Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb steeds meegelezen maar had geen tijd om te schrijven.
Nu eindelijk!!!
Wat fantastisch voor jou Wiety en jou Tara dat het raak is. Heerlijk meiden en geniet van deze eerste spannende tijd.
Ik heb een hele drukke week en daarvoor een erg druk weekend gehad. Ik ben naar de superbike races op het circuit in Assen geweest. Ik ben namelijke een motor rijdende mama. Was erg leuk en het weer was ok! Verder een ziek kind gehad aan het begin van de week en later werken.
Vandaag krijg ik een oud collega op bezoek die ik sinds okt niet meer heb gsproken dus errug leuk.
Wat betreft het zwanger worden heb ik vorige week vrijdag of zaterdag mijn ei gehad en goed geklust dus we wachten af voor onze eerste ronde!!! NOD 13 mei
Dank jullie wel!! Ben zelf ook super blij!! Tara, van harte meid!!! Wat fijn!! Misschien zie in je op het 'zwanger zijn' forum nog wel een keer!
Meiden ik hoop dat ik jullie binnenkort allemaal kan verwelkomen op het 'zwanger zijn' forum!!!!