hoi hoi, nou ik bedoelde met de ovutesten zo, ik had er toch maar 5 en ik heb toen van de twaalfde dag tot de zestiende dag getest en daar kwam toch geen pos test uit??
nou dan klopt het dus wel want ik had nu dus een cyclus van 31 dagen en 14 dagen eraf kom ik op 1 april uit toen was ik net gestopt met de ovutesten!! wel kut maar volgens mij moeten we nog meer gaan klussen!!, maar ik heb er helemaal geen zin meer in!!!
en ja we zijn al naar de gyn geweest ivm met mijn verleden ( eerste kindje) maar alles was goed bij mij en bij mijn man ook dus het moet zo lukken!!
maar ik moet steeds aan die waarzegster denken!! eind dit jaar zou er bij ons een babytje bij komen, nou dan ben ik wel al te laat dacht ik zo,( ha ha) maar mijn oma had weer eens een snugger idee!! het komt gewoon eerder en dan is het nog steeds 2007!!! ja ja mijn oma denkt nog verder als ik ha ha,maar wel fijn, snappen ze het ook wanneer ik dus echt depri ben!!! maar vandaag gaat het wel weer , ik moet toch verder het is niet het einde van mijn leven!!! ik heb nog zoveel mooie dingen om heen, en dat vergeet ik nu wel eens , door het zwanger willen worden!! maar alles komt goed!!!!!
nou meiden tot snel weer,
en geniet lekker van het zonnetje,
( waar wonen jullie eigenlijk) ik in helmond , brabant, daar is het nu 28 !! graden!!
niet meer normaal,
doei doei