Hoi meiden,
ook ik wil me hier graag bij aansluiten!
Zal eerst mijn verhaal hier even in het kort opschrijven
Mijn forumnaam is Ashley, ik ben 29 jaar oud en woon nu 3,5 jaar samen met mijn vriend en onze hond!
Vanaf mei '06 zijn wij voor "het echie" aan het proberen om zwanger te raken.
Tot dec '06 heb ik een regelmatige cyclus gehad van tussen de 30 en 34 dagen.
Na mijn ongi in dec. had ik ineens een cyclus van 64 dagen???
Nu ben ik afgelopen donderdag behoorlijk ongi geworden na weer een enorm lange cyclus van 98!!! dagen.
Ik heb op aanraden van mijn huisarts een aantal maanden getempt en dit samen met hem bekeken en besproken.
Er is dus geen touw aan vast te knopen bij mij, er is geen duidelijke eisprong te bekennen en mijn temp stijgt en daalt minimaal.
Nu zijn we dus doorverwezen naar de gyn en 18 juni gaan we voor de eerste afspraak.
Mijn vriend zijn zwemmers (wij noemen ze al een beetje hoopvol "van de hoogenbandjes"

zijn dik een week geleden bij het ziekenhuis afgegeven voor onderzoek en voor de uitslag moeten we aankomende dinsdag bellen.
Best spannend vind ik het! Hoop zo dat dat in orde is!
Weet nu al dat hij het zich enorm aan zal trekken en rot zal voelen als het niet in orde is van zijn kant
Maar door mijn rare cyclussen ligt het meer voor de hand dat het bij mij niet helemaal goed zit?!
Door de enorm lange cyclussen heb ik dus geen enkel idee wanneer mijn nod kan zijn...
Aankomende week gaan we voor dik twee weken op vakantie, lekker een beetje afleiding!
Daarna dus naar de gyn.
Hoop dat we hier samen onze ervaringen kunnen delen, vind het al erg fijn om te lezen hoe jullie het allemaal ervaren en daardoor ben je niet helemaal alleen met je zorgen en onzekerheid.
Meiden, veel geluk in de mm en ik hoop dat we allemaal snel over kunnen gaan naar het zwangerforum
Groetjesss en liefs,
Ashley.