Voor het eerst zwanger worden!

Vriendlief had gisteren even op het forum gespiekt en heeft nu een XL pakket aan ovulatietesten en zwangerschapstesten besteld haha.
Wel fijn hoor als hij er net zoveel mee bezig is als dat ik ben.
Wij zijn nu weer begonnen met klussen maar verwacht mijn eisprong maandag pas.
Houden jullie je cyclus ook bij via apps? Ik gebruik Clue en vind die fijn maar misschien nog meer apps die aan te raden zijn?

Hay hay! Nou zoals verwacht is mijn nod datum verschoven en wel naar vandaag. Vanochtend met behoorlijke krampen ongesteld geworden. Jammer maar door naar de volgende ronde en tijd voor sushi :) hoe is het bij jullie!? 

hallo allemaal.  
Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste pil ingenomen.  Dus vanaf nu gaan mijn vriend en ik ervoor!  Ik volg dit topic dus ook mee!

@Ninaapie: ja beetje wel! Maar komt vast goed. Ben jij nu ook aan het wachten op je NOD? 
@Deeehv: wat leuk dat je vriend dat voor je heeft gedaan en er ook zo betrokken bij is! :) mijn vriend is zich ook wat meer aan het verdiepen in een cyclus e.d. haha en had gisteren gezegd dat het geen kwaad kan als hij multivitaminen gaat slikken en vanmorgen zag ik een potje op het aanrecht staan haha! Ik hou zelf mijn cyclus bij via de app Flo! Vind ik ook wel een fijne app, maar toch iets minder betrouwbaar als je een onregelmatige cyclus heb dus het is meer een richtlijn.
@Noël: balen zeg :( maar geniet vooral van de sushi! Ik hou ook zo van sushi, echt m'n lievelingseten haha! Helaas woon ik in een uithoek en zit er geen (goed) sushi restaurant in de buurt haha anders zou ik het echt elke week eten denk ik!
@Memorise: leuk, welkom! Spannend hoor! Is het jullie eerste kindje? 

Ha meiden,
Ik ga toch maar een berichtje sturen. Ik lees al een poosje in stilte mee. :)
Wij zijn 24 en 25 jaar en zijn sinds 1 jan dit jaar actief begonnen met proberen. In febr was het raak maar helaas met 6+4 weken, mét een kloppend hartje, een spoed operatie gehad. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Me linker eileider en het vruchtje zijn verwijderd..
Morgen is de operatie 3 weken geleden en ik ben sinds een aantal dagen actief bezig met lh testen van de action om te zien wanneer mijn eisprong is zodat ik weet wanneer ik me 1e menstruatie kan verwachten. Het kan 4 tot 8 weken duren voor het weer op gang is. Verder gebruik ik al een jaar de app Flo, waar ik erg tevreden over ben.
Ondertussen doen we het wel onveilig en zien we wel wanneer het raak is. De wens is zo groot! Ik hoop dat het weer gauw raak is.
Ik ga duimen voor een boel positieve testen voor iedereen.
Liefs van mij

@ Zeeuws Meisje; Neeeee.. ik ben inmiddels 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Over een kleine twee weken hebben we de eerste echo.

@zeeuws-meisje,  ja dit word ons eerste kindje.  
Ik zit al sinds mijn 15e aan de pil. Ik ben nu 23. En ik zat aan de microginon 50. Deze moest ik altijd 3 stips slikken en dan een stopweek omdat mijn menstruatie anders nooit in mijn stopweek kwam.  Ik nam altijd zondag avond mijn laatste pil. En dan werd ik vrijdag middag ongesteld.   Nu heb ik afgelopen zaterdag mijn laatste pil genomen (einde van mijn 2e strip) en nu heb ik vandaag al wat licht bruine afscheiding.  Dus mijn cyclus zal vast een beetje van slag gaan zijn.   Ik ben benieuwd hoe snel het allemaal gaat.  Ik vul iniedergeval nu al de app mijn kalender in om een idee van mijn cyclus te krijgen. Heel spannend allemaal ?

Terug
Bovenaan