Voor Jessy

Hoi Jessy,

Hoe is het nu? Nog geen rode duivels?
Kun je nog wachten met de volgende test tot donderdag?

Voor mijn ouders is het natuurlijk superfijn, want ik ben het enige kind dus ook de enige kans om opa en oma te worden (wat een verantwoordelijkheid )

Gisteren naar mijn schoonouders geweest, die zijn al opa en oma (2 kleinkinderen),
maar daarom niet minder blijn enthousiast.
Werd flink gekus en geknuffeld door ze, heel fijn!!

Ik heb na mijn pabo 2 jaar invalwerk gedaan in allerlei groepen en een tijdje ene kleutergroep gedraaid. Maar ik kreeg maar geen vast werk en dat ging vervelen  na 2 jaar. Toen dus de stap genomen om ook naar ander werk te kijken.
Maar ik vind het nog steeds erg leuk omdat die link met het onderwijs zo duidelijk er is.

Maar een REC 4 school ,da's wel zwaar of niet? Dat zijn niet de makkelijkste leerlingen, knap hoor. Heb je wel lol in je werk?
Waar woon en werk je eigenlijk, of hebben we dat al eerder vermeld?
Ik woon in Eindhoven en werk in Helmond.

Ik ga weer voor je duimen, succes met wachten,

Groetjes,

Simone

Hoi Simone

Nou hier nog steeds niks hoor! En ik denk dat ik wel kan wachten tot donderdag (ben gewoon bang dat het weer negatief zal zijn!)

Leuk hoor dat nu allebei de opa's en oma's het nu weten, ga je het nu ook al tegen de rest vertellen of wacht je daar nog even mee?

Op een REC4 school werken vind ik echt super! Natuurlijk het is wel pittig en ben ik 's avonds soms kapot maar het blijft leuk. Zowiezo vind ik werken met kinderen erg dankbaar!
Ik woon en werk in Bergen op Zoom, dat is echt mazzel hebben.

Gisteren zijn we naar een concert geweest en deed ik net alsof ik bier dronk, ik was er erg slecht in al zeg ik het zelf hihi. Maar ja weer een avond niet drinken valt zo op he!

Heb je trouwens al een afspraak gemaakt bij de verloskundige of wacht je daar nog mee, volgens mij moet je dan al een aantal weken zwanger zijn he?

Vandaag gaan we 'lekker' in de tuin werken dus hopelijk denk ik dan even aan iets anders (aan bloemen ofzo??)

Tot snel !

Liefs jessy

Hoi Jessy,

Ik herken dat wel, dat had ik ook al voor de 1ste test, zo van, het kan ook negatief zijn.... daarom heb ik wat langer gewacht, maar aan de andere kant: het kan ook JA zijn dus wie weet!!!

Buiten de opa's en oma's weet 1 collega/vriendin van mij het en een bevriend stel, die zijn zelf ook zwanger en zij heeft me op deze site en het forum gewezen.
Verder willen we het nog aan de broer van mijn vriend vertellen en verder   nog maar even niet. Dat komt later wel, alhoewel ik soms wel de behoefte heb het aan meer vriendinnen te vertellen, maar ik hou me in, je weet maar nooit.
Wat wil jij doen, als je zekerheid hebt?? Al over nagedacht?

Grappig dat je ook in Brabant woont!
Jij bent al getrouwd begreep is, hoe lang al? Kennen jullie elkaar al lang?

Waarom zou je facken dat je bier drinkt, mag je niet een avondje op de cola?
Dat is nou iets waar ik geen moeite mee heb, ik drink normaal al bijna geen alchol, dus dat scheelt.
Met je verjaardag dan ook maar een smoesje bedenken... hihi

Ik ben al wel op zoek geweest naar een verloskundige en heb een praktijk gevonden die me aansprak. Heb nog geen afspraak, maar wil die binnenkort wel gaan maken, lijkt me wel spannend hoor!

Hoe was het werken in de tuin?
Heb je een grote tuin? Wel relaxed zeg, ik vind het heerlijk om in de tuin te rommelen met plantjes en zo... kun je even je gedachten loslaten, of is dat niet gelukt?

Ik kreeg gisteren een zwangerschapsdagboek, keileuk, vandaag al gaan invullen.
We hebben zelfs onze eerste aankoop gedaan... een kinderstoel.
Eigenlijk wilde ik nog even wachten, maar ach, deze was zo leuk en voordelig... lijkt me h eerlijk om allerlei leuke dingen voro je kind te kopen, ik hou me nog maar even in hhihi.
Ben jij ook een "shopaholic"??

Ik wens je veel plezier met werken komende week, veel geduld en veel geluk

liefs,

Simone

quote: cyclaam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2006 16:34:40'));

Hoi Simone

Wanneer het bij ons positief is willen we nog even wachten met het vertellen tegen de ouders.
Daar hebben we een aantal redenen voor;
-Voor mijn ouders wordt het het 6e kleinkind (nummer 5 is nu onderweg)  en ik heb bij de vorige zwangerschappen van mn zussen gezien dat mn vader zn mond niet kan houden.
-Mijn schoonmoeder kan dat ook niet (voor haar wordt het dan het 2e kleinkind).
-Mijn zus is verloskundige en die weet het altijd overal als eerste en het lijkt me leuk dat zij het tegelijk hoort met de rest van de familie.
-en ik ben bang dat het misschien nog mis gaat en dan wil ik zelf kunnen keizen of ik dat wil delen met mn moeder, zussen en schoonzusje of dat ik gewoon liever  mn bestevriendin vertel.

