Ik heb vannacht eindeloos liggen denken over de bevalling! Heb jij ook al zo'n nacht achter de rug? Wat doe ik als mijn ouders hier straks zitten voor Mik tijdens mij weeën? Vind ik het oké om beneden de weeën op te vangen of wil ik hen dan niet zien? Ik wil eigenlijk dat we eerst met ons drietjes van de nieuwe baby kunnen genieten, dus dan zouden mijn ouders misschien wel lang moeten wachten voor zij de kleine kunnen zien. Want voor Mik erbij kan, moet het natuurlijk wel een beetje netjes zijn en de bloedrommel opgeruimd/ik gedoucht zijn. Dat soort gedachten spookten door mijn hoofd: Hormonen, hormonen, hormonen! (Daar schuif ik het maar even op, hihi).
Wat lekker dat je vandaag vrij was! Dat is echt fijn, heb je genoten van de rust?
Tien kilo is wel netjes, ook al kwam Manuela dan al met 32 weken... Ik duim met je mee hoor, dat deze kleine pas na de 37e week komt!!!
Was het gezellig bij je vriendin? Lekker bijgekletst?
Ik heb onder het onderwerp voor Nienke (over verlof) nog geschreven over het gesprek met mijn directeur. Was erg positief!
Fijne avond en werk ze morgen!
Liefs, K
Wat lekker dat je vandaag vrij was! Dat is echt fijn, heb je genoten van de rust?
Tien kilo is wel netjes, ook al kwam Manuela dan al met 32 weken... Ik duim met je mee hoor, dat deze kleine pas na de 37e week komt!!!
Was het gezellig bij je vriendin? Lekker bijgekletst?
Ik heb onder het onderwerp voor Nienke (over verlof) nog geschreven over het gesprek met mijn directeur. Was erg positief!
Fijne avond en werk ze morgen!
Liefs, K