Ik snap niet wat er mis is met een natuurlijke bevalling ( lees: zonder pijnbestrijding ) Er zijn dames bij die denken aan kinderen en nog voordat ze uberhaupt zwanger zijn al lopen te gillen van dat ze 100% zeker zijn dat ze pijnbestrijding WILLEN. Vrouwen baren al miljoenen jaren baby's en omdat onze generaties zover zijn met het ONTWIKKELEN van medicatie/pijnbestrijding MOETEN we dat ook dan allemaal maar gaan gebruiken bij een pijn die heel natuurlijk is. Ja sorry dames...ik moet nog 4 weken tot aan mijn 2e bevalling en ik snap niet dat jullie je zooo druk kunnen maken over pijn. Ze zeggen wel eens het gaat er lachend in en komt er huilend uit. Ja ik doe het zonder pijnbestrijding, ik begin thuis en zie wel waar het schip strand. ZONDE dat jullie je druk maken om iets waarmee we al eeuwen mee van doen hebben. Je kunt beter deze zinloze energie uitstoot beter gaan gebruiken op een moment waar het echt nodig is. Tine ik sluit me volledig bij je aan, dat het beste is om gewoon lekker de NATUUR z'n gang te laten gaan.