voor het eggie in april?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden, wij (mijn vriend en ik) gaan na mijn menstruatie in april voor het eggie! Ik vindt het super spannend en lees al geruime tijd met jullie mee! Zijn er meer meiden die in april een poging willen wagen? Laat het maar weten, kunnen we gezellig elkaar op de hoogte houden.... Liefs el

Ik vergeet mijn banner erbij te doen, is natuurlijk wle zo handig e overzichterlijk...
komt ie:

Dat is wel erg gebrekkig nederlands.... Even over nieuw.
Ik vergeet mijn banner erbij te doen, dit is natuurlijk wel zo handig en overzichterlijk....
komt ie:  

hoihoi
ik (wij) gaan eind april trouwen en daarna ook een poging wagen, wel rustig aan. we willen eigenlijk ook eerst groter wonen, maar we gaan gewoon kijken hoe het loopt. bij mij in de fam gaat het allemaal niet zo snel en makkelijk over het algemeen, dus we zullen zien.
groetjes happydays

Nou dan kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden... Wanneer ga je trouwen dan? hopen op het mooie weer van vandaag!! liefs el

Hoihoi,

wij gaan ook vanaf april voor het eggie. Eerst mn NOD nog (6 april), dan gaan we ervoor! Spannend!

Ukkie26

He ukkie, daar was je dan. Ik had je de laatste tijd niet meer op het forum gezien!! Gezellig dat je toch wel mee leest... T is ook een beetje raar he? je wil al wel reageren op alle verhalen, maar je bent zelf nog niet " echt" begonnen!! Jij ben nu al wel voor het eggie begonnen toch? of wacht je ook nog op een ongie? Ik hoor het wel weer, liefs el

hoi el,
ook wij gaan nu voor het eggie! ben al een half jaar om medische redenen gestopt met de pil, dus al lekker "ontpilt"! ha,ha!

enne ukkie ik heb ook 6 april mijn NOD! dus wij lopen een beetje gelijk! a

Nou "KLUSSE" allemaal deze maand en ik hoop snel wat van jullie te horen

Groetjes een Kraamverzorgster

Terug
Bovenaan