Voor Joepie en Happy !!!!!

En ik...ik ben weer ongesteld geworden. Op naar ronde 13...

liefs

Hoi Joepie

Hier ben ik weer, terug van vakantie....
Wat balen van je ongi, je verwacht er niks van elke maand maar toch ben je teleurgesteld!

Veel succes morgen, ben benieuwd...
Laat je even weten hoe het gegaan is????

Liefs Mama2006

Hey Joepie

Vind je het moeilijk om op mij te reageren??
Zo, ja gewoon laten weten, want dan hoe ik er mee op!!

Liefs Mama2006

Hey lieve meid,

Helemaal niet hoor, maar ik had helemaal in mijn kop dat ik al gereageerd had, haha!

Woendag fm gehad, 16 mm op dag 10, erg goed dus!
Vanmorgen samenlevingstest gehad, en mag tussen 12.30 en 13.30 bellen voor de uitslag. Het wordt dus wel een beetje spannend.

Laatste zaaduitslagen waren niet zo goed, omdat vriendje antistoffen aanmaakt dat het zaad aantast. Hij had dus 22 miljoen zwemmers, maar maar 1.7 miljoen goede.

2 maart heeft hij opnieuw een onderzoek en dan met een potje vloeistof die de antistoffen verwijderen of zoiets. En dan 13 maart opnieuw een afspraak bij de gyn en dan zal ik na die menstruatie (zit dan op dag 20) wel beginnen met hormonen, want het wordt IUI heeft de gyn al door laten schemeren!

Hoe gaat het daar? Is er al een echo in zicht??

Liefs Joepie

Hoi Joepie

O, mooi.
Ja ik dacht al ze reageert overal behalve hier hahaha !!!
Ben benieuwd naar de uitslag van je samenlevingstest, kan me voorstellen dat je in spanning zit...
Dus toch waarschijnlijk iui, misschien is dat wel net het steuntje in de rug die jullie nodig hebben.

Ik ben woensdag naar de VK geweest, zij wou op korte termijn een echo.
Dus ben ik gisteren al voor de 1e echo geweest, alles was goed, het hartje kloppte goed en hij was er druk hahaha.
De uitgerekende datum komt aardig overheen.
Ben heel opgelucht en ga nu genieten.

Liefs Mama2006 (9w + 6d)

Fijn dat alles er zo goed uitziet daar...geniet ervan!!!

hier slecht nieuws...geen enkele zaadcel gevonden!!!!!!

Snap er niks van en ben helemaal over m'n toeren...hoe kan dit nu!?
Vrijdag kregen we nog te horen, 22 miljoen zaadcellen, maar maar 1.7 miljoen goede en nu is er niks te vinden...ook geen dode of trage of wat dan ook...NIKS!
Heb nog wel gevraagd hoe dat dat in godsnaam kon, maar zij had er ook geen antwoord op. Ik kon nog wel 13 februari bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad! (ja heb ik wat aan, dat wisten we al dat ik die wel heb) en daarna moest ik maar met mijn gyn een afspraak maken voor zijn telefonisch spreekuur, om mijn vragen te stellen...Vroeg ook nog of het geen zin had om rond mijn volgende eisprong een nieuwe samenlevingstest te doen, maar volgens haar had dat geen zin!
MAAR DAT MAAK IK ZELF WEL UIT!!
Hadden vanavond verjaardag hier, van vriendje en mij samen, maar we hebben het afgebeld...heb nu geen zin in vrolijke mensen...(slecht he?!)

Ik kom snel terug, maar heb nu even zin om een potje te janken..
Sorry voor mijn ego-bericht!

Liefs Joepie

Hey Lieve Joepie

Meid wat onzettend kloten !!!
Hoezo geen levende zaadcellen?? Hoe kan dat nou??
Net als je zegt, dat je een eisprong hebt weten we wel, je wil weten wat er NIET klopt...
Kan me voorstellen dat je jullie verjaardag hebt afgezegt, dat moeten ze maar begrijpen.
Las bij de klusbabes dat je wat had uitgezocht op internet, en dat zo'n test eigenlijk niks zegt..
En het zeer goede nieuws dat jullie eerder heen mogen, YES!!
Net als je zegt, dan kunnen ze misschien direct met iui beginnen.

Ik denk vaak aan je en gun het je zo!!!!

Liefs Mama2006

Hey mama,

Wat lief dat je op de klusbabes hebt gereageerd!!!

Sorry dat ik hier niet meer getypt heb! Hoe is het met je?! Krijg je al een heerlijk buikje?!
Ben zo blij voor je!

Hier wordt het inderdaad spannend, al denk ik dat mijn lichaam me compleet voor de gek houdt en ik me achteraf rotschaam dat ik ook maar even heb kunnen denken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn.

Heb je ook gelezen dat die test een beetje achterhaald is?! Die samenlevingstest?! Dat er net zoveel mensen spontaan zwanger raken die een negatieve test hadden als de mensen die een positieve test hadden...Dus ik maak me niet meer zo druk. Baal er wel van dat ze die testen dan bij sommige ziekenhuizen nog doen, onnodig paniek zaaien...

Ik ga je op de hoogte houden hoor, maar heb de laatste dagen niet zoveel zin om in te loggen en een heel verhaal te doen. Maar als er nieuws is hoor je het zeker.

Vanmiddag om 16.00 naar de gyn, dus we wachten af!

Geniet van je zwangerschap meis!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan