Voor Filiz_27

Heee,

Lang weer niet gesproken haha... heb een aantal keren geprobeerd een berichtje te plaatsen maar kwam dan telkens weer terug bij onderwerpen dus schoot niet zo op..

Hier gaat t allemaal goed, druk met mijn nieuwe baan, maar verder alles goed. Bij jou ook alles goed?

Schiet de verhuizing al een beetje op?

Liefs, Maaike.

Hoi Maaikeeeeee

Ja hier is het hartstikke druk joh,
volgende week zondag gaan we definitief over naar onze nieuwe woning, hij is bijna af Dus het worden spannende en drukke dagen voor ons.
en volgende week zondag is ook mijn NOD, dus ben benieuwd, misschien ga ik eerder testen, maar dat weet ik nog niet allemaal.
Hoop dat het deze ronde raak is, ben erg moe, heb krampen en steken in mijn buik, nog steeds gevoelige borsten, maar dit had ik de vorige keer ook.
Dus allemaal ???????????????????? we wachten geduldig af.......

xxxxxxxxxjes

hee filiz,

Hoe issie? Hier gaat t allemaal goed hoor!

Je bent inmiddels al verhuisd, allemaal al een beetje op orde? En misschien ookal zwanger?

Wij stellen het voorlopig even een aantal maanden uit, omdat ik weer opnieuw geopereerd moet worden, en die operatie vind over 9 maanden plaats, dus dat schiet nog niet echt op...

Nou ik hoop dat je snel van geluk mag spreken dat je zwanger bent..

Liefs, Maaike.

Hoi Maaike,
met mij gaat het goed hoor meid, helaas nog nie zwanger maar inmiddels wel helemaal verhuisd en uitgepakt.
Nu is het wachten op mijn eisprong vanaf donderdag kunnen we weer flink klussen hihihihi.

Wel jammer voor je dat er weer een operatie aankomt, en dat over 9 maanden dat wachten is echt lang joh, waarom gebeurd het niet gewoon volgende maand ofzo dan kan je weer verder maar nee hoor, je moet op de wachtlijst maar goed.
Eerst je eigen gezondheid meid, daarna een kindje

Terug
Bovenaan