voor gwendolyn20

heej meid,

hier alles super, ik had je ook nog een mailtje gestuurd...
Hoe gat het met jullie daar?
Senna is de laatste dagen een beetje hangerig en aan het jengelen...en hoe gaat het met Finn?
Hoe waren de gentse feesten? was het weer nog een beetje te doen?
Je moet veel meenemen he op vakantie voor zo'n kleintje ;)
onze auto lag helemaal vol met dingen voor Senna en wijzelf hadden maar 1 tas :)

Een rugdrager is inderdaad wel handig alleen is finn inderdaad al wel vrij zwaar om uren mee rond te lopen :)

Senna valt in de auto altijd in slaap dus dat is wel lekker, heeft Finn dat niet dan?

Groetjes Gwendolyn.

 
hoi,
alles goed met jullie? heb het de laatste dagen druk met spullen verzamelen voor op reis en wou het huis nog kuisen om niet in een vuil huis terug te komen. Ik heb wat nieuw speelgoed aangeschaft voor finn, voor op de trein en in de auto.
in frankrijk is het zeer goed weer liet m'n vader reeds weten. Hier begint het ook te beteren de laatste dagen. Bij jou ook waarschijnlijk?
da's ook altijd typisch he, ga je net op reis vertrekken, dan begint nou net de zon erdoor te komen...
wat zijn jouw plannen nog voor de komende weken? wanneer beginnen je lessen eigenlijk? of moet je eerst een ingangsproef doen?
ik zou toch de tweede helft van augustus eens naar de bibliotheek moeten om tot een onderwerp te komen voor m'n scriptie. Vanaf dan zal finn ook terug af en toe naar de creche gaan.
 
Groetjes,
Jasm.

ps we zijn dus weg van 2 tot 10/11 augustus.
 
heej meid,

alles goed?
Hier wel hoor, Senna doet het goed, aanstaande donderdag gaan we lekker naar de dierentuin met hem en vandaag ben ik even de stad ingeweest met een vriendin, haar dochter en Senna.
Heb je het huis nog een beetje aan kant gekregen?
En zin in je vakantie? Vast wel het is alleen een hele organisatie he?


Het weer is inmiddels goed hier, zit nu dan ook lekker in de zon dit te typen :)
Ik begin 8 september weer met school, jij?

Meid, heel veel plezier op jullie vakantie, geniet er van en maak veel foto's dan kan ik ze zien zodra  je terug bent!

Groetjes Gwendolyn.

 
 
hoi,
alles goed met jullie? wij zijn nu een weekje terug thuis van reis. het was wel gezellig. we hebben vooral gewandeld met finn in de rugdrager. het weer was wel niet echt fantastisch. het is enkele dagen zeer warm geweest en dan een dag regen en daarna fris en bewolkt maar droog.
met m'n vader was het ook wel gezellig, maar een week is wel genoeg.
finn is de afgelopen week beginnen los stappen. eerst een paar pasjes, maar intussen toch al een 10tal. hoe gaat het met senna? wat doet hij zoal? ik probeerde laatst eens naar z'n site te gaan, maar ik kon er niet op blijkbaar.
vanaf morgen gaat finn terug naar de creche. ik ga dan beginnen aan m'n rijbewijs denk ik en ik moet ook een onderwerp zoeken voor m'n scriptie.
met school begin ik de 24ste september denk ik, zo rond die tijd.

groetjes, jasm.
 
heej meid,

mooi dat jullie vakantie wel leuk was!
Onze bruiloft vrijdag was super...alles was gewoon perfect...het weer, de sfeer, de mensen en alles liep perfect :)
Senna begint steeds meer te brabbelen, echt leuk :)
Goed dat Finn nu los stapjes neemt joh :D
Vind je het moeilijk dat hij weer naar de creche gaat?
Heb je al een onderwerp voor je scriptie?

Voor het wachtwoord moeten we even op msn dan kun je weer kijken ;)

Groetjes Gwendolyn
 
Terug
Bovenaan