voor liselotte irisbloempje en depri

Hoi Wendy en Iris hoe is het met jullie?
Hier gaat het wel hoor.
Mooi weer buiten dus daar word ik wel vrolijk van.
Ben alleen weer bang voor volgende week voor weer een teleurtstelling.
Heb alweer een beetje gelige vloed en zo begon het vorige maand ook een week voor mijn ongi.
Ik kan dan in die week ook nergens anders aan denken.
Hebben jullie dat ook?
En Randy hoe is het met jou meid.
Goed gegaan vandaag op het ziekenhuis?
En wanneer heb je de uitslag?
Gr Liselotte

hoi liselote

ik heb gisteren mijn helle huis op zijn kop gezet en uit gemest hi hi een groote poets beurt dat was nodig   moet op zijn tijd ook eens gebeuren zoon voor jaars schoon maak.
was gisteren avond kapot heb lekker op de bank gelegen.

volgens mijn ovltest moet ik ook 12 april onge worden.

spannent he ik kan ook nergens anders mee bezig zijn.

groetjes iris

hallo meiden , daar ben ik dan ook weer!!
hoe is het met jullie hebben jullie ? hebben jullie ook al wat pijntjes of iets anders!! ik heb vandaag wel wat buikpijn maar niet zoals normaal , ik denk ook dat mijn darmen een beetje op hol zijn geslagen!! ( hoop ik tenminste) en niet dat het weer eens voor tekenen zijn??
wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan?? hoe zouden jullie het tellen ( de cyclus) ?? ik weet het niet!!
en liselotte, klopt het dan dat je met de paasdagen alleen met je dochtertje bent?? is ook niet leuk!! je man is toch wel op je verjaardag thuis??
ben zo benieuwd van de week??
tot snel, gr wendy

Hoi Wendy,
wat is jou cyclus normaal dan?
iedere maand verschillend of zo?
en ik ben idd met de paasdagen alleen thuis maar dat vind ik niet erg.
wij zijn niet zo paasachtig aangelegd.
hij komt maandag weer terug dus is hij voor mijn verjaardag weer wel thuis want ik ben pas donderdag jarig.
vind het niet erg om alleen te zijn met mijn dochtertje.
is ook wel eens leuk.
maar goed ik hoop wel dat we volgende week alledrie eens goed nieuws hebben.
lees de laatste dagen zoveel goed nieuws dus we kunnen niet achterblijven he.
ik zal voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf hard duimen.
heb vandaag geen buikpijn maar vannacht wel en werd gewoon wakker omdat ik misselijk was.
maar ik ga me niets wijsmaken want ik ben al zo vaak voor de gek gehouden door mijn lichaam.
gr liselotte

weet niet wat jou cyclus is dus als je het even doorgeeft dan kan ik je advies geven.
gr liselotte

hoi hoi , mijn cyclus is normaal gesproken 28 dagen, maar vorige maand 30 dagen ?? dus   daarom deze vraag, ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen , ja ik ben ook heel benieuwd  volgende week!! wordt voor ons ook weleens tijd ja voor leuk nieuws!!
tot straks, ( mischien)
gr wendy

Hoi Wendy,
ik zou als ik jou was gewoon uitgaan van 30 dagen en ben je het dan nog niet dan kun je testen.
ikzelf ga ook uit van 30 dagen terwijl ik normaal een cyclus heb  van 26 dagen maar omdat ik de laatste keer 4 dagen overtijd was ga ik daar nu ook van uit.
maar als ik uitga van 26 dagen dan kom ik uit op 12 april en dat is op mijn verjaardag.
ik zal dan al wel zenuwachtig zijn maar ga er eigenlijk nog niet van uit dus wil ik vier dagen langer wachten.
alleen word dat deze maand wat moeilijker want we hebben 14 april een vrijgezellenfeest en dan zit ik op dag 28.
maar ik heb toch testen thuis liggen dus als ik dan nog niet ongi ben dan doe ik alvast een test.
want stel dat ik zwanger ben dan drink ik niet en dat zal wel opvallen.
ben ik niet zwanger dan weet ik nog niet of ik zal drinken want dan kan ik ook nog te vroeg zijn met testen als je uitgaat van mijn cyclus van 30 dagen.
maar op die testen staat dat je al vier dagen voor je nod kunt testen dus dan zou het al te zien moeten zijn.
maar ik zit me misschien voor niets druk te maken en word het misschien al wel op mijn verjaardag.
hoop het niet natuurlijk.
heb van de week gewoon zitten bidden terwijl ik dat normaal nooit doe.
wil het gewoon zo  graag en ben zo bang dat het niet zal lukken.
snappen jullie wel he!!!!!!!!!!!!!!
word af en toe gewoon niet goed van mezelf.
gr liselotte

Terug
Bovenaan