voor Loth

hahahaha ik ben der al mee gestopt zoals je zag hahahah daarom opende ik dit item voor je...speciaal voor jou..lief he..:)

Ik werk in de zorg met verstandelijk gehandicapten. Ben clientbegeleider. Houdt een beetje in dat ik van alles en nogwat rondom en voor een client regel.

Ja dat vind ik heeeeeel lief van je dank je wel. Zullen we lotje even een verhuisberichtje sturen?

ken ut, heeft mijn man ook gedaan...1 client komt nu nog steeds bij ons 1 keer per maand erg gezellig!!!

He wat leuk. Veel mensen snappen niet helemaal wat het inhoudt en leg het dan maar eens goed uit haha. Volgens mij wil vriend lief naar bed hij begint op te ruimen hahaha zou dat een teken zijn? Ik ga zo ook mijn mandje maar in denk ik. Vind het trouwens wel raar dat dat ongi gevoel nagenoeg weg is. Gister nog krampjes en steekjes vooral rechts maar ja het zal. Ik heb vandaag testen besteld dus als ze binnen zijn kan ik me uitleven hahaha

ga maar lekker slapen idd das goed voor jullie ..:) en dat ongi gevoel, als je eitje goed is ingenesteld, is dat gevole ff over he, totdat je darmen gaan uitzetten, dan komt het weer ff terug...ik weet er lekker veel van he woehahahahaha nu nog zwanger worden lol....
slaap lekker lieverd en tot morgen weer!!! heb lotje al een verhuisberichtje gestuurd zoasl je hebt kunnen lezen!!

knuffel

Ja ik had het gezien haha. Nou slaap lekker en tot morgen!

Liefs

Ik heb maar 1 ding te zeggen Wachten Duurt Zo Lang!!!! hahaha.
Woensdag wil ik testen. Nou ja eigenlijk wel eerder maar dat wil mijn vriend niet want die is bang dat als het nu positief is en ik toch ongi wordt het een nog grotere telleurstelling zou zijn. Dat snap ik wel maar ik wil het zo graag weten!!! Ookal is de kans er dat ik alsnog ongi wordt. Stel dat het nu al positief is dan weet ik in iedergeval dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt ook al wordt ik dan alsnog ongi snap je?

Nou ja zit niets anders op. Wat ik wel raar vind is dat ik me heel anders voel dan de eerste weken zwangerschap van me eerste. Daar voelde ik nagenoeg niets en was ik ook veel rustiger. Op de een of andere manier wist ik dat ik zwanger was en heb ik pas 4 dagen na nod voor het eerst getest gewoon voor bevestiging. Wou dat ik nu die rust had haha!

Ik ga even samen met m'n mannetje een middagdutje doen!

Liefs Loth

Terug
Bovenaan