voor het eggie in april?

Hey taralientje,

Gefeliciteerd zeg!! Super hoor !! Geniet ervan!

Liefs Yvonne

Wiety, gefeliciteerd meid!! super voor jullie! Fijn voor je dat het zo snel gelukt is...

Tara, jou had ik bij de ladies al gefeliciteerd, maar nogmaals proficiat meid!!!

Hoi Taralientje

Van harte proficiat meid met je zwangerschap. Geniet er lekker van.

Groetjes Sharine

Hoi danes,

Ik heb steeds meegelezen maar had geen tijd om te schrijven.
Nu eindelijk!!!
Wat fantastisch voor jou Wiety en jou Tara dat het raak is. Heerlijk meiden en geniet van deze eerste spannende tijd.

Ik heb een hele drukke week en daarvoor een erg druk weekend gehad. Ik ben naar de superbike races op het circuit in Assen geweest. Ik ben namelijke een motor rijdende mama. Was erg leuk en het weer was ok! Verder een ziek kind gehad aan het begin van de week en later werken.

Vandaag krijg ik een oud collega op bezoek die ik sinds okt niet meer heb gsproken dus errug leuk.

Wat betreft het zwanger worden heb ik vorige week vrijdag of zaterdag mijn ei gehad en goed geklust dus we wachten af voor onze eerste ronde!!! NOD 13 mei

Gr  Eef

Hallo allemaal,

Dank jullie wel!! Ben zelf ook super blij!! Tara, van harte meid!!! Wat fijn!! Misschien zie in je op het 'zwanger zijn' forum nog wel een keer!

Meiden ik hoop dat ik jullie binnenkort allemaal kan verwelkomen op het 'zwanger zijn' forum!!!!

Sterkte voor iedereen en succes!!

Liefs Wiety

Goedemorgen meiden,

ten eerste: Wiety en Tara: onwijs gefeliicteerd! Echt supergaaf!

Helaas zijn bij vannacht de RD gearriveerd: op naar ronde 2!

Liefs, Ukkie26

Hoi Hoi,

Tara en Wiety GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
Wat leuk voor jullie, wie weet kom ik over 9 maandjes wel bij jullie kramen!

Ukkie wat rot voor je dat de stomme  er weer zijn! vlgnd ronde gaan we weer duimen!
Ik heb mijn Nod op 14 mei, dus nog ff wachten!

Veel liefs KV

Terug
Bovenaan