Voor het eerst zwanger worden!

@ninaapie het ging allemaal erg snel dus op dat moment was het 'de knop om en doen'. Ik werk zelf op de afd. Gyn/verloskunde & fertiliteit dus ik herkende zelf de symptomen, en had al sinds de positieve test geen goed gevoel erbij, geen idee waarom..
Mijn collega's hebben mij geopereerd. Ik heb gelukkig nog een echo plaatje zodat ik nog een aandenken heb aan ons avontuur.
Ik ben wel reëel, het had letterlijk me dood geworden als ik hiermee door zou lopen. Aan de andere kant is het zien van het kloppende hartje wel confronterend geweest. Heb de dagen na de ok wat tranen op en af gehad. 
Nu, wat weken verder, wil ik er echt weer voor gaan. Wel denk ik dat als ik weer een positieve test in me handen heb, ik een boel stress zal hebben tot de eerste echo.
@memorise dankjewel ♡
Ik heb net weer een LH test gedaan, deze is onwijs donker! Hoi piek, denk ik. Haha. Dit was test dag nr 7. Heb ook nog even een zwangerschapstest gedaan om te kijken of er nog meetbaar hcg in me lijf is: deze is negatief (hoe 'blij' je dan met een negatieve test kan zijn he....) Dus ik denk dat ik me eisprong te pakken heb!
Dit is dag 21 na de operatie.

@xCy Wat ben je dapper. En hoe verdrietig het ook is, wat bijzonder dat er iets in jou al doorhad dat het niet lekker zat. Ik kan me voorstellen dat het kloppende hartje confronterend was. En het gaat allemaal zo snel ineens dan lijkt me. Nou, je lh piek heb je nu alweer te pakken lijkt wel he. Zet hem op! ❤️

@xCy: Wat heftig zeg! Veel sterkte.. Ik ga voor je duimen dat het snel weer raak is! Wel gek he, hoe je soms zelf al een voorgevoel kunt hebben dat er iets niet helemaal lekker zit.
@Ninaapie: Oeps ik lees het! Had ik al gelezen, maar soms kan ik niet zo goed alle namen onthouden hihi. Wat super leuk! Hoe voel je je? Heb je al last van kwaaltjes? En super leuk een eerste echo, dat lijkt me zo bijzonder, maar ook wel spannend!

Ik heb zelf vanmorgen een test gedaan en deze was negatief. En ja hoor, vijf minuten later werd ik ongesteld haha. Gek lichaam. Wel blij dat mijn cyclus niet verder is opgelopen en hetzelfde is ten opzichte van vorige maand! We gaan vol goede moed door naar de volgende ronde!

Hi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en ben helemaal nieuw hier. Ik ben 24 jaar en mijn vriend 26 jaar en dit is onze eerste ronde voor ons eerste kindje. Heb 26 februari mijn spiraaltje laten verwijderen en werd meteen 1 maart ongesteld, ik verwachtte rondom 14 maart mijn eisprong maar kreeg het met de ovulatietesten geen hele donkere streep, alleen lichte strepen iedere dag opnieuw, nu ondertussen geen streep meer te zien bij de testen. Mijn NOD verwacht ik 30-31 maart en het wachten duurt me veel te lang! Temperaturen ben ik ook mee begonnen en daarmee lijkt mijn eisprong wel echt te zijn geweest (sinds 16 maart temperatuur een stuk hoger). 

Het lijkt wel alsof ik licht gerommel in mijn buik voel en heb veel hoofdpijn, en dat heb ik normaal nóóit, maar ja; wie zegt dat het hiermee te maken heeft? Mijn moeder was vroeger twee keer meteen zwanger na stoppen met de pil, laat mij nou eens voor één keer op mijn moeder lijken haha! 

We gaan allemaal een spannende tijd tegemoet! Heel veel succes iedereen!! 

xCy: wat heftig zeg! Ga voor je duimen deze ronde! Had je het ook al aan jullie familie verteld? 
Zeeuws-meisje: hahaha tuurlijk test je en word je meteen ongesteld ‘zucht’. Raar lichaam hebben wij vrouwen soms.. wel fijn dat je een zelfde cyclus hebt!! Succes met je sushi ;) wij moeten ook een stukje rijden km het op te kunnen halen maar het is voor de troost dus dan mag het :) 
CNKC:misschien moet je andere ovulatie testen halen, ik heb to Be dure en die springen er echt uit maar dat is per persoon verschillend natuurlijk!! Hoop dan voor deze keer dat je heel erg op je moeder lijkt en het meteen raak is ;) laat haar dit nooit lezen haha ;) 

@noël, nee alleen mijn beste vriendin en 1 collega waren op de hoogte. Mijn vader en broer vertelde ik het na de eerste onderzoeken toen bleek dat ik hierop verdacht werd.
De rest heb ik ingelicht op de dag dat ik de operatie bleek te krijgen. Toen was ik 6 weken en 4 dagen. 1 dag later zou ik mijn eerste echte echo krijgen bij de verloskundige..  Helaas dus nooit gehaald. Maar wél een kloppend hartje gezien :(

Terug
Bovenaan