voor liselotte irisbloempje en depri

lieve meiden,

ik had belooft te laten weten hoe het in het ziekenhuis was....

IK BEN ZWANGER!!!!! er groeit weer een klein wondertje in mij, nu is het hopen dat alles goed gaat, errug spannend dus.
27 april hebben we de eerste echo, en 8 december ben ik uitgerekend.

Liefs Randy 5 weken en 3 dgn.

IK ZAL VOOR JULLIE DUIMEN!!!!!!!!!

Ja Randy nogmaals gefeliciteerd,
En iris vandaag is jou nod dag he.
Is ook wel spannend he meid.
En Wendy hoe is het met jou?
Hier gaat het allemaal wel.
Denk alleen dat het deze maand niets word.
Valt toch iedere keer wel tegen.
Ook al denk je het vantevoren.
Mijn broer was vanavond hier met zijn vriendin en toen kreeg ik te horen dat hun geen anticonceptiemiddel gebruiken.
Ze kennen elkaar notabene een paar maanden nu.
Ik zei ook al tegen mijn vriend dat je zult zien dat zij straks nog eerder zwanger zijn dan wij.
Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.
Hun plannen geen kind maar gebruiken niets en je zult zien dat ze straks zwanger zijn.
Ze klaagde over haar buik dus misschien is het al wel zo.
Gr liselotte

hoi hoi, hoe is het bij jullie , hier gaat het wel, ik heb wel wat buikpijn en rugpijn? dus ik weet eigenlijk al heel zeker dat ik deze week weer ong ga worden!! en het lijkt nu ook als ik ga plassen of er een drupje bloed bij zit??? dit heb ik normaal gesproken een week of twee voor dat ik ong moet worden?? maar ja we zullen zien,
en iris hoe is het bij jou???
tot snel weer,
gr wendy

Hoi Wendy,
hier dezelfde gevoelens.
echt balen he.
iedere maand hetzelfde liedje.
word er gewoon niet goed van.
ben morgen jarig maar heb er weinig zin in zo.
gr liselotte

Hoi iris hoe is het met je?

Ben je al ongi of niet?
En wendy hoe gaat het met jou meid?
Hier gaat het wel nu.
Voel nog vrij weinig maar het is morgen pas mijn nod dag he.
Hebben jullie het ook al gelezen van maantje?
Ik heb gewoon zitten huilen om haar verhaal.
Is het verschrikkelijkste wat je mee kunt maken.
Hoop voor haar dat het goed komt.
Gr liselotte

hoi hoi, vandaag gaat het wel met mij, ik heb ook bijna geen buikpijn gehad alleen een beetje met vlagen, ik had straks een heeeeeeel klein drupje bloed in mijn onderbroek
maar nu helemaal niks meer ??? geen buikpijn of niks, ik weet het ook niet meer hoor ,
ik heb met mijn man afgesproken dat ik tot maandag af kijk en ben ik dan nog niet ong dan ga ik maandag een test doen!! dan ben ik een aantal dagen overtijd dus dan moet hij het   goede aangeven!! neg of pos ( maar ik denk neg)
en hoe is het bij jullie????
tot straks???
gr wendy

hoi liselotte

de paas haas heeft me niet vergeten.

deet de kleine in de douch en ik moest plassen (geen wc boven) potje van de kleine stond er dus mama op het potje ik dacht ik ben toch nog niet onge dus ik doe gewoon nog een test en dan weet ik het zeker en hij gaf   zwanger aan ik gaf een gil van schrik en edwin schrok zich dood die dacht dat er weer een dikke huis spin zat en ik rende naar beneden en liet hem de test zien en hij moest een traantje weg pinken was een emotioneel moment voor ons .

groetjes iris +- 16 december

Terug
Bovenaan