voor liselotte irisbloempje en depri

Hoi Wendy en Iris, hoe gaat het nou met jullie?
Hier is alles wel goed maar wel heel moe nu.
Ook nog wel bang maar het word al wat minder.
Heb al leuke kadootjes gehad van vriendinnen.
Een leuk babypakje en een negen maanden dagboek en een tutje.
En ook al wat kaartjes.
Sommige mensen wachten heel lang met vertellen maar van mij mag de hele wereld het weten.
Ben gewoon zo blij dus kan het niet voor me houden.
Mocht het mis gaan dan ben je ook blij met wat steun.
Gisteren kwam mijn vriendin positiekleding van haar brengen.
Die mag ik zolang dragen als ik wil.
Wel leuk hoor als je dat zo ziet.
Nog wel veel pijn onderin mijn buik en vanaf gisteren doen mijn borsten pijn.
Dat is wel een goed teken op zich want dat behoort erbij.
Ga nu weer even werken en dan zit mijn week erop en heb ik een lang weekend.
Hoef dan woensdag pas weer te werken.
Gelukkig maar want ik ben doodop.
Thuis zijn we ook aan het klussen aan de wc.
Als het van het weekend klaar is kan ik aan de schoonmaak beginnen.
Gr lisette

hoi dames, hier gaat het goed, de rode duivels zijn alweer bijna verdwenen!! gelukkig, ik heb nu niet zo heel veel buikpijn gehad maar wel veel bloed verloren. heb iedere dag mijn bed kunnen verschonen!!! maar ja zo blijf je natuurlijk ook bezig he!!
lisette ik hoop voor je dat de buikpijn wat gaat zakken en inderdaad je moet je niet zo bang maken je moet lekker proberen te genieten!!!! 9 maanden zijn zo om hoor!!!!
ik begrijp je angsten wel natuurlijk maar toch proberen om te genieten he ,
en iris, hoe is het bij jou??
oja lisette , wat ik nog wilde vragen?? wat vind je dochtertje ervan?? dat ze grote zus wordt!!!
van de week zei mijn dochtertje         mama wanneer krijg jij nou een babytje in je buik???
nou dat was wel effe slikken maar heb het uitgelegd dat het wel eens gaat gebeuren maar nu nog niet , en als het zover is dat het dan ook nog heel lang duurt voordat het er is , en dat snapte ze niet helemaal!! maar ja ik heb nog tijd genoeg he om het allemaal uit te leggen haha ,
nou meiden tot snel,
xxx wendy

Hoi Wendy,
gelukkig maar dat de rd al weg zijn.
Ging je nou deze maand nog ovulatietesten gebruiken?
Mijn dochtertje was dolgelukkig.
Ze word in juni al zeven dus maakt ze het heel bewust mee.
Ze vertelt het overal waar ze komt.
Ze had het van de week tegen de juf vertelt en die zei dat ze gewoon kippevel ervan kreeg hoe ze het zei.
Dat vind ik wel super.
Heb vanaf gisteren wel gevoelige borsten en vandaag doen ze echt pijn dus dat is wel een goed teken.
Dacht dat als ik zwanger zou zijn ik niet meer zoveel op dit forum zou zitten maar niets is minder waar.
Ik kijk zoiezo elke dag naar ons onderwerpje en ook naar de rest van de onderwerpen.
Ben gewoon nog heel nieuwsgierig naar jullie allemaal.
Vooral naar jou natuurlijk want wij wachten gewoon tot jij meekunt naar het zwanger forum.
Gr lisette

hallo meiden, hoe gaat het daar??   hier gaat alles zijn gangetje, onze klusweek komt er bijna aan!!!! jippie ahum, ik heb op babybrabbel gekeken , en een cyclus van 30 dagen ingevuld geloof ik?? en dan moet ik ongeveer rond dit weekend mijn ei hebben!! nou ben benieuwd haha, wat een lekker weer he !! en hoe gaat het met jullie hummeltjes??
ik ben ook een paar dagen niet hier geweest, want we hebben het zo druk gehad!! maar ik ben toch wel benieuwd hoe het daar bij jullie gaat, dus ik hoop ook echt dat jullie nog hier komen om te kletsen met mij!!!
nou meiden tot snel,
xxx wendy

Hoi Wendy,
ben zelf wel hier geweest maar heb weinig tijd gehad want we zijn nog steeds aan het klussen.
Moet donderdag naar de vk en dan zal ik binnenkort wel een echo krijgen want ze denken dat ik misschien wel wat langer ben.
Dit omdat ik mijn eisprong niet heb gevonden en vorige maand maar een paar dagen licht heb gevloeid.
Heb nog wel veel buikpijn en kan niet slapen.
Maar je moet er wat voor over hebben he.
Het is voor het goede doel.
Ik hoop dat je deze maand ook het geluk hebt.
Heb je nog ovulatietesten gekocht of niet?
Gr Lisette

hoi hoi, nee ik heb geen ovutesten besteld omdat ik nu even probeer er wat minder bezig te zijn , kwa uit tellen enz.........
natuurlijk kan ik het niet helemaal van me af zetten maar ik probeer het wel een beetje!!
ik ben wel benieuwd , hoe het donderdag dan gaat bij de vk!!! weet je donderdag dan meteen hoe lang je dan bent!!! spannend, of moet je eerst op de echo wachten???
en heb je nog iets van iris gehoord!!!
ik had net ook even bij het forum gekeken van december mamas maar zag niks van jullie staan, zijn jullie daar nooit??
nou meid tot snel weer, ik ben nu een paar dagen hier niet geweest maar heb je toch wel een beetje gemist !!raar he?? we hebben mekaar nog nooit gezien en toch heb ik veel steun aan je gehad en misschien , wel eens ook met een zwangerschap!! samen klagen enz... ha ha,
nou tot snel weer,

xxx wendy

hoi hoi, hoe gaat het daar??? ik hoor jullie niet meer?? jullie zijn me nu toch niet al vergeten!! grapje,
nou meiden ik heb eigenlijk ook nog niet heel veel nieuws te vermelden, ik heb nog steeds pijn in mijn rug en voor de rest niks!! de rugpijn komt door dat ik de meubels en de slaapkamers heb verschoven!!! lekker alles supergoed gepoetst , kan het het er weer tegen aan hoef je het alleen maar allemaal goed bij te houden he!!! en het is toch al zo warm!!
ik moet eigenlijk rond 15 mei ong worden maar hoop het nu zo dat het niet is eigenlijk omdat   ons pap en mam 28 mei 25 jaar getrouwd zijn en een mooier kado kan ik niet geven denk ik!!! maar ja dan moet ik het zolang stil houden!! dat kan ik ook niet denk ik,
maaaaar als het zo is dan zeg ik gewoon dat ik ong ben geworden !!! dan krijg ik ook geen vragen meer!!! maar dat is op de zaken vooruit lopen, ik moet eerst deze week nog eens flink gaan klussen ahum!!! om de dag toch lisette?? ha ha
moet er toch wel een dag een eitje zitten te wachten!!
we zullen zien, nou meiden tot snel,
xxx wendy

Hoi Wendy,
was je niet vergeten hoor maar ik ben wel zo moe de laatste tijd.
en heb eigenlijk ook weinig te melden.
het iris ook al een tijdje niet gehoord.
om de dag klussen ja dat hebben wij afgelopen maand ook gedaan.
ik moet morgen naar de vk dus dan heb ik misschien wel nieuws.
gr lisette

Terug
Bovenaan