voor het eggie in april?

Er is geloof ik ook al een andere discussie geweest hierover. Zodra je ervoor gaat hoop je dat je zwanger wordt dat lijkt me logisch. Hoop mag je altijd hebben toch?? Soms heb ik het idee dat mensen snel op hun tenen zijn getrapt terwijl dit forum er toch is om te kunnen kletsen over zwanger worden en dus ook over teleurstellingen. Ach, ik maak me er maar niet zo druk om. Er zullen denk ik nog flink wat discussies volgen. Zo was er laatst een discussie over één of andere (vage) fotograaf. Heb eerlijk gezegd in een deuk gelegen om die (felle) discussie.
Ik ga zo maar eens slapen denk ik. Zit nu al erg lang achter de pc maar ja manlief is aan het werk............

Dag ukkie,
Fijn voor je dat de cyclus mooi op orde is, op naar de volgende ronde dan maar!! Ik heb mijn menstruatie rond 11 april, we gaan dus redelijk gelijk op, kunnen we elkaar steunen. Fijne paasdagen en tot schrijfs... Duik nu gauw mijn bedje in, morgen om 8 uur werken....  

ps, voor alle nieuwe meiden die zich aansluiten: WELKOM EN GEZELLIG MEE BABBELEN HOOR...

Hoi Meiden, wou even wetenhoe het met jullie gaat?

en el8 voor jou gaat het opschieten! spannend!!!!!

veel liefs kv

Hier alles prima hoor. Ben wel bijna 9 dagen ongesteld geweest, best lang vind ik. Maar nu is het dan eindelijk over.

oh balen, nu maar wachten op je EI!
bij mij zijn de  nog steeds niet in zicht! maar volgens de berekeningen op babybrabbel heb ik een cyclus van 35 dgn en dus ziet mijn banner er nu zo uit!

liefs kv

Nog een paar dagen dus. Lastig als je een onregematige cyclus hebt hé? Dan weet je dus nooit precies wanneer je ongi moet worden.

Ja heel lastig! ben al  vanaf aug gestopt met de pil om medische redenen, had teveel aan prolactine (een hormoon dat de eisprong onder andere kan belemmeren) moest vanaf toen ook mijn cyclus bijhouden, nou die liep keurig echt om de 28 dgn toen in nov werd ik ineens niet ongi ( en mijn mannetje en ik klussen niet zo safe, hij ging nmlk voor het zingen de kerk uit) dus ik wel 3 testen gekocht maar nee hoor niks dus ik weer naar die arts zei hij doodleuk dat ik me geen zorgen hoefde te maken en gewoon moest afwachten, nou in dec inderdaad weer ongi en in jan ook weer keurig op tijd en toen pas weer begin maart en nu, nu we er echt voor willen gaan doet mijn lichaam weer raar

zo een heel verhaal maar moest het ff kwijt

veel liefs kv

Hoi kv,
Heb het topic eindelijk gevonden . Hoe is het nu met je? Zijn de RD uiteindelijk toch nog gekomen of heb je goed nieuws? Mijn nod ligt ergens tussen 29 april en 11 mei dus dat is behoorlijk ruim. Heb de laatste tijd een onregelmatige cyclus dus ik heb geen idee of ik moet uitgaan van 30 dagen of 42 dagen. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat?
Groetjes Tara

Terug
Bovenaan