voor het eggie in april?

hoi meiden daar ben ik weer

terug van mijn huwelijksreis, die was echt superrrrrrrr heb echt genoten, veel gezien en gedaan maar ook lekker uitgerust. en natuurlijk veel geklust hihihi. (mijn ei was tijdens de reis)

nog bedankt voor alle leuke reacties is heel leuk om te lezen als je weer terug bent. heb wel wat gemist zag ik. meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap. (wietke en tara)
nou ik ben ik afwachting mijn nod is op moederdag. ik voel me op het moment helemaal niet super ben beetje misselijk beetje last van mijn rug en ben moe, maar ja dat kan ook van de reis komen we hebben veel in de bus gezeten en we hebben een jeepsafari gedaan daar wordt je echt helemaal heen en weer geschud. (geklutst eitje in buik hihi) en we zijn er toch heel bewust mee bezig, zou toch wat zijn zwanger worden op je huwelijksreis. maar kan haast niet geloven dat het zo snel zou kunnen zijn (gaan over het algemeen niet super snel bij mij in de fam)
maar we zullen zien moet nog even afwachten.

we houden elkaar op de hoogte
groetjes happydays

ps weet niet wie het vroeg, maar ik had een hele klassieke jurk met sleep, strepless met een licht werkje erin. en een kleine tiara in mijn haar.

Dames, hoe gaat het? Zijn er al meiden die één dezer dagen hun nod hebben (gehad)?? Ik ga voor jullie duimen hoor!!

Halo meiden,

Shame on us dat we waren gedaald tot de derde pagina. Dus we moeten harder kletsen.
Met mij gaat alles goed . Zit te wachten tot mijn NOD op 13 mei.
Ik woon zelf in het noorden des lands en moest voor een cursus voor mijn werk naar Waalwijk. Wat een eind rijden pfffff.
Verder heb ik een lekker weekend achter de rug en jullie????

Gr Eveline
PS happy days leuk dat je terug bent  

ja ben weer helemaal terug
ook weer aan het werk vanaf maandag, dat viel wel weer een beetje tegen hoor en zeker met dit weer (het was rond de 25 graden op kreta)
en de kids op mijn werk lijken ook wel 10 keer drukker na zo'n weekje vakantie (vandaag waren ze weer iets rustiger)
best vermoeiend ben zelfs vanmiddag ff in slaap gevallen toen ik op de bank lag whaha
weer even in het ritme komen.

nou nog een  klein weekje en dan weet ik hoe de eerste ronde is verlopen, had niet verwacht dat wachten zo lang kon duren pffff
ik voel me niet helemaal top ,beetje misselijk soms en moe, maar dat is makkelijk te verklaren omdat ik weer helemaal in het ritme moet komen vanwege mijn werk en mijn buik voelt vreemd, maar daar heb ik ook wel vaker last van (mijn darmen werken niet altijd even goed mee)
maar we zullen zien

meiden hoe elkaar op de hoogte
groetjes happydays

Hoi meiden,

Zo'n leuk weekend gehad,mijn neefje van 5 is lekker heel het weekend komen logeren en we zijn gezellig naar de koningin julianatoren geweest! hij is een beetje mijn kindje heb hem nmlk op de wereld gezet want verloskundige was te laat was wel erg speciaal!

14 Mei mijn NOD! Spannend zo voor de eerste keer!

Andere meiden ook veel succes!!!!!!!!

Veel liefs KV

Meisjes, ik teste gisteren POSITIEF, ik ben ZWANGER!!!!! Ik ben nu 4 weken en drie dagen zwanger...

Hai El,

ik had je op het M&M's-topic al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals:

GEFELICITEERD!

Zo snel! Echt leuk! Hoop da'k je snel mag volgen.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan