voor liselotte irisbloempje en depri

He Wendy ik heb net een potje zitten huilen bij het lezen van jou berichtje.
Wel lief van je oma dat ze zo met je meedenkt.
Ik zou als ik jou was gewoon weer ovulatietesten bestellen en deze keer een stuk of tien.
Ik had ze van ova test.
Ik had 10 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten voor 13 euro.
Nou daar kun je niet voor sukkelen.
En Iris er is inderdaad niets aan op het dec forum.
Ik moet volgende week donderdag naar de vk voor een intakegesprek.
Ik zal ook wel doorgestuurd worden ivm mijn verleden.
Heb nl bij mijn eerste een keizer snede gehad.
En daarna ook nog wat complicaties.
Ik kom ook uit brabant.
Het dorpje heet st-willebrord en lig tussen roosendaal en breda.
Gr lisette

o ja iris ik heb al een berichtje naar moeders voor moeders gedaan maar nog niets teruggehad.
Gr lisette

hoi liselotte ik mag donderdag beginnen.

ik heb nog niet echt klachten of zo.veel plassen op gezette darmen maar voor de rest niets

ik moet 1mei naar de gyn

groetjes irs

he depri heb je je ei nu gevonden .
of heb je niet verder getest met nieuwe testen .

ik had dat deze maand gelukkig niet maar vorige maand twee pakken er door heen getest.
de aan houder wint hi hi hi

groetjes iris

hoi iris, ik kan nu toch nog niet mijn ei hebben gevonden?? ik ben afgelopen zondag ong geworden???
ben nu heel erg ong , heb jij wel heel de maand dan getest??
ik moet ze nog bestellen maar heb er eigenlijk weinig zin in om deze maand weer af te wachten enz...
, ik wilde eigenlijk gaan tempen maar ik weet niet hoe dat dan werkt!! weten jullie dat misschien??
en hoe gaat het met julllie zelf en met de hummeltjes?? al klachten?? ik hoop het niet voor jullie!! lekker genieten, lisette heb je nog buikpijn of is het al wat gezakt??
ik hoop het wel voor je meid, want zo maak je je natuurlijk ook zorgen, maar je moet maar zo denken het is daar ook allemaal aan het rommelen he!!! het is niet niks wat daar allemaal aan de hand is in je buik!!nou tot snel weer,
groetjes wendy

Hoi Wendy en Iris,
heb gisteren niets meer kunnen laten horen omdat ik over heb moeten werken.
was kapot toen ik thuis kwam en toen was hier ook nog werkvolk.
we zijn nl de wc aan het betegelen.
had gisteren avond hele erge steken onderin mijn buik dus ben in bad gegaan en daarna naar bed.
ik kan niet uitleggen hoe bang ik ben dat het mis gaat.
dat had ik bij mijn eerste niet maar ik heb er nu ook meer moeite voor moeten doen.
ben nu nog heel erg moe.
Wendy ik ben vorige maand op mijn tiende dag begonnen met ovulatietesten tot de 20e dag.
Hoe lang is je cyclus?
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.
Baad het niet dan schaad het niet.
En Iris hou zijn jou klachten?
Is moeders voor moeders al bij jou geweest dan?
Gr liselotte

quote: depri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 19:52:40'));

hoi iris, ik kan nu toch nog niet mijn ei hebben gevonden?? ik ben afgelopen zondag ong geworden???
ben nu heel erg ong , heb jij wel heel de maand dan getest??
ik moet ze nog bestellen maar heb er eigenlijk weinig zin in om deze maand weer af te wachten enz...
, ik wilde eigenlijk gaan tempen maar ik weet niet hoe dat dan werkt!! weten jullie dat misschien??
en hoe gaat het met julllie zelf en met de hummeltjes?? al klachten?? ik hoop het niet voor jullie!! lekker genieten, lisette heb je nog buikpijn of is het al wat gezakt??
ik hoop het wel voor je meid, want zo maak je je natuurlijk ook zorgen, maar je moet maar zo denken het is daar ook allemaal aan het rommelen he!!! het is niet niks wat daar allemaal aan de hand is in je buik!!nou tot snel weer,
groetjes wendy

hoi ik heb 14testjes er door heen gejaagd voorige maand dezemaand maar 7

quote: liselottebroek reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 06:53:37'));

Hoi Wendy en Iris,
heb gisteren niets meer kunnen laten horen omdat ik over heb moeten werken.
was kapot toen ik thuis kwam en toen was hier ook nog werkvolk.
we zijn nl de wc aan het betegelen.
had gisteren avond hele erge steken onderin mijn buik dus ben in bad gegaan en daarna naar bed.
ik kan niet uitleggen hoe bang ik ben dat het mis gaat.
dat had ik bij mijn eerste niet maar ik heb er nu ook meer moeite voor moeten doen.
ben nu nog heel erg moe.
Wendy ik ben vorige maand op mijn tiende dag begonnen met ovulatietesten tot de 20e dag.
Hoe lang is je cyclus?
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.
Baad het niet dan schaad het niet.
En Iris hou zijn jou klachten?
Is moeders voor moeders al bij jou geweest dan?
Gr liselotte

hoi ja moeders voor moeders is geweest en ik begin donderdag.
veel plassen op gezette buik en geen trek in eten kan niet goed naar de wc.
groetjes iris

Terug
Bovenaan