voor gwendolyn20

Aanstaande maandag gaan wij lekker een weekje weg met z'n drietjes, gaan jullie nog op vakantie?


hoi,
Sorry voor late antwoord. Heb hard doorgewerkt voor m'n examen en het is goed gegaan. oef! ben wel blij dat ik er vanaf ben. Hopelijk gaat alles goed met jullie? Waar gaat de vakantie naartoe volgende week? dichtbij of wat verder weg? wij gaan er pas in augustus tussen uit. naar het zuiden van Frankrijk met mijn vader en zijn vrouw. ik hoop dat het leuk wordt. nu komende week ga ik ook wel enkele dagen weg met wat mensen van t univ.
ik zal anders eens per mail een foto doorsturen van ons als je dat leuk lijkt.
groetjes,
jasm.





 
heej meid,

ja dat lijkt me leuk als je een keertje een foto stuurt, zal ik dat ook doen?
Dan weten we tenminste tegen wie we praten ;)

We blijven lekker in Nederland, we gaan naar Landal Greenparcs, het Vennenbos, even lekker een weekje er tussenuit en bijkomen van de tentamens e.d.

Ga je deze week samen met je kindje of alleen met medestudenten?

Ik ben van maandag tot vrijdag weg dus dan weet je dat als ik niet reageer :D

Groetjes
 
hoi,
alles goed? ik heb een redelijk drukke week gehad. het weekendje (afin, midweek) met m'n medestudenten was best gezellig. ik heb helpen koken. we hebben ook een mooie wandeling en een grotbezoek gedaan. daarna was het dries zijn proclamatie, hij heeft onderscheiding gehaald, dus dat is leuk. gisterenavond was er dan nog een reünie met klasgenoten van de middelbare school. er was niet veel volk, maar het was ook gezellig.
wanneer weet jij je punten van je tentamens? ik krijg ze donderdag ochtend, spannend!
hoe gaat het met senna? ik ben dit weekend schoentjes gaan kopen voor finn. de solden begonnen, dus dat kwam goed uit!
groetjes,
jasm.
 
heej heej,

Hier alles goed, heb m'n tentamens gehaald en Senna groeit super goed:)

heb jij je tentamens gehaald? Watvoor schoentjes heb je gekocht?
Wij hebben pas kleine nikes gekocht, echt super schattig!

Hoe gaat het verderr met jullie? en met finn?

Groetjes gwen.
 
Hoi,
heb vandaag proclamatie gehad en ben geslaagd met onderscheiding, goed dus!
Leuk dat je ook geslaagd bent! Nu moet ik deze vakantie wel een nieuw onderwerp voor m'n scriptie/thesis zoeken. Was begonnen met een scriptie rond het onderwerp mode/lingerie, maar heb geen zin om daarmee verder te gaan. Het zal iets met interieurarchitectuur worden.
Met finn gaat het goed, hij is de hele maand thuis bij mij. Dries gaat een maand werken in de bank. In augustus gaan we dan een week op reis. Ik zou eventueel ook wel nog een paar weken willen werken, maar liefst iets dat wat aansluit bij m'n studie, wat moeilijk te vinden is... Doe jij een vakantiejob of weekendwerk?
Wat de schoentjes betreft, ik heb er twee paar meegenomen , een paar bruine sandaaltjes en groene veterschoentjes.
Ik begin me de laatste tijd wel af te vragen of finn misschien toch niet wat allergisch is voor melk ofzo, want hij heeft wat uitslag... Ga misschien eens naar de dokter morgen, of anders eens een week of twee overschakelen naar soyamelk en zien of het betert.
Wat drinkt senna? nog borstvoeding of flesjes opvolgmelk?
groetjes,
jasm.
 
heej heej,

jij ook van harte gefeliciteerd! Super! En nu lekker vakantie?!
Heb je inmiddels al een onderwerp gevonden voor je scriptie?

Lekker dat Finn nu een maand bij jou thuis is, kun je leuke dingen met hem doen en lekker knuffelen!
Ik ben nu ook lekker met senna en vind het heerlijk!
Waar gaan jullie naartoe op reis? ver weg of een beetje in de buurt?

Ik doe momenteel geen vakantiewerk, wil idd ook iets bij m'n studie maarja das niet even makkelijk.

Dat is niet zo leuk dat Finn misschien allergisch is! Wel goed opletten hoor! Senna heeft in het begin even zowel borst als flesvoeding gehad en moest toen hypo-allergeen hebben, was ook allergisch...

Senna krijgt nu alleen de ochtend en avond de borst en de rest flesvoeding.
Finn drinkt en eet zeker al alles?

Groetjes, Gwendolyn.
 
Terug
Bovenaan