voor liselotte irisbloempje en depri

Hoi Wendy,
Wat bedoel je met die ovulatietesten?
Ook al word je ongi dan heb je nog wel een eisprong gehad maar die is dan gewoon niet bevrucht.
Vind het wel erg voor je meid.
Had heel leuk geweest.
Waren jullie nu al bij de gynacoloog geweest?
Want jullie zijn nu al zo lang bezig.
Gr Liselotte

hoi depri jammer dat het door heeft gezet.

antwoord op je vraag ik had op mijn 28ste dag getest negetief .
29ste dag smorgens ik vond dat mijn urine sterk rook dacht kan wel maas hij bleef donker als normaal en de geur ook toen dag32 op nieuw een test gedaan en ja hoor ,
ik had dat bij de eerste zwangerschap ook met mijn urine.

groetjes iris

hoi lisselot hoe is het met je ,met mij alles goed maar ik voel me nog  niet echt  zwanger  

groetjes iris  

Hoi Iris,
ik had bij het decemberforum een berichtje voor je neergezet.
je hebt het niet gelezen denk ik.
wanneer moet jij naar de vk?
ik ga vandaag bellen.
wil eigenlijk een termijn echo om te kijken of ik vorige maand al niet zwanger was.
toen had ik  echt dat gevoel.
ik voel me echt niet zwanger.
was gisteren wel heel moe maar heb een heel druk weekend gehad dus weinig geslapen.
en heb nog steeds dat gevoel onderin mijn buik net alsof ik ongi ga worden.
gisterenavond was de buikpijn heel erg.
ben echt heel bang dat het mis gaat.
dit had ik bij mijn eerste niet.
heb jij ook last van buikpijn?
vind eigenlijk dat op dit forum meer word besproken dan op het zwangerenforum.
als je daar een berichtje neerzet dan word het bijna niet gelezen.
en ik blijf hier ook komen voor wendy want ze moet gewoon een keer met ons mee.
gun het haar zo hard en vind het heel sneu voor haar dat zij als enige achterblijft nu.
zou ik zelf ook niet leuk hebben gevonden.
Gr lisette (dit is mijn echt naam)

hoi lisette ik voel me ook helemaal niet zwanger geen onge krampjes meer wel wat op gezette borsten maar niet meer supper gevoelig.
moeders voor moeders komt tusen 11.en 12 uur dan wwet je ook al genoeg of je genoeg hormoonen aan maakt.
heb de vlk nog niet gebelt.

en wat het december forum betreft saai hoor daar hier is het veel gezelliger

groetjes iris echte naam is iris

hoi hoi, nou ik bedoelde met de ovutesten zo, ik had er toch maar 5 en ik heb toen van de twaalfde dag tot de zestiende dag getest en daar kwam toch geen pos test uit??
nou dan klopt het dus wel want ik had nu dus een cyclus van 31 dagen en 14 dagen eraf kom ik op 1 april uit toen was ik net gestopt met de ovutesten!! wel kut  maar volgens mij moeten we nog meer gaan klussen!!, maar ik heb er helemaal geen zin meer in!!!  
en ja we zijn al naar de gyn geweest ivm met mijn verleden ( eerste kindje)   maar alles was goed bij mij en bij mijn man ook dus het moet zo lukken!!
maar ik moet steeds aan die waarzegster denken!! eind dit jaar zou er bij ons een babytje bij komen, nou dan ben ik wel al te laat dacht ik zo,( ha ha) maar mijn oma had weer eens een snugger idee!! het komt gewoon eerder en dan is het nog steeds 2007!!! ja ja mijn oma denkt nog verder als ik ha ha,maar wel fijn,   snappen ze het ook wanneer ik dus echt depri ben!!! maar vandaag gaat het wel weer , ik moet toch verder het is niet het einde van mijn leven!!! ik heb nog zoveel mooie dingen om heen, en dat vergeet ik nu wel eens , door het zwanger willen worden!! maar alles komt goed!!!!!
nou meiden tot snel weer,
en geniet lekker van het zonnetje,
( waar wonen jullie eigenlijk) ik in helmond , brabant, daar is het nu 28 !! graden!!
niet meer normaal,
doei doei

hoi   dames ik moet 1mei naar de gyn om dat ik vorige zwangerschap wat complicaties waren .
moeders voor moeders is net geweest en ze vertelde me dat er veelste wieni mensen mee doen waar door dat ze binnen kort medicijn tekort komen voor vrouwen die zwanger willen worden .

groetjes iris en meiden mee doen met moeders voor moeders

hoi depri ik in uden en het is er ook al lekker warm

groetjes iris

Terug
Bovenaan