voor het eggie in april?

Zo, nu staan we meteen ook weer iets naar boven want we waren wel ver gezakt. Hoe is het met jullie? Zijn er al dames over tijd??

Dames!!!!

Hier een nieuwtje.... ik ben nog voorzichtig... vandaag was mn NOD en ik kon me natuurlijk niet inhouden!!! Heb net een test gedaan en wat denken jullie..... een plusje of te wel zwanger!!!!!!!
Echt niet te geloven. In de eerste ronde!!

Ik ga volgende week nog een test doen want ik wil het graag zeker weten. ik kan het gewoon niet geloven. Maar goed als het eenmaal aangeeft dat je zwanger bent, ben je zwanger toch?!

Dames iedereen heel veel succes!! Hopelijk wordt het een vruchtbaar maandje!!!!

Liefs Wiety

Hoi Wiety,

Wat leuk, GEFELICITEERD gaaf zeg gelijk de eerste keer!
Geniet er lekker van samen met je mannetje!

Veel liefs KV

Wow Wiety, wat super voor jullie!! En inderdaad een + is een + hoor en dus zwanger!!! Van harte gefeliciteerd!! En ik hoop dat er snel meer gaan volgen. Wanneer ben je uitgerekend denk je?

Wiety, onwijs gefeliciteerd! Das pas 'mazzel' hebben! Echt leuk!

Hier gaat het prima. Ben in afwachting van de RD (morgen/overmorgen NOD), merk nog nix (maar merk nooit iets als mn ongi onderweg is).

Wacht in spanning af.

Ukkie26

Hoi hoi,
Mijn cyclus is de laatste tijd ineens onregelmatig. Eerst altijd 31 dagen en toen 37-30-42. Als ik uitga van een cyclus van 31 dagen (dat was namelijk mijn cyclus tot voor kort), dan ben ik nu 3 dagen over tijd. Mijn nod is 11 mei als ik uitga van 42 dagen. Pffff.....kan eigenlijk toch niet wachten om te testen. Ik denk dat ik morgen toch een test ga doen.
Groetjes Tara

Hoi Tara,

wat spaanend zeg!
Snap dat je niet kan wachten, heb je een beetje het idee dat je evt zwanger bent?

wel balen he die onregelmatigheid! Hoop voor je dat het raak is!
Laat je het snel weten?

Veel Liefs KV

Terug
Bovenaan