Hoe lang we willen wachten weet ik eigenlijk niet (tot we niet meer kunnen wachten waarschijnlijk hihi).

Wij zijn nu net 2 maanden getrouwd. We hadden echt een super bruiloft met een super feest!!!
Deze maand zijn we 9 jaar samen maar we kennen elkaar al 10 jaar.
En  jullie zijn jullie al lang samen en misschien ook getrouwd?

Je zei dat het toch geen probleem is om een avondje cola te drinken, dat klopt. Alleen heb ik dat de laatste 2 weken  elke keer gedaan en iedereen om ons heen houdt me erg in de gaten (want je na trouwen komen kindjes he). En nou drink ik niet veel als ik een avond weg ben maar ik drink eigenlijk altijd wel wat en dan gaat het opvallen he!

Leuk trouwens om naar de verloskundige te gaan, lijkt me echt weer een stap!
Bij ons kan je geen praktijk kiezen, er is er maar 1 en dat is de praktijk die oa van mn zus is.

In de tuin werken was best gezellig omdat we het met zn 2e deden. We hadden voor de bruiloft geld gevraagd omdat we de tuin wilde aanpakken, dt was nog het enige dat niet gedaan was aan ons huis.
Vrijdag beginnen ze met de stenen eruit te halen en zaterdag gaat het bestraten beginnen, daarom moest nu de hele tuin leeg (zelfs de palnten enzo). De tuin ziet er nu dus écht niet uit.
We hebben best een lekkere tuin +/- 50 m2 en hij gaat als het goed is heel mooi worden!!

Zo.n zwangerschapsboek wil ik als ik zwanger ben ook gaan bijhouden, lijkt me echt leuk!

Grappig dat je vraagt of ik ook een shopaholic ben, nou daar kan ik heel duidelijk op antwoorden: JA
Ik ben echt heel erg (heb je ook de boeken gelezen, zo leuk!) dus dat wordt nog wat als wij een kindje krijgen. Mensen om ons heen zeggen het ook nu al 'als jullie een kindje krijgen zal er niks ontbreken!'

Nou het was weer een heel verhaal (je had ook zoveel vragen hihi). Mijn man las net over mn schouders me en hij vroeg al waar je vandaan kwam omdat je het woord 'kei' gebruikte. Toen ik zei Eindhoven knikte hij zo van 'dat kon ook bijna niet anders' haha.

Jij ook nog een fijne avond en misschien tot morgen!

lIefs Jessy    

Hoi Jessy,

Tja, het is een keuze om het niet meteen rond te vertellen, maar mijn ouders wilde ik het toch wel   persé vertellen, die wisten ook dat ik met de pil gestopt was.
Verder is er natuurlijk het risico dat het misgaat, maar ja, dan wil ik dat ook graag met hen delen, en ik weet dat ze hun mond wel kunnen houden hahaa....

Ja, na trouwen komen er kindjes, dat had ik voorheen ook gedacht, dat ik eerst wilde trouwen, maar ja, soms lopen dingen anders.
Ik ben nu 35 en heb voorheen een relatie gehad van 7 jaar (van mijn 24ste-31ste) waarmee ik 6 jaar samenwoonden, maar kinderen, nee dat was niks voor hem en ik zag dat ook niet zitten.
Daarna nog kortstondige relaties gehad en nu sinds maart 2005 met mijn huidige vriend, best kort dus nog, maar vanaf het begin gewoon duidelijk dat dit hem is voor mij. Na 7 maanden gaan samenwonen en nu dus al zwanger.
Wel snel, maar op deze leeftijd weet je wel wat je wilt dus gaat het ook sneller.
Wat ik wel jammer vind is dat net als bij jullie je niet eerst veel meer jaren samen hebt gehad voordat je een gezin begint, maar die tijd hebben we niet.
Maar ik wil wel nog steeds trouwen, dan maar dus ná de baby.

Wel grappig dat je dan in de gaten wordt gehouden... hebben jullie al duidelijk laten weten dat jullie kinderen willen, of is dat meer een verwachting.

Lijkt het je niet raar als je zus je verloskundige zou zijn, of doen ze dat gewoon niet, wel fijn om een deskundige in de buurt te hebben voor ál je vragen!!

Ik heb de rest van de dag maar wat geluierd, nadat ik vanmorgen heb gepoets en Stefan (mijn vriend) de trap heeft geschilderd.
Heerlijk zo ´n zondag waarop niks hoeft!
Wel lekker om zo in de tuin te werken, en daarna tevreden in het zonnetje zitten en het resulaat bekijken, of niet?

Ik vind het erg gezellig om ze met je te kletsen, grappig dat we het forum er voor gebruiken, het gaat al niet meer helemaal over zwangerschappen...
ik vind het iedere keer weer leuk om een berichtje van je te lezen.

Als je het leuk vindt en je bent ook wel eens op msn... mijn emailadres is simonedijsselbloem@hotmail.com  

Groetjes,

Simone

Hoi Simone

Ik wilde je net een mail sturen maar dit lukte op een of andere manier niet.

Ik had hem naar simonedijsselbloem@hotmail.com gestuurd maar dat lukte niet.
Nou ben ik niet zo'n kei in dit soort dingen dus ligt het misschien wel aan mij.

Mijn mail adres is jessyenjorg@hotmail.com  misschien heb jij meer geluk?

Liefs Jessy

ik zag al wat ik fout heb gedaan, als het goed is is het nu gelukt!

Terug
Bovenaan