voor gwendolyn20

Hoi hoi

Wil jullie niet bespioneren maar las de eerste berichten even..
Inderdaad, wat is tienermoeder een discriminerend woord, vind ik!
Weet niet hoe oud jullie zijn,
ik ben 20, mijn man is 26 en ons zoontje is 6 maanden.
Voor ons een bewuste keuze..
Ik voel me daarom een jonge moeder die alles nog heel goed aankan,
als ik 36 ben heb ik een puber terwijl een "normaal" mens tegenwoordig  d'r eerste krijgt tegen die tijd..
Vind het vreselijk  dat mensen hun hoofd wegdraaien bij "zo'n niks wetend moedertje, gewoon zielig voor het kind."
Moet eens afgelopen zijn!
Ik spuug van mensen die me tienermoedertje noemen!
30 jaar geleden was het niet anders!
En ik moet zeggen dat ik heel gelukkig ben zo! Als ik het opnieuw mocht doen, zou alles hetzelfde gaan!!
Veel geluk met de kids, opvoeding, etc!!!

Groetjes Ilona
 

Hoi
Alles goed met jullie? Ben vandaag dan toch met Finn tot bij de dokter geraakt en hij heeft een soort eczeem. Ik moet overschakelen op karnemelk of soyamelk en hij mag geen tomaten, vis of schaaldieren en chocolade. Voor derest eet hij idd alles. We hebben ook korreltjes en een zalf voorgeschreven gekregen.
Finn heeft juist nogal een lastige avond... hij krijgt hoektanden en heeft pijn, kan dus niet goed in slaap geraken. Heb al alles gegeven wat ik in huis heb, z'n tandenpilletjes (van VSM), z'n pijnstillend (maar wel homeopatisch) zalfje, een suppo (hij was hysterisch) en dan nu wat lavendelolie verstuifd... hopelijk lukt het nou, want ben zelf ook behoorlijk moe (al van 7u45 druk in de weer)
Ga jij bij een klassieke dokter (of hoe zeg je dat?) of bij een homeopaat? Ik ga meestal bij de homeopaat en probeer zo min mogelijk medicatie te geven, maar als het moet, dan zeker wel...

Heb intussen al vakantiewerk gevonden bij het festival van Vlaanderen, afin, moet morgen op gesprek gaan. Ik moest m'n CV opsturen, maar dat heb ik dus niet, vandaar dat ik nu nog achter de pc zit....

Op reis gaan we naar zuid Frankrijk, nog best ver dus, zeker vanuit Nederland gezien denk ik?

Ik ga je laten, hopelijk gaat het met senna goed en heb je je nachtrust!

jasm.

 

Heej heej,

Hier alles wel redelijk, Senna is ook niet helemaal lekker, erg verkouden en aan het hoesten.
Wat vervelend dat Finn een soort eczeem heeft, dan moet je meteen goed opletten wat hij allemaa binnen krijgt!

Hoe is het met z'n hoektandjes? Zijn ze door?
Over het algemeen gebruik ik bij Senna ook homeopathische middelen,medicijnen zijn niet goed voor zo'n klein ventje..
Wel komen we bij een klassieke huisarts dus geen homeopaat...

Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop van wel! Senna heeft heerlijk van 20:00 tot 9:30 vanmorgen geslapen!

Wat goed dat je vakantiewerk hebt gevonden! Heb je je cv gemaakt?
Zuid-Frankrijk is inderdaad een eind maar hopelijk wel beter weer als hier, of is het weer bij jullie goed?

Wel lekker even er tussenuit!
Wij hebben gisteren een speciaal ding voor achterop de fiets gekocht zodat Senna meekan dus ik hoop ook op mooi weer zodat ik lekker met hem een eind kan gaan fietsen en je bent dan wat vrijer als steeds met een grote kinderwagen he?

Nou meid ik hoor/lees snel weer van je

Groetjes van ons.







 
hoi,
1 hoektandje zit er al een beetje door, dus we zijn er voorlopig nog niet vanaf! gelukkig slaapt hij toch al beter!
Hoe is het met Senna? Nog verkouden?
bij ons is het idd ook niet zo'n goed weer, vandaag regent het al weer, maar in het weekend zou het mooier worden. Hopelijk krijgen ze gelijk, want dit weekend beginnen de Gentse feesten. Dan is er 10 dagen feest in de stad! allemaal optredens, poppenspel en straattheater, ten days off (elctro/techno ed)
Ik moet dringend eens bekijken waar ik heen wil. in de week alvast niet te laat, want dan moet ik opstaan met finn, maar in het weekend hoop ik toch 1 keer echt te kunnen uitgaan! dat is nu al bijna twee jaar geleden! afin, enkele weken terug ben ik wel eens met m'n broer meegeweest naar een verjaardagsfeestje op een boot, maar da's toch wat anders he? Ga jij nog uit soms? Zo ja, naar wat voor feestjes liefst?
Ben je nog met voorbereidingen voor je trouw bezig? of is alles al geregeld? Dat zal wel spannend worden zeker?


wat is dat voor iets dat je hebt voor op de fiets? zo'n buggydrager? of maxicosi opzet stuk?. of al gewoon een stoeltje? Wij hebben een römer jockey comfort fietstoeltje voor Finn. Heb het tweedehands kunnen kopen, maar het is zo goed als nieuw.

Groetjes, tot de volgende!
jasm.






