voor het eggie in april?

Dag Taralientje, hier alles goed. Net terug van het werk en dacht, effe snel kijken. Ik kan wel zeggen dat ik een verslaving heb.... Het forum..!! Leuk om op de hoogte te blijven van alle meiden. Ook heerlijk dat je je verhaal kwijt kunt, bij mij weet namelijk niemand iets van het stoppen met de pil... Hier kun je gewoon vertellen over wat je mee maakt en hoe je je voelt. Hier is mijn banner nog een keer, kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn eerste spannende maand voor het eggie!! groetjes el

Hoi Tara,
Alles gaat goed! bedankt!
Rot he die onregelmatige cyclussen!
Mijn RD was er eindelijk op 9 april, had het uitgerekend op babybrabbel en het klopte!
misschien ook iets voor jou? volgens hen is de vlgnd NOD op 14 mei en heb ik mijn EI rond 30 april! Maar we klussen voor de zekerheid maar om de dag want het blijft gokken!

Hoop voor je dat je snel wat meer zekerheid hebt!
Veel liefs KV

En de andere meiden veel succes!

Hoi kraamverzorgster,
Nog bedankt voor je lieve berichtje. Ik zag het gister pas staan en je hebt het vorige weel zaterdag al geplaatst. Heel lief van je!!!
Ik heb inderdaad even gekeken op baby-brabbel. Maar ja ik weet niet wat ik in moet vullen bij hoe lang mijn cyclus is. De laatste keer was het 42 dagen en daarvoor 30 dagen.

Hi meiden,

hier ook weer even een berichtje van mij! Het gaat goed hier hoor! Heb een dezer dagen mn eisprong: spannend! Ik voel 'm niet, dus het is maar op de gok wanneer 'ie precies is...

Hopen dat onze mannetjes raak schieten!

Liefs, Ukkie26

Hoi meiden,

Ik heb al een keer eerder gereageerd op dit topic. En ik lees alles (heb je bijna een dagtaak aan) Ik ben inmiddels ongi geworden en verwacht mijn ei zo rond 29 april. Ik temperatuur al een tijdje. Op de manier kan ik heel goed mijn ei vinden. Als mijn cyclus weer zo regelmatig is dan heb ik mijn NOD op 13 mei moederdag.
We hebben samen al een zoon van ruim twee en verlangen inmiddels naar een tweede.
Van mijn eerste kindje was ik in de tweede ronde (1ste ronde tempen) zwanger. Dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat.
We houden er wel echt rekening mee dat het ook een jaar kan duren. Maar omdat je weet  dat het bij d eerste zo makelijk ging ,  hoop je daar wel op.  De meiden die nog nooit zwanger zijn geweest, hebben die voorkennis niet dus dan is het heel anders.
Ik ben nu op de eerste dag van mijn ongi begonnen te slikken met foliumzuur.
Ik hoop dat we lekker veel met elkaar gaan kletsen en wie weet wordn we allemaal ongeveer tegelijk zwanger.
Succes allemaal, Eef 29 jr, 1ste ronde, 2e kind

hoi
ik heb mijn nod ook op (rond) moederdag. heeft toch wel iets aparts. het is allemaal wel nog spannend (1e ronde 1e kindje). maar we zien wel hoe alles loopt. ga er nog geen extra moeite voor doen. we willen graag een kindje maar zijn ook op zoek naar een ander huisje (deze is te klein als er een kindje bij komt), dus het is niet zo heel erg als ik niet meteen zwanger ben.
wat wel extra leuk is, is dat mijn eisprong midden in mijn honeymoon is, dus klussen wordt vast geen probleem, hihihi.

nou veel klus plezier allemaal
groeten happydays
(nog 5 dagen en dan ga ik trouwen )

Wat leuk dat je gaat trouwen. Ga enorm genieten van die bijzondere geweldige dag!!!!! Wij zijn 3 jaar geleden (????? wat gaat de tijd toch snel!!) getrouwd en het was echt een super dag, zou het dolgraag nog een keer over willen doen, maar ja........

Terug
Bovenaan