Voor Filiz_27

Verder gaat het goed hoor met mij.
Niks bijzonders, ben heeeel erg moe van vandaag voel mijn benen ook niet meer, jah komt ook een beetje door hakken
Kan nog niet naar bed, vrienden zijn onderweg naar ons toe. pff

Mooi dat alles goed gaat met je! Tsjah zou zeggen lekker vroeg naar bed dan, maar ja als je nog bezoek krijgt gaat dat moeilijk haha.. Ahh tis zo weer weekend dan kan je lekker uitslapen (hoop ik voor je haha)..

Heb je Babyboom nog gezien vandaag? Is toch altijd leuk om te zien!!!! Zwijmel haha!

Nou ik spreek je weer, en anders weltruste en tot morgen!

Liefs,Maaike.

Goedemorgen Maaike,

Nee heb babyboom niet gezien.
Mijn bezoek ging na 23 uur weg ik ging gelijk naar bed ook, omdat ik vandaag vroeg op moest, ben nu ook lekker op werk hahaha. Kan ik vanmiddag lekker eerder naar huis.
Ogh ja en heb vanmorgen een test gedaan hij was Negatief
Maar goed, op naar de volgende ronde dan maar, maar eerst de RD's

Sorry dat ik jullie onderbreek, maar mijn oog werd getrokken naar de naam Filiz. Mijn beste vriendin van vroeger heette van haar achternaam Filiz. Vroeg me af of jij dat misschien was, want als de 27 in je naam je leeftijd is dan klopt dat aardig. Kom je toevallig uit Katwijk (vroeger?)

Groetjes!

Hoi Marissa,
Dat geeft niet hoor :):):)
Nee helaas, ik kom niet uit Katwijk.
Woon nu in amsterdam, straks verhuis in naar Almere
En mijn voornaam is Filiz het klopt wel dat ik 27 ben

Heee Filiz,

Jammer dat je babyboom niet hebt gezien, was erg leuk, ahh je kunt vast en zeker de herhaling wel bekijken..

Zoo dus je was gisteravond nog lang onder de pannen, en vanochtend vroeg beginnen poehhh.. lekker dat je vanmiddag eerder naar huis kunt..

Ahhhhh wat rot voor je dat je test negatief was... misschien heb je te vroeg getest of kan het dat niet zijn???
Hopen dat de RD's nog een tijdje wegblijven en dat je toch deze maand nog positief mag testen en anders volgende maand..

Laat je t ff weten ..

Hoi Hoi,
Nou de RD zijn in aantocht hoor  ene kant vind ik het eigenlijk niet erg voor deze maand, dan hoef ik niet op te passen tijdens de verhuizing, dan kan ik lekker meehelpen en dingen doen op mijn manier, anders is het van niet zwaar tillen kijk je uit enzo.
Dus het komt wel goed uit eigenlijk ihihihi.
Maaaaaaareeee volgende maand moet het wel raak zijn hoor

Ben nu aan het opruimen enzo, pfffffff ben moe, heb de kamer van mijn dochter opgeruimd wat speelgoed gesorteerd en sommige weer weggegooid, jaa het ruimt lekker op hoor, nu nog ff onze kamer en dan de was draaien voilaaaaaaaa kan ik de hele avond voor de tv zitten ahhahahahaha

Heee,

Ohhh das wel jammer dat de RD in aantocht zijn... maar goed als je het zelf voor deze maand niet zo heel erg vind, is het misschien minder erg..

Hoop voor je dat het volgende maand wel raak zal zijn, tis inderdaad niks als je tijdens je verhuizing zelf niet veel kan doen omdat je zwanger bent, je kunt beter zwanger zijn zodra je huis lekker klaar is en je in je nieuwe huis woont, dan kun je je gaan ontfermen over de babykamer haha!

Nog plannen voor vandaag?

Terug
Bovenaan