 
Heej meid,

alles goed daar? Is het bij jullie ook zulk slecht weer? Hier regent het al de hele dag.
Vandaag moest in voor de tweede keer mijn trouwjurk komen passen om hem iets in te laten nemen, en hij moest best veel ingenomen worden want ben in een maand tijd veel afgevallen, begin m'n oude figuur terug te krijgen

Met Senna gaat het een stuk beter, z'n verkoudheid is al minder aan het worden.

Wat leuk dat er feesten bij jullie zijn, weet je al naar wat je toegaat?
In Rotterdam zijn er in de zomer ook altijd super veel festivals en leuke dingen te doen zoals de FFWD Dance Parade, zomercarnaval, strand aan de maas e.d. ken je dat?

Wij gaan weinig uit, wel proberen we elke maand minstens 1 keer naar de bios of uit eten te gaan met z'n tweeen, dat moet je echt bijhouden das ook fijn.
Bijna alles is geregeld voor het trouwen op de taart na maar das zo gebeurt :D
We zijn allebei best zenuwachtig maar hebben er echt zin in :D

We hebben idd zo'n maxicosi stuk gekocht want Senna kan nog niet zitten natuurlijk alleen nu nog fietsweer :D
Romer heeft altijd goede dingen he?

Ik hoor snel van je :D

Groetjes
 
hoi,
Sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat ik kon antwoorden, het was redelijk druk en het internet werkte weer niet optimaal...
Het weer is hier idd ook zo mottig! Het weekend was goed, maar nu regent het weer. Het is wel jammer, hopelijk betert het nog.
Ik ben zaterdag voor het eerst in 2 jaar nog eens echt uitgeweest (dwz, het was 7u 's ochtends toen ik in m'n bed lag...) Ben dus naar 10days off gegaan met een vriendin. Maar op de feesten zelf heb ik nog niet echt rondgelopen (dwz in het stadscentrum)
Toen ik vorige maand in Rotterdam was heb ik zo'n boekje met het programma voor de zomer meegenomen, maar erg goed heb ik het niet bestudeerd.
Wonen jullie daar vlak bij?
Hoe gaat het nog met Senna?
Finn is de laatste tijd echt niet te houden, hij wil overal heen kruipen en aan alles zitten, ik loop de hele dag "nee" te zeggen. Hij is nogal ondernemend dus en luistert vooral als het hem uit komt. Maar ik neem aan dat het ook maar een fase is!
De woonkamer is wel vrij goed aan z'n grijpgrage handjes aangepast, maar die kent hij al en dus vindt hij derest van de woning interessanter...

Groetjes,
jasm.
ps: nou heb ik je trouwjurk nog niet gezien... (nu ja, van de trouw zelf zet je wellicht foto's op de site?)


 

heej meid,

alles goed?
Geef niet dat het wat langer duurde, heb het zelf ook super druk gehad :)
Het weer is hier inmiddels echt mooi en warm, maar een beetje TE haha ;) tis ook nooit goed he met het weer, regent het dan is het niks en is het warm is het ook weer niet goed ;)

Zo je lag lekker vroeg in de morgen in bed dus ;) lekker he?
Heb je genoten of misde je Finn toch wel erg?
Het lijkt me wel raar dat je zolang niet op stap bent geweest en dat je dan ineens je kleine moet missen enzo ;) maar ontspanning is ook goed voor je :)

Wij wonen heel erg dicht bij Rotterdam, 10 minuten met de auto naar het centrum.
Vorig jaar ben ik met vrienden naar Tomorrowland in Belgie geweest, was echt super, ken je dat feest?

Met Senna gaat het goed, hij groeit goed, vrijdag krijgt hij z'n 3e inentingen, vind ik altijd zo zielig maarja het is beter voor die kleintjes he ;)

Haha het kruipen heeft leuke en minder leuke kanten he ;) maar het is inderdaad een periode en dan ben je daar ook vanaf....ik moet dat allemaal nog meemaken maar ik laat alles rustig over me heen komen.

Nee je hebt nu inderdaad m'n jurk nog niet gezien, misschien een avondje msnen?

Groetjes gwendolyn.


 
Hoi,
hoe gaat het ermee? en met senna? wat doet hij nu zoal?
Finn stapt nog steeds niet alleen, maar staat al wel beter los... het komt wel!
Het afgelopen weekend was wel weer druk, met de gentse feesten,... ben overdag bijna elke dag met finn naar t straattheater geweest. We hebben wel nog leuke dingen gezien, maar ook wel mindere. En vrijdag weer weggeweest, hierna zal het wel weer zeer lang duren denk ik!
Deze week moet ik al een beetje beginnen kijken wat er mee moet naar frankrijk, want mijn vader en zijn vrouw vertrekken donderdag ochtend al en wij gaan dan een week later.
Ik heb me zo'n rugdrager aangeschaft om ook wat te kunnen wandelen met finn in de bergen. (toch best niet te lang want hij weegt al 11kg!) ik vrees wel dat de terugrit met de auto zeer lastig zal zijn, finn is dat niet gewoon om in de auto te zitten en heeft er na een uur of 2 al ruimschoots genoeg van.. hoe is dat bij senna? of hebben jullie ook geen auto?
ik denk dat ik finn nog wat nieuw speelgoed zal kopen.
wat zijn jouw plannen nog voor de komende weken?

groetjes,
jasm.
 
Terug
Bovenaan