Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

zet het ook maar even hier neer:

Hai allemaal,

hoe het gaat?
mmmm ik zou het niet weten.
ik ben al dagen misselijk!
dat rare gevoel waar ik het over had is weg, na een uur of twee is dat toen weggegaan.
ook zit ik te kokhalzen als ik iets eet.
ik heb dus 30 mei mijn NOD, maar bij baby brabbel gaven ze aan dat ik 28 mei, vandaag dus, kon testen. dat heb ik gedaan, en de test was negatief.........
ik snap het gewoon niet, waarom voel ik me dan zo...........
de vorige keer was het ook zo, test negatief, een week later kreeg ik een miskraam.
weet niet wat de vooruitzichten nu zijn en hoe ik me moet voelen......
een hele hoop twijfels in ieder geval.

liefs Saar

Hey Saar,

Jouw symptomen klinken wel als zwangerschaps-symptomen, voor zover ik er verstand van heb... Misschien over een paar dagen maar weer even testen?
Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!

En hoe gaat het met de andere meiden??

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden...
Ging ik al vanuit, omdat ik alweer 9 dagen ofzo wat bruine afsch.had gehad. En volgens mijn HA zal ik dat niet hebben wanneer ik zwanger ben. Op deze manier is het voor mij niet echt spannend meer want als het bruine begint, en langer dan 2 dagen aanhoudt, dan weet ik eigenlijk al dat ik niet zwanger ben. Terwijl we wel op de juiste dagen geklust hebben, ik wordt er steeds onzekerder van...
Kan niet wachten tot onze 1e afspraak in het ziekenhuis, 11 juni.

Hebben jullie dat ook, dat jullie al maanden of langer op de juiste dagen aan het klussen zijn (als je achteraf terugkijkt) en dat je je dan afvraagt waarom het dan niet raak was? Of hebben jullie ook moeite met de timing omdat je niet goed weet wanneer de eisprong is?

Iedereen sterkte en veel geluk!

Liefs Hopey

Hopey, wat balen dat de rode duivels zijn gekomen! Ik ken dat gevoel heel goed hoor, zeker na de samenlevingstest toen we 100% zeker wisten dat de timing juist was. Dan ga je wel denken dat er echt iets mis is. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn, mijn gyn zei dat de meeste mensen onverklaarbaar niet zwanger worden.

Saar, mijn zusje had bij haar 1e kindje pas een week na haar NOD een positieve test, dus het kan nog!!!!

Hier is alles heel vreemd. Ik had een aantal romed testen besteld die je al een week voor je NOD kon gebruiken, ik natuurlijk steeds testen, nu heb ik er al een paar achter elkaar die aangeven dat ik zwanger ben. Ik in de stress want ik lees overal dat die dingen onbetrouwbaar zijn. Ga ik twijfelen of ik het wel goed heb gedaan. Word er helemaal gek van. Heb een clearblue gekocht maar moet nog wachten tot donderdag, gelukkig morgen weer werken....

Groetjes Noor

Hoi andere gyn bezoeksters,

Hier ook een gyn klant.
Ik loop bij de gyn ivm pcos. Bij de eerste behandeld met clomid. De 2e was spontaan raak en nu we voor de derde gaan leek het erop dat het weer een puinhoop zou worden omdat mijn menstruatie weer lang uitbleef.
Dus vroegtijdig aan de bel getrokken.
Nu slik ik actos en mijn cyclus zit nu rond de 31 dagen!!!!

Heb net mn ei gehad dus nu afwachten maar weer...

Groetjes Mamaloe

(3e koter, bezig sinds aug 06, heb 2 zoontjes van 4 en 2)

hallo meiden, het kan inderdaad nog, de vorige keer ( in april) had ik ook een negatieve test, termijl ik wel zwanger was, dit werd dus een miskraam.
gisteren werd het me even te veel, we stonden in de plaatselijke kroeg nog wel.........
een vage kennis begon ineens te vertellen over kinderen en kinderen krijgen.
dat ik nog zo jong ben, dat ik nog tijd genoeg heb etc, de standaard gereutel van mensen die niet snappen dat je iemand pijn kunt doen. en ja hoor ze heeft zelf een tweeling!
mijn mannetje keek me aan en zag aan mijn gezicht dat het niet zo lekker ging.
en als hij me dan vast pakt en troostend aankijkt gaan de sluizen open hoor!
echt erg, die kennis verschoot zich natuurlijk een ongeluk!
maar goed, het werd me gewoon even teveel na de negatieve test van de ochtend, en de goedbedoelde adviezen.
het was gewoon een drama!

vanochtend was ik nog gewoon misselijk.
heb ik ook nog geen migraine gehad wat ik normaal vanaf 2 dagen voor mijn NOD heb.

ik twijfel dus gewoon verder..................

liefs Saar

Hallo allemaal!

Goh, kan nu eindelijk weer eens kijken! En wat een leuk dat er nieuwe meiden bij zijn gekomen! Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat we allemaal snel zwanger zijn!

He ginger, goed nieuws man!! En top dat je 2 eitjes hebt! Idd dubbele kans! Ik ga voor je duimen meid!

Voor mij was dit weekend echt een mijlpaal! Ben afgelopen zondag ongesteld geworden! Dat is precies 28 dagen na de vorige keer! Ik was echt zooooo blij! Had de dagen daarvoor al last van hoofdpijn en meer puistjes! Maar dit had ik nu durven hopen zeg! Tis nog niet echt helder rood, meer bruine en zwarte afscheiding, maar dat had ik de vorige keer ook. Later begon pas echt het rode bloed. Maar heb nu wel echt last van menstruatiepijn, krampen enzo. Dit had ik de vorige keer ook niet! Dus hopelijk is het de volgende keer ook weer netjes 28 dagen! Daar gaan we maar vanuit! Dan is mijn volgende NOD 24 juni! Dus mijn weekend was top!

Dit wilde ik ff melden! Nou meiden allemaal heeeeeel veel succes en we houden elkaar op de hoogte he??

Kuzzz Imme

hoi hoi dames,
hier even een berichtje van mij ,ik had de vorige keer geschreven dat ik met clomid 50 verder ga maar had het verkeerd gelezen.ik mag beginnen met clomid 100 ,ben nu bezig met provera om de ongie weer op gang te laten komen en dan kan ik weer beginnen dit word een hele spannende maand want de gyn had er hele goede hoop bij het kan niet missen zij die ,   krijg dan ook weer om de drie dagen een cyclus echo   dan kunnen ze de eitjes in de gaten houden ,of ze wel groeien nou dames ik wens jullie veel sucses

liefs janiek

hai meiden,

t is weer zover, de RD hebben zich vandaag gemeld. precies op tijd!
ik baal er zo van.
weer een ronde voor bij..............
gaan nu onze best weer doen en gaan dus nu naar ronde 19!
zo frustrerend die meiden hier die 1 de eerste ronde meteen zwanger zijn.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
sorry hoor, ben gewoon een beetje jaloers.

groetjes Saar

Terug
Bovenaan