voor iedereen die net zwanger is

Hallo ik ben zwanger van de tweede. Ik ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend van 23 jaar. Volgend jaar gaan we trouwen. We hebben al een zoontje van 3,5 jaar.
Ik ben 19 februari 2008 uitgerekend en met 10 weken heb ik mijn eerste echo.

Ik heb veel last van een opgezette maag en daardoor ook wel wat misselijk. Maar gelukkig niet zo erg als bij de eerste! Ik zelf heb het sterke gevoel dat ik een meisje krijg en mijn zoontje ook. Uit de voorspelling komt ook een meisje. Dus ik denk wel dat het een meisje wordt. Dat voorgevoel had ik ook bij mijn zoontje en dat bleek dus ook een jongen!

Spannend hoor!
We gaan er van genieten!

Ik woon trouwens in Zeeland.

Groetjes Gerrie.

Hey Annie en andere meiden,

Annie, nogmaals van harte, en ook voor de rest. Ik ben heel gelukkig te kunnen meedelen dat ik ook weer hier mag schrijven.
Gisteren positief getest
Dadelijk de aspirinekuur gestart om een tweede miskraam te helpen voorkomen;
Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen, nog heel pril dus en ben uitgerekend voor 11 maart. Ik hoop dat het bij jullie allemaal perfect gaat, en ik hoop ook dat ik nu hier mag blijven. Al blijf ik ook nog schrijven op het zwangerworden forum tot al mijn vriendinnen meemogen;
Heel veel groetjes van sita

Hoi dames,

Ik ben Deedee en ik ben 35 jaar.   Ik ben getrouwd en we hebben 3 bengels van 9, 4 en 9 maanden, het zijn heerlijke knullen. Wij wonen in Almere. Ik ben 31 mei voor het laatst ongesteld geworden en gisteren positief getest. Wat waren we blij dat het weer zo snel gelukt is. Ik ben op het moment erg moe maar slaap toch slecht en ik moet elke keer naar het toilet. Ik heb aan mijn laatste zwangerschap een hoge bloeddruk overgehouden. Daarom vind ik het nu spannend allemaal maar ik heb er een goed gevoel bij. Ik ga lekker van mijn zwangerschap genieten.

Groetjes, Deedee

Hallo allemaal,

Ik ben ook net zwanger. Uitgerekend op 7 maart. Dit is mijn eerste zwangerschap.
Ben 35.  

Ben in dec/jan gestopt met de pil en het in juni voor het eerst ovu test gedaan. Bleek dat ik zelf steeds mijn ei 2 dagen later inschatte dus had evt nog lang kunnen duren

Heb ook steken links en rechts onderin mijn buik gehad en pijn in mijn onderug.
Maar dat gaat nu wel beter. Soms misselijk soms niet. Wel duidelijk aanwezige borsten niet de grootte.... maar gevoel.
En moet na het eten ff een half uurtje op de bank slapen hoor !!!

Maar verder gaat het goed hahahaha!

Ik ben Merelyn, 25 jaar, mama van een dochter van ruim anderhalf uit een eerdere relatie. Heb pas de sleutel gekregen van het huisje waar ik met mijn vriend (Martin, 33) ga wonen en gisteren dan het blijde nieuws dat we (gepland!!) een kindje verwachten!

Kan me eerlijk gezegd bar weinig herinneren van de eerste periode van mijn eerste zwangerschap en ben dan ook blij dat ik hier vaker lees over lage rugpijn en krampen in de buik. Daar heb ik nu namelijk erge last van.

Wat betreft die geslachtsberekenaar, die heeft mij bij mijn vorige zwangerschap een jongetje beloofd terwijl het toch echt een meisje werd! En nu zou ik weer een jongetje krijgen dus ik zal de babykamer straks maar roze gaan verven. ;)

Ik heb het wel al aan een aantal mensen moeten vertellen. Werk in de kinderopvang en op mijn groep heefteen jongetje de 5de ziekte. Voor het ongeboren kindje heel gevaarlijk dus nu mag ik vandaag niet gaan werken en volgende week alleen op een andere locatie waarschijnlijk. :s Volledig collega-team op de hoogte meteen, maar onze ouders (wonen toch niet in de buurt) die horen het pas over een weekje of 2.

Terug
Bovenaan