Voor het eerst Clomid

Hee meiden, 
@ Imor wat ontzettend balen dat er niks te zien was. Begrijpelijk dat je er helemaal klaar mee bent probeer positief te blijven. Geniet van je welverdiende vakantie even lekker afleiding! 
@ Mandy, balen dat er geen vooruitgang is , hopelijk brengen de drie tabletten je wel meer vooruitgang. 
@ Debbjee frustrerend dat de test nogmaals negatief was.. ga je nog een ronde clomid proberen of wacht je tot je word opgeroepen voor de injecties? het linkje werkt! ik heb de line app gedownload en zit nu in de groep :)
@ Sara ben ook wel benieuwd naar de hormoon coach morgen. Nee precies baad het niet schaadt het niet. hopelijk is je cyste weg en kun je gaan genieten van je welverdiende vakantie!  
vanmorgen weer bij de fertiliteits kliniek geweest waarschijnlijk heeft er een eisprong plaatsgevonden gisteren of maandag .. a.s. Maandag moet ik hiervoor bloedprikken. Heb sinds vorige week vrijdag echt pijnlijke tepels. We hebben wel regelmatig geklust de afgelopen week, alleen merk ik dat mijn man er moeite mee heeft dat het zon moetje is. 

Steekte en succes iedereen xx 

Hey meiden,
Yoaja : ja ik snap dat je man er moeite mee heeft, het is ook helemaal niet fijn als het een moetje is. ik ben erg benieuwd hoe je cyclus verloopt we gaan hard duimen!
ik heb 25 sept een afspraak met de gyn ik wacht dan even af wat ik dan qua klachten heb en wat de volgende stappen zijn anders wil ik wel graag nog een ronde clomid proberen altijd beter dan niks dan. 
Sara laat even weten hoe het ging bij de hormooncoach!
Mandy ik hoop dat het snel voor je aanslaat meid 
liefs Deborah

he meiden!
@Mandy balen zeg dat er weer geen vooruitgang is! Werkt de clomid niet meer bij jou? Welke 3 tabletten moet jij dan slikken?
@Deborah klote zeg dat de test weer negatief was! Fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken, afwachten wat ze zeggen...
@Yoaja hopelijk heb je een eisprong gehad! mijn man heeft er helemaal geen moeite mee dat het een moetje is, bij ons ben ik juist de gene die het niet fijn vind! En als je nou eens als verrassing bv een leuk lingeriesetje koopt, misschien ziet hij het dan minder als een moetje...
Het is bij mij ook gelukt om me toe te voegen aan de app! verder heb ik geen idee hoe het werkt? Is het een beetje het zelfde idee als whatsapp? zen willen jullie nu dan verder gaan praten via de line app? Of ook nog via dit forum?
Liefs Sara

Goedemorgen,
@rosiee en imor we zitten nu met zijn vieren (deborah, mandy, Yoaja en ik) in de groepsapp, komen jullie er ook gezellig bij? Is een stuk handiger kletsen moet ik zeggen! Als je geen facebook hebt kan je misschien kijken om op een andere manier aan te melden of misschien toch ff een account aanmaken, als jullie het leuk vinden natuurlijk :)
Ik denk namelijk dat ik in ieder geval niet meer zo veel hier zal reageren, omdat de app veel handiger is....
Misschien tot snel!
Liefs Sara 

Dames die aan willen sluiten hier nogmaals de link voor de app waar we verder zijn gegaan. 
- APP naam = LINE 
-link groepchat = https://line.me/R/ti/g/giwJrV3zoW

met vriendelijke groet, 
Deborah

Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is om hier te vragen. En aan de andere kant.. als je nu als de vergoeding niet kan/wil betalen zou ik toch nog even goed nadenken of je dan wel zwanger wilt worden... 

Hallo Allemaal! 

Na ook een jaar proberen ook te horen gekregen dat ik Pcos had! 

Afgelopen maandag met mijn eerste kuur begonnen, alleen vroeg me af of jullie dames gewoon onbeschermd gemeenschap hebben tijdens deze kuur of echt na de kuur pas? 

iedereen veel succes! 

Terug
Bovenaan