voor gwendolyn20

hoi,
Hopelijk gaat alles goed met jou en je kindje!
Ik heb wel 1 vriendin die op de universiteit die ook een kindje heeft, maar ze woont niet echt in mijn buurt, dus zie ik haar niet zo vaak buiten de lessen. Haar dochtertje is ook al ouder dan mijn zoontje.
Volg jij nog een opleiding of werk je? Of kan je thuisblijf moeder zijn? ik moet hierna nog een jaar studeren... daarna zouden we graag een tweede kindje krijgen.
groetjes, jasm.

Ps heb nieuw topic geopend, voel me niet helemaal thuis onder de noemer tienermoeder. ik voel me eerder gewoon een jonge moeder, jij?
 
heej heej

inderdaad we kunnen beter onder dit onderwerp verder praten want voel me ook eigenlijk geen tienermoeder.
Momenteel studeer ik, na deze opleiding wil ik geneeskunde gaan studeren en dat kan gelukkig want mijn vriend werkt en verdient genoeg.
In augustus gaan we trouwen :)
En bij jou? waar woon je en watvoor studie?
Werk je ernaast ook of blijf je lekker bij de kleine thuis?

Liefs van Gwendolyn.
 
Hoi,
derde keer goede keer! (heb al twee keer wat proberen antwoorden dus, maar mislukte)
Ik woon in België, in gent en studeer hier kunstwetenschappen. dat is een opleiding van 4 jaar. ik zit nu in het derde jaar, dus moet normaal gezien nog maar 1 jaar. mijn vriend studeert dit jaar af (schilderkunst). ik hoop dat hij een leuke job zal vinden! Wat doet jouw vriend voor werk?
Finn (mijn zoontje (30-03-06)) gaat wanneer ik moet studeren of les heb naar de crèche van de universiteit, maar meestal pas tegen 10u en dan haal ik hem ten laatste om 16u op. hij kan ook een dag in de week naar oma. Kan jij ook op je ouders of schoonouders rekenen als je een oppas nodig hebt?
Leuk dat je gaat trouwen! ik wou dat ook wel graag, maar mijn vriend ziet dat nog niet zitten... Heb je een leuke trouwjurk? (als ik dat vragen mag..)

ik ga nu verder studeren, want heb volgende week examen oosterse cultuurgeschiedenis... ik kijk wel regelmatig eens op deze site ter ontspanning
groetjes,
jasm.
 
hoi hoi,

alles goed met jou en je kindje?
Hier alles goed, Senna groeit goed :D
Mijn vriend werkt als expediteur. Ik hoop ook dat je vriend een goede baan vind, dat maakt het leven een stuk makkelijker he? :)
Woon je je hele leven al in Gent of alleen voor je studie? Wel lekker dat je in principe nog maar een jaartje moet studeren en heel erg fijn dat je je kindje op de universiteit naar de creche kunt brengen, word dit ook vergoed of moet je ervoor betalen?
Ik kan gelukkig zowel op m'n ouders als schoonouders rekenen qua oppas en dat is erg fijn, maakt het studeren toch ook wat makkelijker.

Heb je trouwens msn? dan kan ik je een foto sturen van m'n trouwjurk :)

Liefs van Gwendolyn.
 





Hoi,
Met Finn gaat ook alles goed, hij begint zich flink op te trekken en wil zowat de hele dag staan. Hij is een beetje aan de late kant wel, begon pas met ong 11-12 maand te kruipen. Nou ja, zolang hij vooruit gaat maak ik me weinig zorgen, ieder op zijn tijd!
Ik woon al mijn hele leven in de omgeving van gent en voor mijn studie wat meer in het centrum nu. Mijn vriend komt uit Brugge, west Vlaanderen. In welke stad woon jij?
Voor de crèche   moeten we wel betalen, maar gezien dat op het inkomen wordt afgestemd (wat meeste andere crèches niet doen...) valt dat goed mee.
 
Mijn email/msn is jassie88@hotmail.com

Groetjes en goed weekend!
jasm.

ps ons internet heeft wat kuren, zou kunnen dat ik er een tijdje niet op geraak...


 
hoi,

leuk is dat he als ze weer wat nieuws gaan doen :)
en inderdaad ieder kind doet dat op zijn/haar eigen tempo hoor, heeft echt geen nut om dat te pushen...
Wat goed geregeld dat er bij die creche gekeken word naar inkomen, dat is bij de meeste niet en dan kost het best veel geld
Ik heb je op msn toegevoegd...klein_stampertjuh@hotmail.com
Dat praat wat makkelijker ;)

Alles goed verder? Leuke vaderdag gehad?

Groetjes van mij.
 
hoi,
goed weekend gehad? ik heb vooral achter m'n bureau gezeten... ben wel gaan babyzwemmen deze ochtend. echt een aanrader, vind ik toch. vanaf zes maand ongeveer kon je daar voor inschrijven, maar ik ben pas begonnen met 1 jaar. eerst was het wat wennen, maar intussen vind hij het best leuk.
vaderdag is in België om een of andere reden al vorige week geweest. finn had wat "geknutseld" in de crèche (voetafdrukjes op een blauw blad, met een notablokje eraan)   hebben jullie een fijne vaderdag gehad?
op naar een laatste studeer week... heb jij een drukke week?

groetjes, jasm.
ps wat msn betreft, je bent toegevoegd. zit je daar vaak op? nou ja, als ik zie dat je er bent zal ik me anders eens aanmelden he.
 
hoi,

We hebben een goed weekend gehad, een ontbijtje op bed voor papa en cadeautjes.
Babyzwemmen lijkt me echt leuk maar inderdaad niet als ze te jong zijn.
Ik zit niet erg vaak op msn, eigenlijk heel weinig maar soms is dat makkelijker als het forum :)

Aanstaande maandag gaan wij lekker een weekje weg met z'n drietjes, gaan jullie nog op vakantie?

Groetjes van Gwendolyn.
 
Terug
Bovenaan