voor het eggie in april?

Hoi dames,
Hier nog 1 die er in april weer voor wil gaan. Eigenlijk wilde ik mijn menstruatie in april afwachten en er dan weer voor gaan. Maar mijn menstruatie lijkt nu ineens wel erg onregelmatig te worden. Normaal had ik altijd een cyclus van 31 dagen, ook toen ik na de bevalling weer ongi werd was het meteen weer 31 dagen. Maar in januari was het ineens 37 dagen, daarna wel weer 31 dagen en nu de laatste keer 42 dagen!!!! Ga er dus vanuit dat het wel even duurt voordat ik zwanger word maar dat geeft niet hoor!!
Wel spannend hoor en leuk dat jullie er ook voor gaan. Gezellig om met elkaar te kletsen.
Groetjes tara

Ha el82!

Ik plaats niet zoveel berichten, lees wel redelijk vaak mee...

Mn ongi moet vrijdag komen (als het weer regelmatig is). We hebben alleen vorige maand 1 keer sex gehad en ik dacht dat mn ei al geweest was, maar aan het cervixslijm van die dag te zien, is dat nog maar de vraag. Extra spannend dus, of vrijdag mn ongi komt!

Ukkie26

Hallo dames,

Ik lees veel en plaats af en toe een berichtje. Zoals deze!
Ik wacht op dit moment op mijn ongi zo rond 13 april. Als deze is geweest dan gaan we voor het eggie voor ons tweede kindje. Ook weer spannend hoor om voor een tweede te gaan.

Leuk om heel veel van jullie te lezen. Je voelt je toch verbonden met elkaar. En dit is het eerste topic waarin ik pas. Misschien maar proberen deze in het leven te houden.

Groetjes van Eef

Dag ukkie, leuk om je weer te spreken... Vrijdag dus he? spannend!! Er zou dus een hele kleine kans kunnen zijn dat...   Ik heb dinsdag of woensdag mijn nod, daarna "mag" het... Ik ben mij nu meer bewust van mijn eigen lichaam, ik heb namelijk het idee dat ik deze keer mijn ei gevoeld heb... T cervixslijm was ook duiderlijk aanwezig, vies toch eigenlijk, ben je met de pil helemaal niet zo gewend dat slijm verlies... Maar ja t is voor het goede doel! Hou je mij op de hoogte? succes dan maar de komende dagen... liefs

Zo dames ook mij is het eindelijk gelukt!
Het duurde wel even voor ik 'm doorhad!
Zoals jullie zien duurt het bij mij nog wel even, dus flink klussen deze maand!

Hoi kraamverzorgster, grappig we gaan een beetje gelijk op. Alhoewel mijn cyclus een beetje in de war is dus ik heb maar wat ingevuld. Normaal had ik een cylclus van 31 dagen en de laatste keer was het ineens 43 dagen!!!!!

hoi taralientje,
HA, Ha da's ook grappig heb het zelfde probleem!
heb ook maar het dichtsbijzijnde gekozen want weet het ook ff niet meer! ben eigenlijk overtijd maar weet zeker dat ik niet zwanger ben, had ik nmlk vorige keer ook en toen heeft het me een vermogen aan zwangerschapstesten gekost!

is dit ook jou 1ste ronde 1ste kindje? hoe oud ben je?

groeten krv

Terug
Bovenaan