voor Loth

ja he..:) ken ut!! kom op joh!! je kunt het! hahahahha 1 voordeeltje...de dagen gaan vanzelf voorbij woehahah...sorry, beetje melig...ik deed wel 4 dagen voor NOD mijn test...heb het gewoon mijn man lekker niet verteld...toen mijn NOD afgewscht en gezegt dak zwanger was en lekker nog een test gedaan hahahah slecht he...heb wel na de test zo terloopt gezegt dak toch echt wel zeker voelde dak zwanger was...kon hij er alvast aan wennen. ga ik gewoon weer doen!! maar weet niet of ik dat bij deze ronde ga doen hoot aangezien ik niks voel, alleen af en toe dat ongi gevoel maar eingelijk niet zo vaak en heftig hoor...verder niks.

succes met afwachten (alhoewel ik al wel de test had gedaan...maar wil je niet op het slechte pad brengen...maar dan was die onzekerheid tenminste weg..)

liefsssssssssss

Weetje dat heb ik ook echt gedacht ik doe gewoon een test en ik zeg het niet. Nu heb ik op internet testen besteld en ik denk dat die morgen komen dus testen!!! Athans totdat vriendlief onverwacht vrij was dus ik wacht maar netjes af haha.

Kus Loth

Ik duim nog steeds voor je hoor!

joh, je kunt er toch wel ff tussenuit piepen...zeg je dat ff bent gaan liggen lezen ofzo hahahahaha en dan HUP testen...lol, nee hoor, lekker doen wat jullie willen, nouja, wat je man wil dan woehahahahahhaa geintje...

laat wel ff weten he!!! ben morgen pas erg laat online nl, na 21.30, moet lang werken.....
ach je mag best blijven duimen lieverd, maar ik denkt ut echt niet hoor...maar goed, toch bedankt

xxxxxxxxxx

Dan duim ik alvast voor volgende maand haha! Ik hoop morgen te kunnen testen zie namelijk net dat vriendje naar de tandarts moet hihi! Zal ik eens wat zeggen? Ik heb zo een trek in een sigaret! Gister mijn laatste gerookt en zo wil ik het houden ook maar toch!

Kus

LOTH, JE LAAT DIE SIGARET MET RUST HOOR!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrr hhahahahahhah kom op meis, je kunt het!!! pak een appel, stuk peer, stuk worst, kaas, vreet heel die koelkast maar leeg, als je maar van die sigaret afblijft....IK heb alle vertrouwen in je dat het je lukt!! ik help je wel oke??? ben hardstikke trots op je dat je gestopt bent meis!!!

succes lieverd, ik weet dat het moeilijk is....maar je voelt je echt beter als je het vol houdt en zeker voor je beeb is het gezonder, maar dat wist je zowiezo al..

kusssssssssss

Zie mijn reddende engel! haha maar dat stopppen gaat lukken hoor lukte bij de eerste ook ben alleen zo stom geweest om weer te beginnen maar ja. Begon de laatste tijd sowieso een hekel te krijgen aan het roken dussssss het is nu de gewoonte nog even kwijt raken hahaha.

kus

goedzo en dan niet meer beginnen na deze zwangerschap he!!!
pfffffff balen....je doet smiddags die test al en ik ben der pas laat....zul je net zien...ik wilde je als eerste feliciteren...boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Zal ik wachten met het grote(of niet) nieuws tot s'avonds oke? Denk toch niet dat ik overdag online ben. Of ik zet het in geheimtaal zodat alleen jij het kan lezen en dan ben je alsnog de eerste hahah

Terug
Bovenaan