voor Loth

jaaaaaaaaaaaaaa geheimtaal....woehhahahhahaha
lees en ik hoe
op zeg vind vind
en dan jou jij
neer blij leuk mij?

hahahahhahahha lollllllllllllll

Even iets heel anders ik zat net even te kijken voor kaarten voor dirty dancing en die zijn echt giga duur echt niet leuk meer! 70 euro voor de eerste rang en dat is nog met de try outs!!!! Daar kun je heel wat tests of iets dergelijks van kopen! Dat is toch niet normaal?!

tjeeeeeeee das zeker veel geld zeg....ik ben naar tarzan geweest erg leuk\111 ik ga naar assepoester en naar fame! heb er zin in!! welke plaats woon je?? ik in tilburg

Ik in Schagen. Goh bij elkaar op kraamvisite wordt lastig hahaha.
Wel leuk he al die musicals het liefst zou ik naar bijna alle gaan maar ja zo rijk ben ik niet. Ik ben 2 keer naar belle en het beest geweest was er gewoon verliefd op!

Kus

waar ligt schagen....ik ben naar mama mia geweest erg goed!!! en naar sissy en naar cats, dat was in london en de beste die ik tot nu toe gezien heb, daarna mama mia, dan tarzan en dan sissy
en maakt mij niet uit waar je woont, mijn beste vriendin woont in brummen en das 1 uur en 3 kwartier rijden...no problemo

Schagen ligt tussen Den Helder en Alkmaar in. Net groot genoeg om een stad genoemt te mogen worden maar verder wel nhet ons kent ons zeg maar! Hoop ook niet dat er een bekende mee leest want 1 plus 1 is twee zeg maar haha. Nou ja geloof dat iedereen het toch wel verwacht. Toen we net een maand samen woonde zei iedereen al jij bent volgend jaar met de kerst wel zwanger. Nou dat niet dus maar ze zaten er (hopelijk) dicht bij!

Kus

owwwwwwwwww das idd wel een eindje rijden ahahhahahah
ik ga zo slapen lieverd, moet vroeg op en werken in rotterdam....dusssssssssssss
morgenvroeg testen he lieverd, das beter met ochtend urine...of vang het op, in een potje in de koelkast, als vriendje weg is laten acclimatiseren en testennnnnnnnnnnnn ben \zo benieuwd maar heb er echt een goed gevoel over hoor!! toi toi, succes en ik kom zeker lezen!!!

knufffffffffffffff

Weetje wat de ellende van zo een forum is. Het is zo gezellig!!! En vanavond ook lekker druk dus veel te lezen. Denk dat ik zo wel naar bed ga want erg moe en morgen weer druk druk druk alhoewel me mannetje gaat morgen weer lekker naar het kdv maar vind het tegenover mijn vriend ook niet echt gezellig als ik de halve dag op bed lig en dan ook nog zoiets wat ze huishouden noemen.
Ach het leven van een mama is ook zoooooo zwaar hahahahahahahaha!!!!!

Kus

Terug
Bovenaan