@ninaapie het ging allemaal erg snel dus op dat moment was het 'de knop om en doen'. Ik werk zelf op de afd. Gyn/verloskunde & fertiliteit dus ik herkende zelf de symptomen, en had al sinds de positieve test geen goed gevoel erbij, geen idee waarom..
Mijn collega's hebben mij geopereerd. Ik heb gelukkig nog een echo plaatje zodat ik nog een aandenken heb aan ons avontuur.
Ik ben wel reëel, het had letterlijk me dood geworden als ik hiermee door zou lopen. Aan de andere kant is het zien van het kloppende hartje wel confronterend geweest. Heb de dagen na de ok wat tranen op en af gehad.
Nu, wat weken verder, wil ik er echt weer voor gaan. Wel denk ik dat als ik weer een positieve test in me handen heb, ik een boel stress zal hebben tot de eerste echo.
@memorise dankjewel ♡
Ik heb net weer een LH test gedaan, deze is onwijs donker! Hoi piek, denk ik. Haha. Dit was test dag nr 7. Heb ook nog even een zwangerschapstest gedaan om te kijken of er nog meetbaar hcg in me lijf is: deze is negatief (hoe 'blij' je dan met een negatieve test kan zijn he....) Dus ik denk dat ik me eisprong te pakken heb!
Dit is dag 21 na de operatie.