voor het eggie in april?

Hoi meiden,

Nou mijn voornemen om om de dag te "klussen" is aardig in het water gevallen
heb een ontsteking in mijn lies opgelopen en deze is donderdag opengesneden! AU!

nu maar hopen dat mijn Ei toch echt pas op 30 april komt, en geen dag eerder! Ha, Ha!

Moest het ff kwijt!

Veel liefs KV

Hoi,

Dat is balen kraamverzorgster! Zijn jullie al lang bezig? Hopenlijk geneest het gauw enkun je er weer vollop tegen aan!

Hey happydays, ik had op je trouwen topic ook al gelezen dat je ook op 13 mei je NOD hebt. Zou leuk zijn. Dat is dan je eerste kado op moederdag ha ha!

Verder ben ik nog steeds in afwachting van at mijn ongi ophoud. Inmiddels dag 8 dus duurt wel lang.
Verder is het gewoonheerlijk weer en gaan we vanmiddag even fietsen. Hebben net vorige week onze nieuwe fietsen opgehaald!

Wens iedereen een heel fijn weekend,
Eef

Hoi Eeff,

Nee dit is pas de eerste ronde maar had me helemaal voorgenomen om om de dag te klussen zodat ik geen moment kon missen en ik weet dit geeft geen zekerheid maar toch! wou gewoon het idee hebben dat ik er alles aan gedaan had! snappie?

ik zit ook gewoon te zeuren er zitten meiden in een veel ergere situatie maar had al zolang naar dit moment uitgekeken!

Veel liefs KV

Hoi KV,

Ik snap je helemaal. Ik leef ook al een tijdje naar deze eerste ronde toe. Kan me voorstellen dat je er dan van baalt dat het niet door kan gaan zoals gepland. Maar net wat je zegt, je moet het relativeren. Dit is de eerste rond en er volgen er wel meer.
Ben je al moeder of zou dit je 1se worden???

Gr Eef

Hoi hoi,

Kv, wat balen zeg van je lies!! Hoe krijg je daar nou een ontsteking? Hopen dat je ei inderdaad dan op 30 april is, gezellig met koninginnedag!

Eef, wat leuk dat jullie voor een 2e gaan. Wel weer spannend hé?!

Groetjes Tara

Hoi Hoi,
Het wordt ons eerste wondertje!

Ja met koninginnendag mijn EI! Als het maar niet op BEA of WILLEM gaat lijken  

Groetjes KV

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw. Mn man en ik zijn ook in april begonnen voor het eggie. Mn NOD is begin mei. Ben net gestopt met de pil dus is nog ff afwachten. Eerste ronde dus voor ons!

Groetjes Wiety

hoi eef
ja ik ga zeker genieten op de dag hoor van iedereen dat ie zo weer voorbij is, maar we slapen wel in een super mooie hotel kamer, dus we kunnen de feestvreugde nog een klein beetje meenemen naar de volgende dag.

ja zou wel wat zijn he op moederdag. maar ja dit is mijn eerste ronde nog maar dus weet nog helemaal niet of mijn cyclus wel zo netjes is als het de eerste maand was. ga nog nergens vanuit, maar je weet maar nooit

nou ik ga nog even de stad in tis bloemencorso hier, woon hier al ruim 6 jaar, maar heb de wagens nog geen 1 keer gezien (whahah schandalig eigenlijk)
en ik moet ff weg mijn mannetje heeft zijn vrijgezellenavondje vandaag pffff ga ik niet op de bank hangen ff lekker dansen

nou mensen de groeten

Terug
Bovenaan