voor liselotte irisbloempje en depri

Hoi iris,
mijn cylus was de laatste maanden 26 dagen maar de allerlaatste maand was ik vier dagen overtijd dus die reken ik er nu gewoon bij.
om teleurstelling te voorkomen.
maar ik heb net weer veel goed nieuws gelezen over maantje en randy.
en nog iemand die zwanger was.
dat geeft je weer moed.
nu was ik wel weer even emotioneel.
ben erg blij voor hun.
gr liselotte

hoi hoi, ik heb mijn nod rond 11 april!! maar eerst was ik gewoon 28 dagen en toen 29 dagen en nu de laatste maand 30 dagen??? dus ik weet het niet ik kan volgende week de hele week ong worden!!! ik heb zo zitten denken als ik in het weekend nog niet ong ben dan ga ik wel eens testen, ik hoop dat ik het zolang vol kan houden we zullen zien!!
veel succes meiden en tot morgen weer!!!
gr wendy

ja die   met die drie meiden heb je echt mee geleefd en dat doet je  wel iets maar en stonden van de week een paar meiden op waar ik nooit of bijna iets van lees ja daar reageer je wel op maar  dat doet je niet zo veel als je er veel mee gekletst hebt.

nu wij nog kom maar op  alle maal met die  *************************tjes

iris  

Hoi iris en wendy,
ik heb als je uitgaat van 26 dagen cyclus mijn nod dag 12 april
nou is dit toevallig mijn verjaardag.
maar de laatste keer was mijn cyclus 30 dagen dus dan zou ik het maandag 16 april moeten worden.
maar het probleem is dat we zaterdags 14 april een vrijgezellenavond hebben.
dus als ik 14 april nog niet ongi ben ga ik s'morgens al testen want dan kan ik geen alcohol drinken.
We zullen wel zien.
Gr liselotte

Lieve Lieve Lieve meiden (jaja alledrie hihi)

hier durven wij nog niet echt blij te zijn hoor, ik heb een hele lichte posi test in huis maar wacht ff op het ziekenhuis, terwijl me gevoel zegt je bent zwanger, heel dubbel allemaal.

toch wens ik het jullie ook als geen ander toe, jullie hebben me ook zo goed gesteund dat ik echt hoop dat jullie ook snel een wondertje in jullie buik hebben dus voor jullie...

********************* ******************** ******************************* ******************

************ ************* ************************ ********************** *****************

*************** ******   ************************** ***************************************

********************** ************************* *********** ***************************

************** *   ******************* ***********************   *************** ****************

************   ******* ******************** *************** **************** ********************

een hele boel glitters, ik hoop dat jullie ze kunnen pakken het is jullie gegund!!!!!!

Dikke kus Randy, vlinderkusje van Ninthe* en een kussie van (hopelijk) dat kleine wondertje in mij...

Randy harstikke lief van je dat je ons nog een hart onder de riem steekt terwijl je zelf zo in spanning zit.
Ik hoop en denk ook echt dat je gewoon positief test.
Snap dat het nog onwerkelijk is maar dat komt wel goed.
Maan kon het ook niet geloven en kijk nu naar haar.
Hoop snel nog wat van je te horen.
Gr liselotte

ik laat het volgende week zeker horen en hoop hier een super topic te kunnen openen, het zal een spannende tijd zijn, maar ondanks alles probeer ik positief te blijven en te genieten van het wondertje wat ons nog eens gegeven wordt.

Dikke kus

Terug
Bovenaan