Voor het eerst Clomid

goedemorgen meiden,
@imor ik snap dat je gister een k dag had! Wanneer ga je op vakantie? En je weet natuurlijk nooit he, misschien gaan je eitjes toch nog groeien zonder hormonen.... Een hele fijne vakantie alvast en probeer lekker ff aan wat anders te denken en te genieten van elkaar!
@deborah dat is wel ontzettend naar zeg om weer zo'n pijn gehad te hebben tijdens het vrijen! Bij is het in het begin ook altijd erg gevoelig maar vaak wordt het bij mij wel minder gevoelig naarmate we langer bezig zijn. Ik probeer altijd er aan te denken dat ik me moet ontspannen maar ja dat is wel erg lastig als het zo'n pijn doet. Heb je wel eens overwogen om aan IUI te beginnen? En heb je al een test gedaan? Het lukt mij overigens niet om jou terug te vinden in de line app....
Sterkte weer iedereen!
Liefs Sara

Sara misschien kan ik jou vinden in de app wat is je gebruikersnaam? 
Ik heb vandaag de gynpoli gebeld, en een nieuwe afspraak gemaakt met m'n gyn het kan zijn dat m'n endo erger is geworden. 
Ik heb nog geen iui overwogen ik wil wel graag intiem zijn met mijn partner. 

Hoe is het met jou? Geen bijwerkingen? 

lieve meiden, 
vanmorgen weer getest deze was negatief, volgende week moet ik nogmaals testen. zelf denk ik niet dat ik in verwachting ben hoor.
En mag eventueel nog een ronde clomid proberen tot dat ik wordt opgeroepen voor injecties. 
als de 'Line' app niet werkt kunnen we altijd telegram proberen dit is een app dat werkt het zelfde als whatsapp je telefoonnummer is alleen niet zichtbaar voor andere gebruikers en je kan gebruikers toevoegen via gebruikersnaam.  
x Deborah

Haai lieverds,
vandaag echo gehad weer... en weer geen vooruit gaan.... dus nu maar weer alles opnieuw en 3 tabletten.. als dit niet werkt moet k een vervolg gesprek ivm welke opties dan nog open staan... 
deb: k vond iui ook eerst niks maar je mag gewoon nog steeds lekker kroelen hoor. Alleen ze doen als je je eisprong heb gewoon een extraatje erbij.. en wat verder. Het stelt eigenlijk heel weinig voor. 
Hoe kan k dat doen via de line app? Moet je die downloaden? 
Liefs mandy

Mandy dankjewel voor het gerust stellen ik denk dat ik me gewoon een beetje down voel op het moment.  
Ik wacht even het gesprek af met m'n gyn ?

Terug
Bovenaan