@Rosanx: Welkom! Wat heftig dat jullie al zo lang aan het proberen zijn om een kindje te krijgen. Veel succes bij de gynaecoloog! Ik zal voor jullie duimen!
@Random: Ook welkom! Tuurlijk is dat leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd 🙂 Fijn dat je gelijk een regelmatige cyclus hebt. Ik ben nooit heel heftig ongesteld, maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wel iets meer 'last' ervan. Wat meer buikpijn enzo. Het bloeden is bij mij niet heviger, maar volgens mij is dat normaal als je wat heviger ongesteld wordt omdat je bij het slikken van je pil in je stopweek niet 'echt' ongesteld bent.
@Ninaapie: oooh je bent goed zwanger dus hihi! Maar gelukkig dat je er volop van geniet, want dat is ook belangrijk!
@Noël haha ja echt he, zul je net zien. Toevallig had ik dat de eerste ronde ook al! Je hebt helemaal gelijk hoor, ik hoop dat we ergens een gaatje kunnen vinden om sushi te gaan eten.
@CNKC: ook welkom! Spannend hoor! Laten we dan maar hopen dat je voor die ene keer op je moeder lijkt haha!