Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

He Saar,

Sorry, mijn verhaal klopte niet helemaal. Ik schreef dat ik waarsch. ook zo'n operatie moet ondergaan maar dat was Noor. Ik zat op het werk toen ik dat schreef en werd afgeleid door telefoontjes tussendoor en heb mijn berichtje snel afgemaakt.

Maar jouw verhaal over het HSG onderzoek...brrr, dat klinkt niet echt tof inderdaad...

Nouja we zien het allemaal wel, ik laat het wel op me afkomen.

Liefs Hopey

Hoi allemaal!

Hoe is het met jullie? Hier alles rustig....
Gisterenavond dacht ik mijn eisprong te voelen en dat klopte dus! vanmorgen was ik bij de gyn voor de zoveelste keer deze week. Hij vroeg ik onlangs nog wat gevoeld had. Ik gaf aan dat ik gisteren een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik had. Bij de inwendige echo bleek dat ik een eisprong gehad had bij de follikel die we gevolgd hebben. Maar ook de kleine aan de linkerkant was gesprongen! Nou, dubbel kans dus volgens hem!
We hebben gisterenavond geklust en zijn advies was om het vanavond voor de zekerheid toch nog eens te doen. Ook al is de hoeveelheid zaadcellen kort op elkaar wat minder, toch moet ook dan het effect goed kunnen zijn. Mits natuurlijk de zaadjes van mijn man wel in orde zijn....
En dat is natuurlijk nog steeds de vraag.....
Volgende week donderdag moet hij voor de tweede keer een test laten doen. Vrijdag moet ik weer terug voor een bloedtest. Dan wordt het progesterongehalte bekeken. Dit om te kijken of mijn hormonen goed zijn in de tweede helft van de cyclus. Dit zorgt nl voor een geode innesteling etc.
En dan woensdag 13 juni moeten we samen terug voor   de uitslag van alle onderzoeken en gegevens. Mijn NOD is 8 juni. Ik zei: dan ben ik net ongesteld.... Nou als het goed is dus niet, zei de gyn. Nou, ik geloof niet dat de bezoekjes en testen nu ineens voor een zwangerschap zorgen hoor! Wel is een feit dat we nu precies op tijd klussen dankzij de follikelmetingen. Maar goed, wanneer ik wel ongesteld zou zijn, zouden we meteen gaan kijken hoe we nu verder moeten. Erg spannend allemaal.
Ik heb het ondertussen maar wel aan mijn directeur verteld dat we in de mm zitten, Dit vanwege de soms onmogelijke momenten dat ik weg moet. En ik kan ook niet naar de "tandarts"blijven gaan he?
Wie weten het bij jullie dat je in de mm zit? En gebruiken jullie ook smoesjes voor de nieuwsgierige vrienden??

Liefs,

Ginger

Trouwens mijn NOD is nu op 7 juni.... Omdat mijn eisprong echt gisteren was en mijn cyclus ook nu 27 dagen is. Een dagje eerder dus, omdat mijn gyn uitgegaan was van 28 dagen....
Ik vermeldde eerder nog 8 juni, die datum zit weer in mijn hoofd geprent...haha!

7 juni dus.....

Liefs,

Ginger

Jeetje Ginger, spannend zeg allemaal!

Die onderzoeken zullen wij binnenkort ook ondergaan. Kan niet wachten tot 11 juni, dan is onze eerste afspraak. Balen is wel dat we 9 juli al op vakantie gaan. Dan zit er geen hele cyclus meer tussenin om te volgen. Ben benieuwd wat ze dan eerst gaan doen.

Het stomme is, dat ik volgens mij net de vruchtbare dagen heb vlak voor- of rond 11 juni. Kom ik in het ziekenhuis en moet ik straks een inwendig onderzoek terwijl we misschien die dag ervoor geklust hebben... Dan voel ik me wel erg opgelaten, dat weet ik nu al. Ik wil ook geen ronde voorbij laten gaan eigenlijk.

Ik hoop zo voor jullie dat jullie zaad-test de volgende keer positief is.

Veel plezier met klussen!

Liefs Hopey

Hai meiden.

ik heb zoiets raars vandaag.
ik heb echt een heel erg raar gevoel in mijn buik, normaal gesproken als ik ongetsled moet worden voel ik het wel aan komen, maar dit is iets heel anders.
ik heb echt heel erge steken in mijn buik. onder in mijn buik. en bv als ik ga zitten, steekt het van onderen hele maal door naar boven in mijn buik. heel eng!
ik voel me er dus helemaal  niet fijn bij!
Is dit het begin van weer een miskraam?????
ik weet het niet meer..................

oh jeeee, daar zijn de tranen al..................................
en nu?
mijn mannetje is werken.......

saar

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 09:13:39'));

Hai meiden.

ik heb zoiets raars vandaag.
ik heb echt een heel erg raar gevoel in mijn buik, normaal gesproken als ik ongetsled moet worden voel ik het wel aan komen, maar dit is iets heel anders.
ik heb echt heel erge steken in mijn buik. onder in mijn buik. en bv als ik ga zitten, steekt het van onderen hele maal door naar boven in mijn buik. heel eng!
ik voel me er dus helemaal  niet fijn bij!
Is dit het begin van weer een miskraam?????
ik weet het niet meer..................

oh jeeee, daar zijn de tranen al..................................
en nu?
mijn mannetje is werken.......

saar

Hey Saar,

Lees net je berichtje pas, wat naar voor je! Kan me voorstellen dat je in spanning zit nu. Maar denk niet meteen het ergste, het kan ook een positief teken zijn! Heb je je mannetje kunnen bellen, hoop dat ie je een beetje gerust kan stellen! Sterkte   ermee...
Hoop dat het gewoon een goed teken is.

Liefs Noor

Hey meiden.

Wat een positief bericht Ginger. Dat geeft een mens weer moed he?
Zoals ik het zo lees zit het met de volgende zaadtest ook wel goed.
Wens jullie in ieder geval veel succes.....

Verder heb ik nog weinig nieuws.
31 mei is mijn NOD, dus het is nog even afwachten.
Ik ga nergens van uit dan valt het altijd weer mee toch?

Succes allemaal meiden met de afspraken bij de gyn...hopen op goed nieuws.

Groeten van Miena.

Hoi meiden,

ook ik wil me hier graag bij aansluiten!

Zal eerst mijn verhaal hier even in het kort opschrijven

Mijn forumnaam is Ashley, ik ben 29 jaar oud en woon nu 3,5 jaar samen met mijn vriend en onze hond!
Vanaf  mei '06 zijn wij voor "het echie" aan het proberen om zwanger te raken.
Tot dec '06 heb ik een regelmatige cyclus gehad van tussen de 30 en 34 dagen.
Na mijn ongi in dec. had ik ineens een cyclus van 64 dagen???
Nu ben ik afgelopen donderdag behoorlijk ongi geworden na weer een enorm lange cyclus van 98!!! dagen.
Ik heb op aanraden van mijn huisarts een aantal maanden getempt en dit samen met hem bekeken en besproken.
Er is dus geen touw aan vast te knopen bij mij, er is geen duidelijke eisprong te bekennen en mijn temp stijgt en daalt minimaal.
Nu zijn we dus doorverwezen naar de gyn en 18 juni gaan we voor de eerste afspraak.
Mijn vriend zijn zwemmers (wij noemen ze al een beetje hoopvol "van de hoogenbandjes") zijn dik een week geleden bij het ziekenhuis afgegeven voor onderzoek en voor de uitslag moeten we aankomende dinsdag bellen.
Best spannend vind ik het! Hoop zo dat dat in orde is!
Weet nu al dat hij het zich enorm aan zal trekken en rot zal voelen als het niet in orde is van zijn kant
Maar door mijn rare cyclussen ligt het meer voor de hand dat het bij mij niet helemaal goed zit?!
Door de enorm lange cyclussen heb ik dus geen enkel idee wanneer mijn nod kan zijn...
Aankomende  week gaan we voor dik twee weken op vakantie, lekker een beetje afleiding!
Daarna dus naar de gyn.
Hoop dat we hier samen onze ervaringen kunnen delen, vind het al erg fijn om te lezen hoe jullie het allemaal ervaren en daardoor ben je niet helemaal alleen  met je zorgen en onzekerheid.
Meiden, veel geluk in de mm en ik hoop dat we allemaal snel over kunnen gaan naar het zwangerforum

Groetjesss en liefs,
Ashley.

Terug
Bovenaan