Hoihoi,
Ja ben ook echt wel blij dat ik eindelijk een baan heb! Ik zou ook echt wel blij zijn ja als ik mijn auto heb, mijn vriend die werkt in deze plaats als waar ik ga werken en eerst deed hij ook alles met het openbaar vervoer, dat scheelt echt per enkele reis een uur... ik kan dan zo nu en dan welis met hem meerijden, maar hij heeft veel andere werktijden als mij, dus het zal niet vaak zijn!
In eerste instantie krijg ik een contract voor een half jaar, vervolgens word dit verlengd voor een jaar, dan voor 2 jaar en dan voor onbepaalde tijd.. alleen is dit volgensmij de eerste 3 jaar via het uitzendbureau en daarna via het bedrijf zelf. Maar moet zeggen dat het toch niet waar is wat iedereen altijd zegt, dat je via het uitzendbureau veeeel minder salaris hebt want in mijn geval verdien ik bijna het dubbele van mijn wettelijk minimumloon, en dat voor een uitzendbureau...
Mooi dat je al 3 verhuisdozen klaar hebt, en idd wat je zegt als je er iedere dag 1tje doet dan ben je al een heel eindje hoor over een aantal weken. Wanneer gaan jullie dan precies verhuizen? Moet er nog veel gedaan worden aan het huis dan?
Haha maar te hopen dat je inderdaad borden hebt ingepakt die je niet meer nodig hebt, anders word het zoeken haha!
Nou ik ga zo weeris lekker mijn bed opzoeken, manlief moet vanacht werken en vind dat maar niks,... vind t altijd doodeng zo alleen, ons huis is best gehorig en dan hoor je altijd allerlei dingen en normaal gesproken vind ik dit nooit erg maar als ik weet dat hij niet thuis is vind ik dit nooit zoveel, maar ja, hij kan moeilijk voor mij thuisblijven he?!
En nog plannen voor het weekend?
Tot horens, en weltruste als ik je niet meer spreek!