voor het eggie in april?

Goedemorgen meiden,

nou, mn ongi is gearriveerd hoor! Keurig op dag 27. Ik ga dus in april zeker met jullie mee!

Mn NOD zal op/rond 2 mei zijn!

Spannend!

Ukkie26

hoi el
beetje late reactie maar ben hier niet elke dag
maar ik ga 25 april trouwen nog 19 dagen hihi
heb er erg veel zin in, de voorpret is ook al reuze leuk
ga  vandaag mijn jurk weer passen voor de lengte ook altijd leuk
groetjes

quote: kraamverzorgster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2007 23:35:00'));

hoi taralientje,
HA, Ha da's ook grappig heb het zelfde probleem!
heb ook maar het dichtsbijzijnde gekozen want weet het ook ff niet meer! ben eigenlijk overtijd maar weet zeker dat ik niet zwanger ben, had ik nmlk vorige keer ook en toen heeft het me een vermogen aan zwangerschapstesten gekost!
is dit ook jou 1ste ronde 1ste kindje? hoe oud ben je?
groeten krv

We hebben al een kindje en het wordt idd de 1e ronde. Vorige keer was ik meteen zwanger maar daar ga ik nu zeker niet vanuit. zeker omdat mijn cyclus zo onregelmatig is nu denk ik zomaar dat het wel even kan duren.
Wordt het jouw 1e kindje of heb je al kinderen?
Groetjes Tara

Hoi taralientje,
ja het word ons eerste kindje!
heel erg spannend allemaal!

Zeker erg spannend. Maar ik moet voorlopig nog even geduld hebben. Ben nu nog steeds (al een week!!!!) ongesteld

He taralientje,
Balen zeg dat die stomme  er weer zijn! ik nog steeds niet! en ook geen verschijnselen en dat is ook wel balen want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!

knap van je trouwens dat je gestopt bent met roken! bij mij is alleen het probleem dat ik altijd keihard geroepen heb dat ik stop zodra ik/wij aan kinderen beginnen en nu is het zover en wil ik eigenlijk dat niemand het weet!

OOOOHHH! heb het mezelf wel moeilijk gemaakt

Nou ja dan is er nog maar 1 oplossing: mensen ontwijken en jezelf opsluiten

Ja denk het ook!

enne meiden wat vinden jullie van de topic van missmamma! heb me behoorlijk kwaad gemaakt net of wij niet mogen hopen op een wondertje!

Terug
Bovenaan