Voor het eerst zwanger worden!

<p>Hallo allemaal! </p><p>Ik ben Noël 24 jaar en mijn vriend en ik willen voor ons 1ste kindje gaan. </p><p>Eind november ben ik gestopt met de pil en mijn cyclus was heel erg snel weer normaal (28), ook heb ik al 2 eisprongen gehad(dit word de 3e!).</p><p>Zit nu vol spanning te wachten op mijn volgende menstruatie wat rond 21 februari zou moeten komen. </p><p>Heb wel giga last van mijn onderbuik momenteel en ook last van waterige afscheiding dus er is een stille hoop:). </p><p>Ik ben ook rug patiënt en ben stiekem best wel zenuwachtig over hoe mijn rug dit alles gaat houden. </p><p>Hoop dat er meer zijn die mee willen praten! Ook met rug problemen zou ik heel erg geruststellend vinden!!!!  En ach lekker van je af praten is altijd fijn toch! ;) </p><p> </p><p>groetjesss</p><p> </p><p> </p>

Hoi Noël,
Wij proberen momenteel ook zwanger te worden van onze eerste. Ben al 32, dus wat aan de late kant, maar we zijn er nu wel financieel helemaal klaar voor (huisje, getrouwd, allebei vaste fulltime baan). Tweede ronde, voel me beroerd vandaag, zit nu rond de 'vermoedelijke' innesteling en we hebben flink geklust zeg maar. Spannend!
Heb ook een zwakke onderrug maar wil misschien weer pilates gaan doen (dan wel alleen rugoefeningen, geen buik) om die sterker te maken. Wat doe jij zoal om je rug sterk te houden voor de zwangerschap?
groetjes!

Hee Florien,

beter laat dan nooit zeggen ze he;) en zo oud is dat nog helemaal niet!!! 
Mij heb als het goed is gisteren mijn eiersprong gehad dus tja het roeiteam is bezig geweest zegmaar :D 
heb al sinds gister een rot dag en vandaag is precies hetzelfde.. met een kruik en thee hou ik me bezig!! 
Mijn rug hou ik voornamelijk warm om alles soepel te houden. Ben ook erg fan van het bruggetje (op rug liggen, voeten onder de knieën en kont omhoog duwen) dit helpt erg goed voor de rug spieren!! Ook doe ik een soort sit up, half rechtop zitten en het boven lichaam van links naar rechts draaien. 

Ik ga voor je duimen dat je beroerde dag ergens goed voor is!! 

Welkom Noël! Ook wij proberen zwanger te worden  van ons eerste kindje, momenteel ronde 1. Ik vermoed dat ik een innesteling heb gehad, maar moet helaas nog een kleine week wachten voor ik het zeker weet! 
Ook ik heb rugklachten, die met name met mijn bespiering te maken hebben. De laatste pijn-aanval is gelukkig alweer een aantal maanden terug, maar ik ben bang dat het tijdens een zwangerschap wel weer gaat opspelen (vooral lang zitten en verkeerd bukken/tillen is een boosdoener voor mij) Heb er tijdens zo'n periode goede pijnstilling voor, maar ik denk niet dat ik die mag slikken als ik in verwachting ben. Lees graag mee voor eventuele tips!

heeyy allemaal,,
ik heb geen rug klachten maar mij NOD is ook rond 21 februari!!
sinds november al bezig, dus nu op ronde 4 vinger cross  
Ik zelf had wel echt heel erg last van het ontpillen. volgens mij is het nu redelijk over. 
ga voor jullie duimen dat de rugpijn miss overgaat tijdens de zwangerschap door al die hormonen.

Hay Jeffie,
het wachten is moeilijkste wat er is! 
Ik heb een zenuwbeschadiging mijn laatste pijn aanval is in oktober geweest kan ik dit een beetje vergelijken als jou pijn aanvallen??  Hoop dat de volgende aanval lang op zich laat wachten. Inderdaad het zitten/liggen/tillen(+/-5kilo)/bukken en niks kunnen doen is killing voor de rug.! Ik heb wel oefeningen zoals het bruggetje en een soort sit up ben er wel fan van maar als ik een slechte dag heb dan is het zo 2 weken dat ik het niet doe... hoop dat de test positief is voor jullie! 

Hay Katertje! 
Dan zitten we in hetzelfde kwa rondes en menstruatie!! Grappig zeg!! Vind het persoonlijk erg lastig om niks te testen nog :) zit ook bij elk ‘kwaaltje’ rechtop en probeer dan zo veel mogelijk te voelen en te plaatsen.. stom wat het nu al met je kan doen! Ik ga voor je duimen!!!! 

heey noel.

jaa super toevallig en extra spannend zo!!
vorige maand dacht ik echt dat dit de maand was . je lichaam houdt je best voor de gek was misselijk, super moe enz..
ik heb clearblue vroege test en die heb ik vorige maand al gebruikt ik kon echt niet afwachte ben der heel slecht in. einde van mn menstuatie dacht ik ik ga er niet meer aan denken maar dat heeft 2 dagen geduurd hahah

Hallo allemaal,
Ook wij proberen voor de eerste keer zwanger te worden. Heel spannend! Ik ben zelf 25 en mijn man wordt overmorgen 26. We zijn 10 jaar samen en sinds mei 2018 getrouwd. 
Ik ben augustus 2018 gestopt met de pil. Na mijn ontrekkingsbloeding duurde het even voor ik weer ongesteld werd. Ik ben op 13 dec. voor het eerst weer ongesteld geworden en hierna op 1 januari weer, dus maar een hele korte cyclus. Nu wacht ik weer op mijn menstruatie, deze cyclus duurt al 37 dagen. Zwangerschapstesten zijn negatief. Hadden jullie ook zo'n groot verschil tussen jullie cyclussen na het stoppen van de pil?
Heb inmiddels wel ovulatie testen aangeschaft maar nog niet gebruikt. 
Ik heb geen last van rugklachten, dus kan hier niet over mee praten.
Ik vind het wel heel erg leuk om andere verhalen te horen, vooral omdat je dit in de omgeving niet deelt. ( tenminste ik niet, vind het erg leuk als het echt als een verrassing komt als het eenmaal zover mag zijn) Denk regelmatig na over hoe we het grote nieuws zullen gaan vertellen aan onze famillie! Hebben jullie het wel al met mensen in jullie omgeving gedeeld?

Terug
Bovenaan