Hoi allemaal!
Hoe is het met jullie? Hier alles rustig....
Gisterenavond dacht ik mijn eisprong te voelen en dat klopte dus! vanmorgen was ik bij de gyn voor de zoveelste keer deze week. Hij vroeg ik onlangs nog wat gevoeld had. Ik gaf aan dat ik gisteren een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik had. Bij de inwendige echo bleek dat ik een eisprong gehad had bij de follikel die we gevolgd hebben. Maar ook de kleine aan de linkerkant was gesprongen! Nou, dubbel kans dus volgens hem!
We hebben gisterenavond geklust en zijn advies was om het vanavond voor de zekerheid toch nog eens te doen. Ook al is de hoeveelheid zaadcellen kort op elkaar wat minder, toch moet ook dan het effect goed kunnen zijn. Mits natuurlijk de zaadjes van mijn man wel in orde zijn....
En dat is natuurlijk nog steeds de vraag.....
Volgende week donderdag moet hij voor de tweede keer een test laten doen. Vrijdag moet ik weer terug voor een bloedtest. Dan wordt het progesterongehalte bekeken. Dit om te kijken of mijn hormonen goed zijn in de tweede helft van de cyclus. Dit zorgt nl voor een geode innesteling etc.
En dan woensdag 13 juni moeten we samen terug voor de uitslag van alle onderzoeken en gegevens. Mijn NOD is 8 juni. Ik zei: dan ben ik net ongesteld.... Nou als het goed is dus niet, zei de gyn. Nou, ik geloof niet dat de bezoekjes en testen nu ineens voor een zwangerschap zorgen hoor! Wel is een feit dat we nu precies op tijd klussen dankzij de follikelmetingen. Maar goed, wanneer ik wel ongesteld zou zijn, zouden we meteen gaan kijken hoe we nu verder moeten. Erg spannend allemaal.
Ik heb het ondertussen maar wel aan mijn directeur verteld dat we in de mm zitten, Dit vanwege de soms onmogelijke momenten dat ik weg moet. En ik kan ook niet naar de "tandarts"blijven gaan he?
Wie weten het bij jullie dat je in de mm zit? En gebruiken jullie ook smoesjes voor de nieuwsgierige vrienden??
Liefs,
Ginger