Voor Jessy

A

Anoniem

Guest
Hallo Jessy,

Is het nog spannend bij jou? Vandaag toch je NOD??
Ben benieuwd.

Hier nog niks aan de hand, ik wacht nog maar, zo lang als ik kan voordat
ik wil testen.
Voor het zelfde geld duurt mijn cyclus deze keer gewoon lang...

Groetjes,

Simone

Hoi Simone

Lief dat je aan me denkt!!

Er is hier ook nog niks, al heb ik al wel sinds zaterdag krampen die me wel erg bekend voor komen

Ik heb niet zo veel hoop meer, denk echt dat ik ongesteld ga worden ()
Maar ja mn man zei ook al 'dan gaan we er gewoon weer tegen aan!' en ik denk dat dat ook maar het beste is (we hebben ook niet veel andere opties hihi)

Bij jou is het nou dan ook wel spannend, want je bent nu toch al 3 dagen overtijd? Ik hoop voor je dat het deze maand raak is! Weet je al hoe lang je wil wachten voordsat je gaat testen?

Liefs Jessy  

Hoi Jessy,

Vandaag is dag 3 dag ik  over tijd ben (uitgaande van ene cyclus van 35 dagen waar ik niet zeker van ben).
Het wordt wel spannender, ik heb nu wel weer last van vage pijn/krampen onderin/in mijn liezen, mijn borsten zijn gespannen/voelen zwaar en mijn tepels zijn gevoelig, maar verder.... gisteren een heel gesprek gehad met mijn vriend over hoe het me allemaal wel bezig houd en wat er allemaal kan gebeuren, wel testen, niet testen, wachten, zwanger of ongesteld etc.
Verder wil ik nog even afwachten, nu kan het zo zijn en als ik test kan het ook negatief zijn, maar ja... twijfel twijfel twijfel, ik denk dat ik het op een gegeven moment niet meer hou (of dat ik dan al ongesteld ben geworden )

the story continues...

Jij heel veel succes met wachten en hopenlijk geen rode duivels!
Zwanger worden is een vreemd fenomee!!!

Liefs

Simone

Hoi Simone

Hier is er ook nog steeds niks, hmmm??
Moest vandaag en gisteren ook erg veel plassen en niet zo zeer omdat ik nou zo nodig moest maar omdat ik zo snel zo'n ongeloofelijk opgeblazen gevoel krijg  in mn onderbuik en dat gevoel is weg als ik naar de wc ben geweest. Dit heb ik anders niet.

Ik ga nu toch weer twijfelen (hopen) dat ik toch niet ongesteld wordt, vandaag (en gisteren ook bijna niet) ook geen krampen meer gehad.

Tja ik hoop maar dat het zo blijft dan gaan we zaterdag testen.
Hoe lang wil jij nog wachten met testen?
In welke ronde zitten jullie nou trouwens? (of heb ik dat al eens gevraagd )
Bij ons is het de 1e dus de kans is natuurlijk ook wel groot dat het niet meteen raak is!

De hoop die blijft maar rondhangen he!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Tjonge, dan is het bij jou dus ook nog spannend...
Ik zal voor je duimen!!

Ik zit pas in de 2e ronde, en vorige maand was ik er niet heel erg mee bezig om dat ik nog geen idee had wanneer ik ongesteld zou worden, dus dan kun je er helemaal geen pijl op trekken.
Toen duurde het dus 35 dagen, die zijn nu dus al ruim om, ik denk dat als ik morgen nog geen signalen van ongesteldheid krijkg ik maar een test koop en donderdagmorgen ga testen... als ik durf  het is wel spannend, maar voor het zelfde geld duurt het gewoon lang voordat ik ongesteld word...

Maar ach, we zijn pas net bezig dus wat zeur ik, maar ik ben 35 en heb toch een beetje haast, zeker nu ik besloten heb er voor te gaan, nu wil ik ook

Maar dat heb jij vast ook wel.
Hoe oud ben jij trouwens?

Succes met wachten!

Liefs,

Simone

Hoi Simone!

Leuk dat jij nu ook online bent!

Tja ik ken het, nog maar de 1e ronde en nu al ongeduldig erg he!

Ik word volgende week 27 en ik heb al tegen mn man gezegd dat als ik nu zwanger ben ik geen   voor mn verjaardag hoef. Zwanger zijn zou het mooiste  van allemaal zijn!!

Van de ene kant ben ik nuchter en weet ik heel goed dat mn menstruatie nu misschien gewoon uitblijft omdat we in ronde 1 zitten, maar aan de andere kant denk ik dan weer aan het pendelen en aan de berichten van andere meiden op het forum die zeggen dat het pendelen toch ook heel vaak uitkomt!

Daarom ben ik ook zo nieuwsgierig naar jouw uitslag!

Liefs Jessy

Hai Simone

Nog steeds niks....?
Wordt wel spannend zeg!
Ik was net wat aan het rondkijken hier en kom je berichtje tegen. Het is wel een beetje raar, vind ik. Alsof ik iets stiekum lees. Stom he!?!
In ieder geval veel succes met wachten en testen! Stel je voor dat het nu al raak is!!!

Groeten
Rosanne

Hoi Simone!

Nou we zijn weer een dag verder en er is hier nog steeds niks!
Ik heb nu al een paar dagen geen krampen meer gehad en mn hoop wordt steeds groter! (en mn teleurstelling denk ik ook wanneer het uiteindelijk toch vals alarm is)

Gisterenavond toen ik naar bed ging zag ik dat mn tepels er toch echt anders uitzien dan normaal, mijn man vond dit ook (moest er natuurlijk eerst naar vragen want mannen kijken zo natuurlijk niet naar borsten hihi). Ook zijn mn tepels anders gevoelig dan normaal.

Pff ik krijg steeds meer hoop!

We wachten tot zaterdag en gelukkig is dat nog maar 2 dagen!

Hoe is het bij jullie, al getest?

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan