag eigenlijk niet te veel klagen.

BIj mijn eerste kindje was ik zwanger in de 3e ronde, ben benieuwd of het bij deze ook snel gaat.
Heb eigenlijk de neiging om te testen maar doe het lekker niet hiihihihi.
Maar meid, jij ook heel veel sterkte, en laat nog eens wat van je horen als je zwanger gaat worden
Kusjes Filiz

quote: Filiz_27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2007 17:22:47'));

Graag gedaan hoor dat je je eigen topic nu hebt gekregen...:)

Ja ik weet inderdaad dat de schildklier een rotziekte is en er je hele leven aan vastzit.. maar vind dat je er erg optimistisch over bent, tuurlijk zijn er ergere dingen op aarde, maar het was beter geweest als jij die rot schildklierziekte niet zou hebben!!!!

Zoo dat was inderdaad wel lekker snel je eerste zwangerschap in de 3e ronde al raak... hoop inderdaad dat het bij de 2e ook zo lekker snel zal gaan voor je! In welke ronde zit je nu dan?
Wanneer heb je je NOD dan?
Haha kan me voorstellen dat je inderdaad de neiging hebt om te gaan testen, is het nu nog te vroeg om te testen? Anders kan je er allicht een testje tegenaan gooien...

Ik hoop je weer snel te spreken, vind het wel gezellig, alhoewel ik niet zwanger ben of word voorlopig hihi...

Liefs, Maaike.

Hoi Hoi,
Ja dat is wel zo hoor, in het begin had ik ook zo iets van heb ik dat weer hoor.
Maar ja, je leert er mee leven.

Heb 10 november mijn nod dat is over 5 dagen, zit nu in ronde 2

Hee Filiz,

Sorry voor de late reactie...
Ahh ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je ermee leert leven op een gegeven moment.
Ohhh das spannend, ben benieuwd of de RD's komen... hoop van niet natuurlijk!Laat je het wel even weten...??

Liefs, Maaike.

Nou Ik hoop dat de RD niet komen hoor deze maand.....

WOrd vervolgd ::):):):)

Terug
Bovenaan