voor iedereen die net zwanger is

wat een jonge moeders allemaal

ik ben angela (21) uit ijmuiden en woon samen met jeroen (29)..
ben 16 november uitgerekend dus ben nu bijna 20 weken!

Wel het eerste kindje dus allemaal erg spannend...was niet de planning maar wel van harte welkom natuurlijk!
volgens dat linkje krijgen we een meisje! ben benieuwd of het klopt!

x an

Hoi,

Ik heb ook last van mijn onderrug, dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken.
Ik mag 11 juli naar de vk, maar voor intake datum van de echo is nog niet bekend:(
Vind het zo spannend.

Bij ons weten heel veel mensen het al.. was niet de bedoeling maar er werd l over gesproken voordat we zelf wisten, helderziend zeker hier in de familie..
Maar voel me goed dus we blijven positief denken.

Blijven jullie testen ook zo mooi, ik heb 14 juni getest en hij is nu nog tezien, vind ik wel leuk, kan ik hem bewaren:)

Het is een apothekers test van eigen merk.

Liefs Kyrabella

Hallo allemaal
Ik ben Floor 28 jaar ik ben getrouwd, heb 2 meiden van 6 en 3 nu zwanger van onze derde, eerst dag LM 29 mei, 4 weken en 5 dagen zwanger.
Ben best onzeker, heb al eerder een miskraam gehad tussen de eerste twee zwangerschappen.
Moet nog tot me door dringen dat er weer zo ´n wondertje in mij groeit.

IEDEREEN GEFELICITEERD, en sterkte deze spannende tijd.

Groetjes Floor

Hoi allemaal,

Dit is mijn banner, ben er helemaal trots op....
Ik ben Floor, 28 getrouwd en heb 2 dochters van 6 en 3
Ben 4 weken en 6 dagen zwanger zoals jullie zien.
Heb al eerder een miskraam gehad, daarom krijg ik tussen de 8 en 9 weken een echo.
Veel succes allemaal,
Groet Floor

Hoi allemaal,

Ik ben Em, 23 jaar en zwanger van ons tweede kindje, we hebben een dochtertje van net 1 jaar. 18 mei was ik voor het laatst ongi. geworden.Op 22 februari ben ik uitgerekend volgens deze site, dus dat zal zeker spannend worden wat betreft het schrikkeljaar. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik vanaf 3 maanden t/m 8 maanden misselijk, misselijk en nog eens misselijk geweest, was ook 8 kilo afgevallen, na mijn bevalling woog ik minder als voor mijn zwangerschap, maar al met al het is het allemaal wel waard, zo'n klein wondertje. Nu heb ik nog weinig ergens last van, kortademig en steken in mn buik, en af en toe een vol gevoel.

Verder ben ik weer heel benieuwd wat het gaat worden, het zal alleen weer een klus worden om een nieuwe meisjesnaam te verzinnen.,

Groetjes Em.

Hoi Annie,
Ben niet origineel meer geloof ik, maar ook ik ben net zwanger.De 1e ronde al raak!Afgelopen zondag test gedaan, nu 5 wkn en 2 dgn onderweg en 2 maart 2008 uitgerekend.
Ik ben 27 en heb 2 meisjes van 5,5 en bijna 3 jaar.Beniewd wat dit beebje wordt...
Nauwelijks klachten, erg duizelig na elke keer opstaan en waanzinnig moe, maar ach mij hoor je (nog) niet klagen!
Gr.Miss mama.

Hey meiden,

Wat een hoop nieuwe mensen op dit topic! Wat leuk om te lezen zeg. En wat zijn sommige al snel zwanger geraakt zeg!!

Met mij gaat het allemaal goed. Mijn buikkrampen zijn gelukkig een stuk minder! Ben nog wel moe, en soms erug chagerijnig haha!!. Verder merk ik dat mijn borsten wat voller worden en dat mijn tepels echt groeien, en wat pijnlijk zijn!
Volgende week mijn eerste echo!
Ik hoop zo dat alles goed is!

Liefs Annie

Hoi allemaal,

Ben nu in mijn 7e week, 1e kindje. Echt superspannend.
25 februari uitgerekend. Heb a.s. maandag mijn eerste echo, als daar een kloppend hartje te zien is ben ik er een stuk geruster op.
Heb de hele tijd zo'n drukkend gevoel onderin, alsof ik ongesteld moet worden, maar ja, je weet helemaal niet wat normaal is bij zo'n eerste zwangerschap.
Lekker om het met jullie te kunnen delen, zeker omdat ik de meesten pas wil inlichten na de eerste echo.

groetjes!

Terug
Bovenaan