A
Anoniem
Guest
Hoi Jessy,
Hoe is het nu? Nog geen rode duivels?
Kun je nog wachten met de volgende test tot donderdag?
Voor mijn ouders is het natuurlijk superfijn, want ik ben het enige kind dus ook de enige kans om opa en oma te worden (wat een verantwoordelijkheid )
Gisteren naar mijn schoonouders geweest, die zijn al opa en oma (2 kleinkinderen),
maar daarom niet minder blijn enthousiast.
Werd flink gekus en geknuffeld door ze, heel fijn!!
Ik heb na mijn pabo 2 jaar invalwerk gedaan in allerlei groepen en een tijdje ene kleutergroep gedraaid. Maar ik kreeg maar geen vast werk en dat ging vervelen na 2 jaar. Toen dus de stap genomen om ook naar ander werk te kijken.
Maar ik vind het nog steeds erg leuk omdat die link met het onderwijs zo duidelijk er is.
Maar een REC 4 school ,da's wel zwaar of niet? Dat zijn niet de makkelijkste leerlingen, knap hoor. Heb je wel lol in je werk?
Waar woon en werk je eigenlijk, of hebben we dat al eerder vermeld?
Ik woon in Eindhoven en werk in Helmond.
Ik ga weer voor je duimen, succes met wachten,
Groetjes,
Simone
Hoe is het nu? Nog geen rode duivels?
Kun je nog wachten met de volgende test tot donderdag?
Voor mijn ouders is het natuurlijk superfijn, want ik ben het enige kind dus ook de enige kans om opa en oma te worden (wat een verantwoordelijkheid )
Gisteren naar mijn schoonouders geweest, die zijn al opa en oma (2 kleinkinderen),
maar daarom niet minder blijn enthousiast.
Werd flink gekus en geknuffeld door ze, heel fijn!!
Ik heb na mijn pabo 2 jaar invalwerk gedaan in allerlei groepen en een tijdje ene kleutergroep gedraaid. Maar ik kreeg maar geen vast werk en dat ging vervelen na 2 jaar. Toen dus de stap genomen om ook naar ander werk te kijken.
Maar ik vind het nog steeds erg leuk omdat die link met het onderwijs zo duidelijk er is.
Maar een REC 4 school ,da's wel zwaar of niet? Dat zijn niet de makkelijkste leerlingen, knap hoor. Heb je wel lol in je werk?
Waar woon en werk je eigenlijk, of hebben we dat al eerder vermeld?
Ik woon in Eindhoven en werk in Helmond.
Ik ga weer voor je duimen, succes met wachten,
Groetjes,
Simone