Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

Hey dames.

Phoebe: Ik voel me helemaal niet aangevallen hoor door je berichtje. kan me voorstellen     dat je dat vraagt als jou gyn zegt dat het achterhaalt is. Mijn gyn heeft dat, uiteraard, niet gezegt anders zou ik die test niet moeten doen. Ben wel nieuwschierig hoe dat nou zit en ga dat 10 juli vragen aan haar. Je hoort dan wel waarom ze het bij ons nog wel doen oke?

Verder heb ik maandag gebelt voor de uitslag van mijn bloedtest. (geprikt op progesteron) De waarde was 20, wat betekend dat ik deze maand een eisprong heb gehad. Waarde boven de 15 is goed assistente.
Nou op naar volgende week.

Vind het wel erg vervelend om te lezen dat er nog steeds niemand van ons zwanger is. Op een dag zou het ons toch wel lukken ????

Groeten van Miena.

Hoi hoi,

Aan Miena, ik ben erg benieuwd wat jouw gyn zegt.. even wachten tot 10 juli, mijn waarde was ook boven de 15 dus een eisprong heb ik gehad.. sterker nog tijdens de inwendige echo was er duidelijk een eitje te zien die op springen stond.

Ik moet vandaag ongi worden en heb ook het gevoel dat het er aan zit te komen.. Ben weer teleurgesteld.. Ik had goede hoop deze maand.. Helaas niks aan te doen morgen gelijk het ziekenhuis bellen voor een hsg test.. Zie erg tegen deze test op maar goed anders moet ik weer 4 maanden wachten voor er actie komt en mijn geduld begint na 1 1/2 jaar een beetje op te raken..

Zijn er nog meer gyn bezoekers die voor deze test moeten of al geweest zijn??

Grz Phoebe

Sorry dat ik even niets heb laten horen, in de rustige weken (tussen de ongi en de vruchtbare periode) probeer ik er maar zo min mogelijk aan te denken.

Volgende week dinsdag is mijn NOD, zoals altijd heb ik hoop maar al die keren is dat voor niets geweest, nu met de temp lijst weet ik wel dat ik een late eisprong heb. Maar ja daarmee ben je nog niet zwanger natuurlijk..

Heel veel suc6 voor de meiden die met de onderzoeken bezig zijn!
En ik hoop volgende week een leuke mededeling te hebben...

Groetjes,

Hallo allemaal,

hoe is het er nu mee?
Zijn er al meiden met nieuwe ontwikkelingen? (beetje vreemde vraag als ik 'm zo lees , maar ja)
Bij mij is de onzekerheid over  ik ben vorige week ongi geworden!!!
Ik snap nu helemaal niets meer van mijn lichaam.
Gelukkig toch een positief puntje...
mijn cyclus was dus dit keer maar 36 dagen en met alles er op en er aan (eisprong en cervixslijm).
Dat is toch wel een goed teken!
Zeker na die lange cyclussen (64 en 98 dagen)  in  het afgelopen half jaar
Ben erg benieuwd hoe deze nieuwe cyclus gaat verlopen???
Hoop toch wel een beetje op weer een "normale" cyclus, want dan hebben we iig een kans met al dat geklus dat we doen
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs en geniet allemaal maar lekker van een fijne zonnige dag vandaag

xxx Ashley.

hoie even een update: wij gaan a.s. donderdag weer langs de gyn. Uitslag van (weer nieuwe bloedondezoeken) ivm evt. enge ziektes enzo. Ook wordt chromosoom onderzoek gedaan bij de zwemmertejs van mijn vriend. als dat slechte uitslag is, staan w evoor de keus: wel of niet kinderen (verhoogde kans op afwijkingen). eigenlijk denken we daar nog maar even niet aan.
Wel heb ik intussen de verzekering gebeld en quess what; ze wist niet eens wat icsi was (de behandeling die wij waarschijnlijk mogen gaan doen).Dus zei ze: nee valt niet onder ivf en wordt dus niet vergoed. ik kon haar maar niet duidelij kmaken dat het volgens mij wel odnerdeel is van IVF, maar goed: iemand die raad weet? ik ben bij ONVZ verzekerd.
groetjes
boekie

Hey.

Boekie:
Ik heb zelf geen idee hoe dat zit me je verzekering, zou het in ieder geval goed uit gaan zoeken, Lijkt me dat het allemaal onder hetzelfde valt, qua verzekering bedoel ik.

Phoebe (en natuurlijk alle andere):
Vanmorgen bij de gyn geweest voor een samenlevingstest. (Ben vergeten waarom zij dat nog wel doen en in een ander ziekenhuis niet, sorry) Hier is uit gekomen dat mijn eisprong eraan zit te komen en het zaad goed leeft in het slijm. Dat is allemaal in orde, gelukkig. Nou moet ik mijn ongi afwachten en dan evt een afspraak maken voor een HSG test. Waarschijnlijk wacht ik het nog een maand langer af.....Denk nl dat ik die röntgen vlak voor mijn vakantie moet ondergaan en heb geen zin in een zere buik dan. Tja en de vorrige keer tijdens onze vakantie was ik ook zwanger geworden, Heb dus nog goede hoop.
Ook ik zie  erg op tegen de test  maar wil toch graag weten of ook met mijn eileiders niks mis is. De gyn heeft zelf opgenoemd dat als ook de HSG uitslag goed is we verder gaan kijken en misschien in aanmerking kom voor KI.
Of we dit wel willen onder gaan, daar zijn we nog niet overuit.
Eerst maar eens afwachten of ik ongi ga worden en dan zien we wel weer verder.
Ben in ieder geval blij dat tot nu toe alles goed is.

Iedereen succes met alle onderzoeken die er gaan komen.....

Groeten van Miena.

Hallo allemaal,

Voor miena, geeft niet maakt eigenlijk ook niet veel uit als alles maar goed is wat dat betrefd bij jullie. Dat is toch weer een opluchting..

Ik zou dus aan het begin van mijn cyclus dat was afgelopen donderdag gelijk moeten bellen voor eenafspraak voor een HSG test.. Ik dus bellen hebben ze deze maand geen plek voor me en moet ik dus nog maar een maand wachten..

Had me mentaal dus al helemaal voorbereid en veel meiden gesproken die het ook hebben ondergaan zodat ik wist wat me te wachten stond en dan nu een maand op de bank en wachten maar.. Het lijkt wel of dat het enige is wat ik doe op het moment wachten, wachten en nog eens wachten. Baal er ontzettend van..

Misschien dat je het wel voor je vakantie kan doen miena, Ik heb gehoord dat je er namelijk alleen last van heb als ze de vloeistof inspuiten en daarna geen pijn meer hebt.. Je schijnt je wel een beetje gammel te voelen voor een dagje maar daarna is het alsof er niks gebeurt is.. Moet je zelf weten hoor, ik had alleen besloten dat ik niet nog een maand wilde wachten omdat ik er anders toch alleen maar mee bezig zou zijn.. Nu heb ik dus geen keus maar goed een maand langer piekeren..

Grz Phoebe

hey phoebe:

Tjong dat is dan toch ook balen zeg....had je je nog wel zo voorbereid voor de test, hebben ze geen plek. Nou vraag ik me af, wie garandeerd je dat die plek er volgende maand wel is want nu al een afspraak maken kan nog niet.
Tja en dat wachten is het ergste he....maar goed, we doen ook niet anders sinds we proberen zwanger te raken toch?
Ben zelf ook nog erg aan het twijvelen hoor of ik de aankomende keer al een afspraak zal maken of nog even moet wachten. Er staat n.l. in het foldertje, dat ik heb meegekregen, dat je een paar dagen last kan hebben van je buik. Maar goed, eerst de ongi maar afwachten.
Natuurlijk hopen we natuurlijk dat we geen HSG test hoeven te ondergaan en we gezellig met zijn alleen met de Pufbus mee kunnen. Ik wacht voorlopig nog even gezellig met je mee oke?

Groeten van Miena

Terug
Bovenaan