Voor Joepie en Happy !!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik open maar een nieuw topic want onze oude is weg .

Ik kom direct met goed nieuws, ik ben ZWANGER !!!!!!!

Het is ongelooflijk, de maand dat ik dacht dat het niet kon ( aangezien ik griep had ).
We hebben de afgelopen maand maar 1 x geklust omdat we allebei vreselijk veel ziin hadden haha.( volgens mij was dat buiten de vruchtbare periode, dus niet meer aan zwanger worden gedacht )
En het resultaat zit nu in mijn buik.......
Als alles goed gaat ben ik 5 sept uitgerekend 3 dagen voor mijn dochter haar verjaardag.

Hoe ist met jullie ???

hoi

van harte gefeliciteerd. ik heb net je reactie gelezen bij liefding.
ik ben even nieuwschierig hoe lang het bij jou heeft geduurd.
wij zijn nu n ronde 11 aangekomen.

groetjes kim

Allemachtig lieverd, wat een wereld nieuws !!!!!!!! Gefeliciteerd.......heb er kippenvel van ! Genieten nu he.......kom na zaterdag weer kletsen want het is met mn werk een chaos nu...helemaal super....2009 begint geweldig zo he !

Dikke kus happy

ik breek even in want gefeliciteerd meid wat een ontzettend goed nieuws!
hoe voel je je verder?
en hoe gaat het met jullie joepie en happy?
mira mv marek en ?

Hoi meiden

Ooooo ik ben zo bang !!!!!
Vanmiddag naar de w.c geweest en daarna zo'n buiken pijn gehad dat ik bijna verging....
De ha is er zelf bij geweest en heeft een paar dingen uitgesloten, hij kon ook niet zeggen dat het een miskraam is aangezien ik geen bloedverlies heb.
Meiden ik heb er een hard hoofd in, maar we moeten maar weer afwachten.

Iedereen fijne jaarwisseling !!!

Liefs Mama2006

Hey meiden!!!

Eindelijk zeg, het forum doet het weer! Ging al niet eens meer kijken, want het was toch steeds hetzelfde! Als eerste een HEEL GELUKKIG, GEZOND EN LIEFDEVOL 2009!

En verder....MAMA2006!!! Gefeliciteerd meis! Ook al is het nu even ontzettend spannend!! Ik hoop en duim echt dat het allemaal goed blijft gaan!! Hou je ons op de hoogte!!??

Happy, gezellig dat je er ook weer bent! Druk zeker in de horeca! las ook dat je ongesteld bent geworden?

Hier gaat het z'n gangetje. Ben de 29e ongesteld geworden, heb op oudjaarsdag bloed geprikt en a.s woensdag om 8.00 heb ik mijn eerste echo, om te kijken of mijn eitje groeit. Het gaat nu dus echt beginnen, maar ik ga er met goede moed in!

Ik ga even wat andere topics bijlezen!

Liefs Joepie

Hey Joepie

Hier is alles goed, ik voel me erg zwanger hahaha!!

Dus bij jouw begint het nu echt, spannend.
Dus woensdag kunnen ze zien of je eitje groeit, ben benieuwd wat er achter weg komt..
Krijg je dan ook zo'n samenlevingstest??

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan