Voor Filiz_27

Jah dat is wel zo Maaike,
daarom is het ook minder hard aangekomen deze keer hiihihihih
Hoop dat het deze ronde wat word, vanaf volgend weekend word het volop klussen hoorrrrr :):p)

we waren vanmorgen om 8 uur de deur uit, we hebben eindelijk de tegels gevonden. Dus dat is ook gedaan, manlief is met broertje de behang aan het afhalen nu, ben net binnen gekomen moest natuurlijk maandverband halen ahhahahahah

Hoop ook voor jullie dat het volgende ronde raak is.. Ff afwachten dus en flink klussen haha!

Zo je waren vanochtend al vroeg op pad dan, 8 uur, toen draaide ik me nog een aantal keren om haha!

Leuk dat je tegels hebben gevonden, voor de badkamer of ergens anders voor? Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen dan?

Hoi Maakie,

Jaaa dat word zeker klussen, moet wel manlief verwennen dan, hij is erg moe de laatste tijd, weekend waren ze bezig om het behang eraf te halen, hij is er vandaag ook nog ff naar toe, omdat ze het gisteren niet af kregen.
Maar goed, alles op zijn tijd het komt zeker af.,
De tegels zijn voor de badkamer en wc. We hebben gisteren ook nog de laminaat gekocht voor de slaapkamers, ben zo moe.
Ben nu ook aan het strijken, maar heb ff pauze genomen, ben de forum een beetje aan het bijlezen, jeetje er word wel veel geschreven zeg, het is een dagtaak om het allemaal bij te houden . Als mijn dochter nou ook slaapt ga ik straks nog ff de boekenkast in de dozen doen, wat gedaan is gedaan
Hoe is het met jou?
Fijn weekend gehad???

Heee daar was ik weer haha..

Zo druk weekend gehad dus, is altijd een rotklusje vind ik behang eraf halen, maar ja aan de andere kant je doet het voor een goed doel hihi..

Leuk dat je tegels voor de badkamer en wc hebt gekocht. Ook leuk dat je laminaat hebben gekocht, donkere kleur of lichte kleur?  

Ik heb net ff gestreken, heb er nooit zoveel zin in maar ja, t moet he haha! Vanmiddag t hele huis beetje schoongemaakt dan  hoeven we vant weekend niks te doen  dus dat scheelt weer!

Ja er word idd veel geschreven op een dag, als je een weekendje weg bent geweest man dan heb je 2 dagen nodig om alles terug te lezen en te reageren. Begin daar niet meer aan hoor, soms ook zijn zoveel topics dat je door de bomen het bos niet meer ziet, af en toe weet ik niet eens meer waar ik heb gereageerd haha!

Met mij gaat t verder goed. Gister ben ik op gesprek geweest bij een uitzendbureau en raar maar waar, k kan maandag gaan beginnen met werken ... eerste 4 weken is een opleiding, je moet daar 40 uur per week voor aanwezig zijn en daarna mocht ik kiezen 24-32 uur of 32-40 uur.. dus heb maar voor t eerste gekozen, mocht het nou meevallen kan ik altijd nog meer uren nemen.. Dus is wel heel onverwachts gekomen dat ik nu werk heb! Moet morgen mijn contract gaan teken dus alleen superr! In Januari mag ik dan ook voor mijn rijbewijs gaan, moet anders iedere dag 1,5 uur reizen met de trein (heen en terug dan) en ook nog een aardig eindje lopen, dus een rijbewijs zou wel  eruggg handig zijn en een autotje natuurlijk haha!

Hoe ist verder met jou?

Hoi Maaikeeeeee,

Hey tof meid, dat je een baan hebt. Goed zo, jah en een auto is erg handig soms, vooral als je lang moet reizen. En krijg je dan ook een contract of ga je een tijdje via uitzendburo werken?
Is wel lekker als je gelijk een contract krijgt, vooral in deze tijd.
Jah, inmiddels is de behang eraf hiihihihi, heb ook al 3 verhuisdozen klaar staan, als ik elke dag een doos vol maak, dan kom ik er wel. Morgen ga ik ook nog ff opruimen, vandaag een beetje de keuken gedaan, de borden ingepakt die ik op dit moment niet nodig heb.
Maar goed, we hebben nog een aantal weken, dus ik doe rustig aan hoor.

Hoihoi,

Ja ben ook echt wel blij dat ik eindelijk een baan heb! Ik zou ook echt wel blij zijn ja als ik mijn auto heb, mijn vriend die werkt in deze plaats als waar ik ga werken en eerst deed hij ook alles met het openbaar vervoer, dat scheelt echt per enkele reis een uur... ik kan dan zo nu en dan welis met hem meerijden, maar hij heeft veel andere werktijden als mij, dus het zal niet vaak zijn!

In eerste instantie krijg ik een contract voor een half jaar, vervolgens word dit verlengd voor een jaar, dan voor 2 jaar en dan voor onbepaalde tijd.. alleen is dit volgensmij de eerste 3 jaar via het uitzendbureau en daarna via het bedrijf zelf. Maar moet zeggen dat het toch niet waar is wat iedereen altijd zegt, dat je via het uitzendbureau veeeel minder salaris hebt want in mijn geval verdien ik bijna het dubbele van mijn wettelijk  minimumloon, en dat voor een uitzendbureau...

Mooi dat je al 3 verhuisdozen klaar hebt, en idd wat je zegt als je er iedere dag 1tje doet dan ben je al een heel eindje hoor over een aantal weken. Wanneer gaan jullie dan precies verhuizen? Moet er nog veel gedaan worden aan het huis dan?
Haha maar te hopen dat je inderdaad borden hebt ingepakt die je niet meer nodig hebt, anders word het zoeken haha!

Nou ik ga zo weeris lekker mijn bed opzoeken, manlief moet vanacht werken en vind dat maar niks,... vind t altijd doodeng zo alleen, ons huis is best gehorig en dan hoor je altijd allerlei dingen en normaal gesproken vind ik dit nooit erg maar als ik weet dat hij niet thuis is vind ik dit nooit zoveel, maar ja, hij kan moeilijk voor mij thuisblijven he?!

En nog plannen voor het weekend?

Tot horens, en weltruste als ik je niet meer spreek!

Hoi Hoi,

Jaa leuk hoor, en als ik nog hoor dat je binnenkort zwanger bent, dan ben ik helemaal blij voor je meid. Top.
Plannen voor weekend, jah verf kopen, moet nog naar een nieuwe bed voor mijn dochter halen dus allemaal dat soort dingen.........

Hoi Maaike
is alles goed met je?
Forum doet het weer dus ben der weer  :):):):)

Terug
Bovenaan