Voor het eerst zwanger worden!

@Zeeuws Meisje: ik voel me zwaar zwanger haha. Mijn borsten doen pijn, ik heb veel lage rugpijn, af en toe buikkrampen en ik slaap een gat in de dag. Maar ik kan er niet anders dan van genieten, hoe stom het ook klinkt. Die kwaaltjes maken het een soort tastbaar. Jaa de echo is mega spannend! We hopen dat alles in orde is. Nog anderhalve week aftellen. 

xCy: zal voor hun ook wel een schok geweest zijn. Wel fijn dat je mensen om je heen hebt die met je mee leven. Hoop voor je dat je snel zwanger bent en dit hartje mag blijven kloppen! 

Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier en het lijkt me leuk om een beetje mee te kletsen, als jullie dat ook leuk vinden :)
Ik ben 24 jaar oud en in januari gestopt met de pil. Helaas vorige week zaterdag weer ongesteld geworden. Wel direct na het stoppen een regelmatige cyclus wat me wel een beetje gerust stelt maar dat zegt natuurlijk niks..
Ik merk wel dat ik nu een paar dagen veel erger ongesteld ben als toen ik de pil slikte. Echt verschrikkelijk! Hadden jullie dit ook? 
Groetjes, Rosa

Hallo allemaal,
Ook ik ben nieuw hier. Ik ben 25 jaar oud, mijn man 31. We zijn inmiddels al sinds januari 2018 aan de slag. Heb altijd volop de pil gebruikt vanaf mijn 15e. Na het stoppen hiervan werd ik al wel vrij vlot ongesteld.
Morgenmiddag staat onze afspraak gepland bij de Gynaecoloog, ik vind het super spannend en heb geen idee wat ons allemaal te wachten staat. Ik houd jullie op de hoogte. 

Groetjes Rosanne

@Rosanx: Welkom! Wat heftig dat jullie al zo lang aan het proberen zijn om een kindje te krijgen. Veel succes bij de gynaecoloog! Ik zal voor jullie duimen!

@Random: Ook welkom! Tuurlijk is dat leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd :) Fijn dat je gelijk een regelmatige cyclus hebt. Ik ben nooit heel heftig ongesteld, maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wel iets meer 'last' ervan. Wat meer buikpijn enzo. Het bloeden is bij mij niet heviger, maar volgens mij is dat normaal als je wat heviger ongesteld wordt omdat je bij het slikken van je pil in je stopweek niet 'echt' ongesteld bent.
@Ninaapie: oooh je bent goed zwanger dus hihi!  Maar gelukkig dat je er volop van geniet, want dat is ook belangrijk!

@Noël haha ja echt he, zul je net zien. Toevallig had ik dat de eerste ronde ook al! Je hebt helemaal gelijk hoor, ik hoop dat we ergens een gaatje kunnen vinden om sushi te gaan eten.

@CNKC: ook welkom! Spannend hoor! Laten we dan maar hopen dat je voor die ene keer op je moeder lijkt haha!

Vandaag een week van de pil af  (zaterdag was het al een week eigenlijk) en mijn bloeding/ongesteldheid is bijna over.  Dus nu word het echt officieel ☺️.
Ga er natuurlijk niet van uit dat het meteen lukt, maar ik heb wel al kriebels in mijn buik als ik er aan denk.  
Zijn jullie meteen met ovulatietesten begonnen?  Ik twijfel nog of we het eerst zonder zouden proberen of meteen met.

Ik begon gelijk met ovulatie testen de eerste ronde en het was ook gelijk raak (helaas bbz) Je hebt veel meer zicht op wanneer je kan klussen met resultaat. Alleen is het nadeel wel dat je er erg op gefixeerd kan raken. Ik ben zelf behoorlijk nuchter dus heb daar niet zo gauw last van.

Nu weer de eerste eisprong ronde gehad en met de ovulatie testen wist ik dus dat me eisprong later was dan dat ik zelf dacht. Anders was deze maand weggegooid geweest :) nu afwachten of er een menstruatie komt of niet.. 

Terug
Bovenaan