Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

Hoi miena,

Weet je nooit zeker of ze volgende maand wel plek voor je hebben maar ze hebben er iig een aantekening van gemaakt in de computer.. Vraag me dan wel af waarom ze niet eerder die aantekening hebben gemaakt.. Ze wisten bij mijn laatste gyni bezoek ook dat ik deze maand voor die test zou komen.. Nou ja gedeelde smart is halve smart en we gaan gezellig samen de wachtkamer in.. Maar even niet teveel aan denken tot de volgende RD...

Grz Phoebe

hoi meiden,
nou gister weer bij de gyn geweest, we hadden geen enge ziektes gelukkig (!)
er is bij mij weer een echo gemaakt en alles leek goed. Nu moeten er een opzwemtest gedaan worden, om te kijken of de zwemmertjes in staat zijn/goed genoeg  zijn om  een bewerking voor ivf/icsi te ondergaan. Ook de uitslag van het chromosoomonderzoek moet nog bkeend worden. Daarna kunnen we een afspraak voor een intake voor ivf/icsi maken, dat konden we gister ook al afspreken, maar we hebben dat besloten om dat na de vakantie t edoen. effe kalm aan.
iets anders: hebben jullie wel eens bedacht hoe het zou zijn als je bekenden tegenkwam? Nou dat is heel genant , want dat overkwam ons gisteren! Bij dezelfde gyneacoloog kwamen uit de kamer onze buren! tja, daar sta je dan elkaar verbijsterd aan te gapen (je weet allemaal waar je voor komt).  Ongelooflijk toch? We hebben er wel hartelijk om moeten lachen later.
nog andere ontwikkelingen bij jullie?
boekie

Hoi Boekie,

Ja daar heb ik ook wel eens over nagedacht.. Lijkt me een heel erg bizar iets.. Aan de andere kant als ze voor hetzelfde komen als jij dan heb je iig een lotgenoot erbij.. Bij mijn gyn in het ziekenhuis lopen allemaal dikke buiken tussendoor voor tussentijdse echo's en pretecho's.. Dat lijkt me wel heel erg vervelend dat ik bekende die al zwanger zijn tegenkom en dan om de haverklap te horen krijg "en nog steeds niet gelukt".. Dat soort dingen ben ik best wel bang voor.. Nou ja bang ik zie er tegenop dat dat ooit eens gaat gebeuren..

Grz Phoebe

hoi meiden, voglens mij zijn er een hoop meiden in de ruststand geschoten?!??!
enfin vanaf morgen ben ik 3 weken op vakantie, lekker relaxen en intussen toch hopen op iets moois (mijn nod valt midden in de vakantie, baal baal). na de vakantite gaan we vrolijk door met testen en onderzoeken en nemen dan een besluit over ifv/icsi.
hopelijk zijn jullie na de vakantie allemaal zwanger!
tot dan
boekie

Hey Boekie.

Tis inderdaad even rustig hier.....
Lastig dat je NOD in je vakantie valt, zou toch mooi zijn als je ongi uitblijft. Mooiere
vakantie kan je niet hebben toch?
Ook bij mij weinig nieuws. Vanaf zondag tot donderdag kan ik mijn NOD verwachten.
Afwachten dus maar weer. Tja en als de RD komt is het even bedenken of we, waarschijnlijk voordat we op vakantie gaan, een HSG test gaan doen.
Wij gaan van 3 t/m 10 aug. weg en ben van plan om heerlijk te gaan genieten.
Ik wens jou en natuurlijk alle anderen een mooie en vruchtbare vakantie toe.
Geniet er van. !!!!!

Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan