Voor Jessy

Hoi Jessy,

Thanks voor je reactie!!
En wat lief dat je zo aan me gedacht hebt!!

Ik vond het ook wel spannend om de test te kopen en in huis te hebben.
Uiteindelijk dus 's nachts om 3 uur getest.
Een tip: doe dat niet want je ligt de rest van de nacht wakker als hij positief is
Omdat alles zo snel is gegaan is het nog erg wennen aan het idee, het enige bewijs is die test en wat klachten, maar dat valt ook reuze mee.
Mijn vriend vind het ook geweldig maar ook nog onwerkelijk.

Ik weet niet waar jij hebt laten pendelen, ik bij zwangerschapspagina.nl bij ene Sonja.
Ze heeft verder niet gezegd of het een jongetje of meisje wordt, maar dat vind ik ook minder belangrijk.

Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen, ik heb een boekje gekocht met de titel "Hoera een kleinkind" dus dat lijkt me wel duidelijk.
Ik ben hun enige dochter dus enig kans op kleinkind(eren) dus ik hoop maar dat ze het leuk vinden.... vast wel.

Ik wens jou heeeeel veeeeel succes met wachten en met test, en zal aan je denken en voor je duimen en  speciaal voor jou  glitters strooien.

Ik ben heeel benieuwd wat er bij jou uitkomt. hou me op de hoogte

Groetjes,

Simone

P.S. Wat leuk dat je in het onderwijs werkt, ik ben een ex-juf die nu al jaren als admin. medewerkster bij een schoolbegeleidingsdienst werkt

Dag Cyclaam,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een feest! Mag ik je vragen met welke test je getest hebt?

Heb namelijk vanmorgen getest, maar het is negatief. Terwijl ik wel allerlei kwaaltjes heb en (waarschijnlijk) 6 dagen overtijd ben. Weet dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar het voelt gewoon raar.... Weet toevallig dat bij mijn moeder laat HCG geconstateerd kon worden, dus ik hoop dat dit dan ook misschien bij mij zo is... Wil na een aantal dagen weer testen.... maar dan met CB (nu met apothekerstest gedaan.

Geniet van je zwangerschap!

Hoi Jessy,

Heel veel succes! Ik zal voor je duimen de komende dagen. Hoop voor je dat het raak is. Probeer maar veel glitters te vangen van Cyclaam!

Liefs, Daphne

Hoi Daphne,

Thanks, ik ga het nu proberen te geloven.
Want ondanks de test is het nog heel onwerkelijk, zo snel.... pffff. wat een wonder!

Ik heb een test van Predictor gebruikt.
Heel makkelijk, als er in het middelste venster een stip kwam(en die kwam er snel en duidelijk) dan is het raak, dus geen misverstanden over vage strepen etc.

Heel veel succes met testen!

Groetjes,

Simone

Hoi Simone

Wat leuk om het je ouders te gaan vertellen, die zullen vast wel door het dolle heen zijn!

Ik vind het wel erg spannend om morgen te gaan testen. Mijn tepels doen sinds gisterenavond erg zeer/ zijn enorm gevoelig   (op een vervelende manier) dus ik krijg  steeds meer hoop. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar ja het gaat vanzelf he!

Nou ik hoop dat we elkaar morgen een hand  kunnen geven, ik hou je op de hoogte!

Veel plezier vanavond!

Liefs Jessy

Hoi hoi!

Hoe was het gisteren bij je ouders? Ze vonden het vast super!

Ik heb vanmorgen getest maar hij was negatief.

Toch gaat dat er bij mij niet helemaal in (koppig he!).
Mijn lijf is de laatste tijd zo anders; ik ben 's morgens en 's avonds misselijk, ik moet vaker plassen, mijn tepels zijn ongeloofelijk gevoelig en ik ben om 9 uur echt op en wil ik het liefste gaan slapen!

Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik niet zwanger ben.

Misschien heb ik toch te vroeg getest ( dag 34) ik weet het niet hoor. Ik wacht gewoon maar weer af en als ik donderdag (mijn verjaardag) nog niet ongesteld ben ga ik gewoon nog een keer testen.

Pff waarom duurt het allemaal zo lang voor ik duidelijkheid heb!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Oh... wat jammer dat je test negatief was!!!
Maar je klachten zouden er op kunnen wijzen dat je zwanger bent, maar je lijf is een vreemd ding (ahum) dus je weet het nooit zeker. Heb je al wel normale menstruatie gehad zodat je je de lengte van je cyclus weet, anders is het natuurlijk gissen..
Was bij mij ook zo, ik was nog maar 1 x echt ongesteld geweest dus dan weet je ook nog niet zo veel.

Maar zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop, dus ik blijf duimen!
ik hoop dat je kunt wachten tot donderdag, dat zou wel extra leuk zijn op je verjaardag!!
Het blijft voor jou nog even spannend, maar je weet maar nooit..

Gisteren bij mijn ouders was het erg fijn.
ik gaf mijn moeder het cadeautje, ze las de titel van het boekje en snapte het meteen, en vond het helemaal geweldig en fijn.
Mijn vader trouwens ook hoor!!!
Ze zijn echt heel blij, en misschien hebben zij nog wel meer moeite om het nu nog stil te houden dan wij

Jessy, ik blijf met je mee hopen, hou vol en heb vertrouwen.

Liefs,

Simone

Hoi Simone

Wat fijn dat je ouders zo tof reageerde!

Tja en wat mij betreft, zolang ik niet ongesteld ben blijf ik goede hoop houden.

Ik ben na het stoppen met de pil nog niet ongesteld geworden, ik weet dus dat dat het ook kan zijn. Maar ja de veranderingen in mn lijf zijn zo aanwezig!

Ik blijf maar hopen (want bij jou kwam het pendelen ook uit hihi)!

Wat leuk trouwens dat jij ook voor de klas hebt gestaan en nu bij de SBD werkt.
Voor welke klas heb je gestaan?

Ik werk op een REC4 school, ik ben 3 dagen in de week coordinator en sta nog 2 dagen voor een bovenbouw groep.
Deze combinatie is niet ideaal (coordinator ben je nml eigenlijk elke dag) maar ik hoop in de toekomst (na een zwangerschap??) 3 dagen in de week te gaan werken en dan niet meer voor de klas te staan.

Waarom ben jij eigenlijk gestopt met lesgeven?

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan