voor iedereen die net zwanger is

Hoi moeders
Ik dummie (nu nog wel)29 jaar, woon samen met vriend 33 jaar.
We zijn al een jaar dezig en het is gelukt, ben nu 6 w en 5 d.
Gaan 9 juli voor de ego ben benieuwt.

waanneer gaan jullie het vertellen ik kan mijn mond niet houden.
maar ben ook wel bang dat het mis kan gaan, maar dan horen ze het ook wel ik vind het moeilijk .
Verder ben ik moe heb nergens zin in.Heb nu vakantie moet volgende week weer werken zie er nu al tegen op hoe ik me voel.

groetjes dummie

Hoi meiden,

Wat leuk zeg al die reacties! En wat zijn er veel rond dezelfde tijd uitgeteld!!
Ik vind het wel fijn om hier even van me af te schrijven, zo kan ik jullie vragen of jullie bepaalde dingen ook hebben!
Ben nog erg onzeker!

Wij hebben het eigenlijk nog tegen niemand echt verteld, we moeten 12 juli voor de eerste echo.
Is een beetje vroeg maar dat komt omdat we kans hebben op een bbz.

Vandaag voor het eerst een hele dag gewerkt. Vanavond was ik helemaal moe. even lekker op de bank liggen slapen!
Verder heb ik een beetje last van brandend maagzuur, en ik ben echt strontchagerijnig!

De buikkrampen zijn nog steeds erg duidelijk aanwezig, ook heb ik sinds vandaag wat meer heldere afscheiding.

tot snel!

Liefs Annie

hey patricia,

Ben benieuwd volgens de berekening krijgen we een jongen!!!

Nou nog even een week of 16 geduld hebben, en dan weten we het!

xxx

hihi ben benieuwd we houden mekaar op de hoogte leuke site he haha

hey patricia,

Nou volgens de berekening wordt het een jongen wat ik zelf ook denk, maar hoe hoog of laag ik ook wil, mijn man houdt stellig vol dat het een meisje word.
Zijn we nou ff lekker dat duurt nog wel 7 en een halve maand ongeveer voor we dat zeker weten.
Dus nog meer geduld verreist, maar zeer zeker leuk om te doen.

Groetjes.

Hoi Hoi

Ik heb net ook op die site gekeken.. jongen of meisje!! en leuk joh.. bij mij werd het een jongetje! en toen deed ik even bijna 2 jaar terug toen ik zwanger raakte van mn dochtertje en dat klopte ook er kwam te staan een meisje!! dus als dit zo is ben ik helemaal blij... een jongen en een meid wat zou je nog meer willen! maar helaas het word toch afwachten ahah!

Oja 10 juli heb ik mn intake bij vk.. en 17 juli 1ste echo! erg spannend allemaal weer!

En de pijn aan mn stuitje/onderrug is soms niet te houden zo'n pijn.. herkent iemand dit?

Grtjs Chantal mama van Zoë en wondertje nr:2 !!

Hi! Ik heb nog niet gekeken op die site, maar ik denk dat het een jongetje wordt. Ga nu even kijken, ben benieuwd!

groetjes,
Olifantje

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 18:34:35'));

heej
Olifantje71

hihi ik ben ook 2maart uitgeteld volgens de site hihi leuk man er isook een site waar je kan ziet wat het word en bij iedereen klopt die gewoon dus als het goed ik krijg ik een meisje haha

http://www.peng.nl/nederlands/ geslachtsvoorspeller. shtml

kijk maar ff alleen spaties er uit halen anders kon die er niej op

Haha, er wordt een meisje voorspeld. Nou ja, het is mij om het even eigenlijk, zolang het maar een gezond kindje is.

quote: Olifantje71 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 09:41:21'));

Hi! Ik heb nog niet gekeken op die site, maar ik denk dat het een jongetje wordt. Ga nu even kijken, ben benieuwd!

groetjes,
Olifantje

Terug
Bovenaan