Voor het eerst Clomid

Hallo lieve meiden,
Ik zie dat het alweer een tijd geleden is dat hier wat in is geplaatst.. ik hoop natuurlijk dat jullie droom natuurlijk al is uit gekomen maar mochten jullie nog actief zijn sluit ik me graag bij jullie aan.. onze dochter is nu bijna een jaar en we hebben volgende week weer een afspraak om te starten met het traject voor een tweede.. dat betekend weer, clomid vanwege PCOS! klinkt misschien snel maar het kan natuurlijk heel lang duren.. 

liefs Julia 

Hallo,

Hoop dat het bij iedereen gelukt is en zou leuk zijn als er nog wat actief zijn hier :)

Ik heb net 2 rondes achter de rug. Gestart met 50 mg, maar twee grote eitjes. Toen 25 mg, maar dat deed niets. Nu weer Duphaston om menstruatie op te wekken en dan starten met 50-25 mg om de dag. Hopen dat dat goed is!

Mensen die ook lager dan 50 mg hebben gebruikt en dat aansloeg?

Ik heb ook 2 rondes clomid achter de rug. Beide rondes 100mg, en 1e ronde 2 eiblaasjes waarvan 1 grote en 2e ronde had ik er 7 dus ging iui-behandeling niet door. 
Ik vind het wel fijn om te lezen dat je de ene dag 50 doet en de andere dag 25, ik wil namelijk een zelfde soort voorstel komende week doen bij mn gynaecoloog,maar dan met 100 en 50mg. Ze wist ook niet zo goed namelijk wat wijsheid is in het gebruik van clomid bij mij. Bij steeds 100 lopen we de kans dat er weer teveel zit en bij minder is er een risico dat het er weer maar 1tje is.

Terug
Bovenaan