Voor het eerst zwanger worden!

hey gebruiker,
Ik had bij het begin meteen een goeie cyclus van 23 dagen dus dacht dat gaat de goeie kant op. alleen december/januari was ik ineens 9 dagen ongesteld. dit zal er denk bij horen.. alleen last van ontpillen gehad hele erge buikkrampen enz.
wel heerlijk zeg zo lang niet ongesteld.. 
hopelijk komt je cyclus nu goed op gang!!
ik heb het wel aan 2 vriendinnen verteld en mn moeder . ik kon het niet voor mezelf houden 

Hoi hoi

Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Wij zijn helaas al wat langer onderweg. 1 jaar en 2 maanden. 1 keer een miskraam gehad. Afgelopen 6 maanden 2x een cyclus gehad van 30-31 de rest 27. Zit nu op dag 31 en nog geen ongesteldheid te bekennen. 

Hopelijk is het bij jullie snel raak ! 

Hee katertje,
je lichaam is echt een raar ding eigenlijk... kon de afgelopen 2 nachten ook erg slecht slapen en door de krampen en dan ga je meteen malen ;) de testen liggen er bij mij ook met in mijn hoofd ‘alleen te gebruiken op’ nou dat halen ze never nooit niet kan ik je vertellen :D net een snoepje voor een kind houden hahah! 

Hai Gebruiker, 
mijn menstruatie patroon was ook vrijwel direct weer ‘normaal’. De eisprongen waren er ook meteen dus daar was ik erg blij mee! Een vriendin van mij heeft ook een half jaar moeten wachten op een goed patroon dus raar vind ik het persoonlijk niet! Ik heb het in mijn omgeving nog niemand verteld, de verhalen gieren vooral savonds door mijn hoofd over hoe ik het zal gaan vertellen hahah!! Leuk dat je mee praat!!! 

Hey Lisap,
verschillelijk van je miskraam... ga voor je duimen dat het roeiteam snel over de finish is!! (Mijn vriend kwam met dit grapje en vond hem wel erg leuk hahah) 

Hey noël 

Haha vind het een erg leuk grapje. Goed bedacht haha.
Die testen roepen je naam dan he haha. 
Ik heb er vandaag 1 gekocht en wil morgenochtend gaan testen. Had bewust geen in huis gehaald. Zenuwslopend...

Hi lisap, 
De krengen roepen 24/7 dat ik over ze heen moet plassen.. het is verschrikkelijk haha!! Ik ben heel benieuwd wat je uitslag morgen is, zal voor je duimen! 

hey lisap,
wat erg zeg van de miskraam maar wel weer een goed teken dat je wel zwanger kan worden!!
ga voor je duimen morgen.

doen jullie de ovulatie testen al?
iktwijfel lees het wel vaak hier dat meiden het snel gebruiken

Noel en katertje dankjewel ik hoop dat het gaat helpen. Word ons geduld eindelijk beloond.. 

Ik gebruik geen ovulatie testen. Ben bang dat ik er dan nog veel meer mee bezig ben..

De ovulatie test gebruik ik ook niet. Voel de eisprong zelf heel goed en door de afscheiding merk je het ook wel eigenlijk. Zit wel te twijfelen over het foliumzuur dit hoor je ook erg vaak maar weet niet of het echt helpt of niet. Iemand daar toevallig ervaring mee?? 

Terug
Bovenaan